Ta treść jest obsługiwana przez czytelników, co oznacza, że ​​jeśli klikniesz na niektóre z naszych linków, możemy zarobić prowizję.

czytaj min

Jak założyć bloga (w 2024 r.): przewodnik krok po kroku dla początkujących

Findstack Zespół redakcyjny

Zaktualizowano 14 lutego 2023 r.

Chcesz założyć bloga dla swojej firmy? Blogowanie odgrywa istotną rolę w marketingu treści i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. W tym przewodniku pokażemy, jak założyć bloga, od wyboru platformy po opublikowanie pierwszego posta. 

Co to jest blog?

Blog, który jest skrótem od weblog, to strona internetowa lub część strony Wadyisting regularnie aktualizowanych artykułów lub postów na blogu. Blogowanie rozpoczęło się w 1997 roku jako sposób na udostępnianie dzienników online znajomym i rodzinie. 

Kilkadziesiąt lat później blogowanie stało się ważnym sposobem na kontakt z docelowymi odbiorcami zarówno dla osób prywatnych, jak i firm. Jak pokazano wg Google Trends, blogowanie utrzymuje się na stałym poziomie w trendach wyszukiwania przez ostatnie pięć lat. 

jak założyć bloga 1

Jakie są korzyści z blogowania? 

Oprócz budowania społeczności wokół treści, firmy korzystają z blogowania na różne sposoby. 

  • Regularnie publikując wysokiej jakości treści na określony temat, firmy mogą pozycjonować się jako autorytet informacyjny w swojej niszy. 
  • Posty na blogu, które są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania, mogą potencjalnie zająć dobre pozycje w wyszukiwaniu, ostatecznie prowadząc do Twojej witryny. 
  • Posty na blogu pisane z myślą o czytelniku mogą być udostępniane innym osobom w mediach społecznościowych, przyciąganie ruchu do Twojej witryny.
  • Posty na blogu mogą stać się częścią ścieżki marketingowej, wprowadzając nowych ludzi do Twojej firmy i pomagając im znaleźć informacje potrzebne do dokonania zakupu. 

Jak założyć bloga?

Poniższy proces pomoże ci skonfigurować swoją obecność w Internecie, aby prowadzić odnoszącego sukcesy bloga. 

Wybierz platformę

Pierwszym krokiem do założenia bloga jest wybór platformy blogowej. Jest to oprogramowanie, którego będziesz używać do zarządzania treścią swojego bloga. Istnieją dwa rodzaje platform blogowych. 

Hosted

Hostowane platformy blogowe pozwalają skupić się bardziej na treściach, które chcesz tworzyć, a mniej na technicznych aspektach zakładania bloga. Chociaż jest to istotna korzyść dla tych, którzy nie lubią lub nie mają czasu na technologię, ma to swoje wady. 

  • Jesteś ograniczony do podstawowych funkcji bloga.
  • Jesteś ograniczony do mniejszego wyboru szablonów/projektów swojego bloga z kilkoma opcjami dostosowywania.
  • Możesz być ograniczony do adresu URL, który wygląda podobnie ty.blog.com zamiast ty.com
  • Musisz przestrzegać zasad platformy blogowej, które często się zmieniają i mogą wpływać na to, jak promujesz swój biznes.

Przykłady hostowanych platform blogowych obejmują Wordpress.com, Squarespace, Wix, Medium i Tumblr. 

Podczas gdy hostowane platformy blogowe sprzedają się jako idealna usługa dla osób, które chcą mniej problemów technicznych, istnieje lepszy sposób na uzyskanie tego, co najlepsze z obu światów. 

Self-Hosted

Samodzielnie hostowane platformy blogowe umożliwiają zainstalowanie oprogramowania do blogowania w Twojej domenie i prowadzenie bloga pod nią ty.com. Daje to pełną kontrolę nad funkcjonalnością Twojego bloga i nieograniczone możliwości dostosowywania projektu. 

WordPress jest wiodącym CMS (system zarządzania treścią). Umożliwi to zbudowanie strony internetowej z dowolną liczbą stron i postów na blogu. Możesz dostosować funkcjonalność za pomocą wtyczek, a projekt za pomocą motywu. Omówimy, jak wkrótce. 

Aby zacząć WordPress, musisz zainstalować go w swojej domenie za pośrednictwem firmy hostingowej. Oto jak. 

Wybierz dostawcę usług hostingowych Stron WWW

Kilka dostawcy usług hostingowych oferta WordPress-specyficzne plany hostingowe. Trzy firmy WordPress rekomendacje dotyczące hostingu obejmują następujące elementy.

bluehost strona docelowa hostingu
  • Bluehost - WordPress plany hostingowe za darmo WordPress rozpoczęcie instalacji o godz $ 2.95 za miesiąc z bezpłatną rejestracją domeny i bezpłatnym SSL. 
  • DreamHost - WordPress plany hostingowe za darmo WordPress rozpoczęcie instalacji o godz $ 2.59 za miesiąc z bezpłatną rejestracją domeny i bezpłatnym SSL. 
  • SiteGround - WordPress plany hostingowe za darmo WordPress rozpoczęcie instalacji o godz $ 4.99 za miesiąc z darmowym SSL. 

Jeśli wybierzesz któryś z nich WordPress firm hostingowych, nie będziesz musiał martwić się o instalację WordPress. Zostanie zainstalowany w wybranej domenie. To najlepsza opcja dla osób, które nie chcą zajmować się techniczną stroną uruchamiania serwisu. 

Możesz także zajrzeć do zarządzanego WordPress hosting. Zarządzane firmy hostingowe, w tym m.in. Kinsta, WPEngine, LiquidWeb or InMotioni oferta aktualna WordPress zarządzania i wiodącej obsługi klienta. Pozwoliłoby to skupić się na treści, podczas gdy dostawca usług hostingowych zajmuje się aktualizacjami, bezpieczeństwem i kopiami zapasowymi. 

Wybierz swoją nazwę domeny

Rejestracja domeny na jeden rok zazwyczaj zaczyna się od 12.95 USD. Kiedy rejestrujesz się w planie hostingowym z Bluehost or DreamHost, otrzymasz darmową domenę na pierwszy rok. 

Najlepszą nazwą domeny dla Twojej firmy będzie twojanazwafirmy.com. Chociaż jest wiele nowych TLD (domeny najwyższego poziomu) do wyboru, .com jest nadal najbardziej rozpoznawalnym rozszerzeniem witryny. 

Poznaj Em i NazwaSprawdź to dwie bezpłatne usługi, za pomocą których możesz wyszukać dostępność nazwy swojej firmy jako domeny i jako nazwy użytkownika w najpopularniejszych sieciach społecznościowych. 

jak założyć bloga 3

Idealnie byłoby, gdybyś był w stanie oznaczyć się za pomocą następujących elementów.

  • twojafirma.com
  • facebook.com/twojafirma
  • instagram.com/twojafirma
  • twitter.com/twojafirma 
  • linkedin.com/firma/twojafirma
  • youtube.com/twojafirma 

Pomoże to docelowym odbiorcom rozpoznać Twoją firmę na wielu platformach. Chcesz, aby Twoi klienci wiedzieli, że łączą się z Twoją firmą, od sieci społecznościowych po Twoją witrynę. 

Gdy zdecydujesz się na nazwę domeny, możesz się zarejestrować WordPress hosting z wybraną firmą. Po otrzymaniu potwierdzenia, że WordPress jest zainstalowany, możesz kontynuować konfigurację swojej witryny. 

Wybierz swój WordPress Użytkownik

Pierwszą rzeczą, którą musisz skonfigurować dla swojego WordPress stronie internetowej to Twoja nazwa użytkownika i hasło. Będzie to również główny administrator dla twojego WordPress instalacja. Ze względów bezpieczeństwa będziesz chciał wybrać inną nazwę użytkownika niż admin. Ponadto będziesz chciał, aby Twoje imię i nazwisko znajdowało się w nazwie użytkownika, jeśli blogujesz, ponieważ Twoja nazwa użytkownika pojawia się w adresie URL Twoich postów (Twojafirma.com/autor/nazwaużytkownika). Lepiej mieć yourbusiness.com/author/yourname lub yourbusiness.com/author/yourbusinessname dla Twoich postów niż twojabusiness.com/author/admin.

Dowiedzieć się WordPress

Po zalogowaniu się do WordPress, zobaczysz swoje WordPress panel. Pokaże Ci szczegółowe informacje o Twojej ostatniej aktywności, ogólny stan Twojej witryny, najnowsze wiadomości z WordPressoraz dodatkowe informacje z zainstalowanych wtyczek. Po lewej stronie zobaczysz opcje menu głównego, w tym następujące.

Ekran deski rozdzielczej – WordPressForum .org
  • Wiadomości – Menu Posty umożliwia przeglądanie wszystkich postów na blogu, tworzenie nowych postów na blogu, przeglądanie kategorii i przeglądanie tagów. 
  • Media – Menu Media umożliwia przeglądanie wszystkiego, przez co przesłałeś WordPress (jak obrazy) i dodawać nowe elementy do swojej biblioteki multimediów. 
  • O Nas – Menu Strony umożliwia przeglądanie wszystkich stron statycznych i tworzenie nowych. 
  • Komentarze – Jeśli zezwolisz innym na dodawanie komentarzy do Twoich postów na blogu, menu Komentarze to miejsce, w którym będziesz je przeglądać i moderować. 
  • Wygląd – Menu Wygląd zawiera łącza do motywów, edytora motywów, widżetów (zawartość na pasku bocznym), menu, tła i modułu dostosowywania.  
  • Wtyczki – Menu Wtyczki to miejsce, w którym znajdziesz i dodasz nowe wtyczki. Wtyczki umożliwiają dodanie rozszerzonej funkcjonalności do Twojego WordPress stronie internetowej. 
  • użytkownicy – W menu Użytkownicy znajdziesz swój profil, a jako administrator listę wszystkich użytkowników zarejestrowanych na Twojej stronie oraz opcję dodawania nowych użytkowników. Jest to przydatne, jeśli chcesz, aby więcej niż jedna osoba zarządzała lub tworzyła zawartość Twojej witryny. 
  • Tools – Menu Narzędzia zawiera opcje Importuj i Eksportuj, jeśli masz zawartość bloga z innej platformy lub chcesz wyeksportować swoje treści na inną platformę. Posiada również opcję eksportu i usuwania danych osobowych. 
  • Ustawienia – Menu Ustawienia umożliwia modyfikację preferencji witryny. Możesz kontrolować sposób front wygląd strony Twojej witryny, formatowanie czasu, moderowanie komentarzy, domyślna kategoria wpisów na blogu i nie tylko. 

Wybierz projekt

Z własnym hostem WordPress stronie masz nieograniczone możliwości projektowania. Możesz zacząć od darmowych i płatnych motywów wewnątrz WordPress biblioteka tematyczna. Aby uzyskać bardziej wyjątkowy wygląd pasujący do Twojej branży, dostępne są motywy premium z następujących źródeł. 

  • ThemeForest – Ten marketplace ma ponad 11,000 tys WordPress motywy od profesjonalnych projektantów. 
  • Elegantthemes – Dom Divi, najczęściej używany WordPress Ramy
  • StudioPress – Twórcy frameworka Genesis dla WordPress, mają dziesiątki motywów i programistów motywów, którzy mogą pomóc w dalszym dostosowywaniu. 
  • TemplateMonster – Ten marketplace ma ponad 2,600 tys WordPress tematy. 

Korzyści płynące z wyboru motywu premium zamiast darmowego to dokumentacja i wsparcie. Wiele motywów premium ma wiele opcji kolorów i układów, aby zapewnić niepowtarzalny wygląd witryny Twojej firmy. 

Instalowanie wtyczek

Po dostosowaniu wyglądu i stylu witryny za pomocą motywu może być konieczne zainstalowanie jednej lub więcej wtyczek zgodnie z zaleceniami dostawcy motywu. Wtyczki obsługują takie funkcje, jak suwak mediów na stronie głównej, formularz kontaktowy, optymalizacja wyszukiwarek, buforowanie, tablica ogłoszeń, forum, sklep internetowy i wiele innych. 

RankMath — najlepsze narzędzie SEO dla WordPress

Jeśli to możliwe, należy instalować mniej wtyczek. Niezbędne elementy bloga to:

  • Wtyczka SEO, taka jak RangMath pozwoli ci skonfigurować ustawienia SEO dla wszystkich twoich stron, postów, kategorii, tagów i stron archiwum.
  • Wtyczka formularza, taka jak Formularze WP pozwoli Ci stworzyć profesjonalne formularze kontaktowe, formularze zapytań ofertowych i inne niezbędne formularze stron internetowych do zbierania leadów, które zamieniają się w sprzedaż. 
  • Wtyczka buforująca, taka jak WP Rocket aby zapewnić szybsze ładowanie strony, aby pomóc spełnić podstawowe wskaźniki internetowe Google dotyczące wydajności strony i rankingów mobilnych. 
  • Wtyczka kontroli spamu, taka jak Akismet, który odfiltrowuje komentarze spamowe od tych uzasadnionych. 
  • Wtyczka do tworzenia kopii zapasowych i bezpieczeństwa, taka jak VaultPress jeśli Twoja firma hostingowa nie oferuje tych funkcji. Zabezpieczy Twoją witrynę przed powszechnymi WordPress próby włamań i codziennie twórz nową kopię zapasową zawartości witryny. 

Gdy będziesz nadal wybierać wtyczki do swojej witryny, Wadyider doceni wartość, jaką zapewnią one Twoim odbiorcom. Jeśli wtyczka nie zapewnia wartości, może jedynie spowolnić Twoją witrynę. 

Twórz podstawowe strony

Aby połączyć się z docelowymi odbiorcami swojego bloga, będziesz chciał utworzyć kilka statycznych stron dla swojej witryny. Na początek potrzebujesz strony O nas, która powie odbiorcom, kto stoi za treścią bloga. Jeśli Twój blog ma więcej niż jednego autora, przedstaw ich wraz z redaktorami na stronie o nas. 

Następnie potrzebujesz strony promującej Twoje produkty i usługi. Możesz sprzedawać produkty bezpośrednio na swoim WordPress za pomocą strony internetowej WooCommerce lub zbieraj leady za pomocą Gravity Forms. 

Strona Skontaktuj się z nami umożliwia odwiedzającym witrynę skontaktowanie się z Tobą w sprawie zawartości witryny, produktów lub usług. Jeśli promujesz lokalną firmę, byłaby to strona, na której umieszczasz swoje lokalne dane kontaktowe – imię i nazwisko, adres i numer telefonu. Twój adres i numer telefonu powinny zostać dodane do nagłówka lub stopki Twojej witryny, aby klienci lokalni mogli Cię znaleźć. 

Na koniec potrzebujesz strony z polityką prywatności, aby poinformować ludzi, w jaki sposób będziesz chronić ich dane osobowe. Możesz użyć A generator polityki prywatności aby wygenerować szczegółową politykę dla Twojej witryny. 

Zainstaluj Analytics

Aby określić sukces swojego bloga, musisz zainstalować analitykę witryny. Google oferuje dwa bezpłatne narzędzia – Google Analytics i Wyszukiwarka Google Wadyole

Po zainstalowaniu Google Analytics będziesz mógł dowiedzieć się więcej o wynikach swoich treści. Dowiesz się, ile osób odwiedza Twoje treści, jak je odkryły, jak długo pozostają na Twojej stronie, w jakie linki klikają i czy zamieniają się w lead lub sprzedaż. 

Strona główna Google Analytics

Dzięki wyszukiwarce Google Wadyole możesz zobaczyć, ile stron pojawia się w wynikach wyszukiwania, jakie wyszukiwane hasła generują wyświetlenia i kliknięcia, jak Twoje strony radzą sobie z Core Web Vitals i czy są jakieś błędy uniemożliwiające Google zaindeksowanie Twojej witryny. Ostrzeże Cię również o włamaniach do witryn i złośliwym oprogramowaniu. 

Jak zacząć blogować?

Po twoim WordPress strona jest uruchomiona, możesz rozpocząć blogowanie. Poniższe kroki zapewnią, że rozpoczniesz blog z dużą rozmachem. 

1. Utwórz harmonogram

Jak często chcesz publikować nowe treści na swoim blogu? A bardziej realistycznie, jak często możesz tworzyć nowe treści na swoim blogu? 38% blogerów publikuje jeden post tygodniowo. Możesz zobaczyć przykład, jak rozpocząć blog z powolnym zwiększaniem zawartości poprzez CoSchedule

miesięczny harmonogram bloga coschedule

Kluczem jest wybór harmonogramu, który pozwala Wadyistnie tworzyć treści wysokiej jakości. Jeśli jesteś samotnym przedsiębiorcą, który publikuje tylko jeden wysokiej jakości post miesięcznie, jest to lepsze rozwiązanie niż posiadanie codziennie nowej witryny o niskiej jakości treści. 

2. Wygeneruj pomysły na temat

Nie wiesz, o czym pisać na blogu? Pomysły na blogi można generować na wiele sposobów. Na początek możesz użyć narzędzi takich jak HubspotGenerator pomysłów na bloga. Generuje 250 tematów na podstawie maksymalnie trzech wprowadzonych słów kluczowych, np jak założyć blog

Google Trends to narzędzie, za pomocą którego możesz sprawdzić, jakie tematy w Twojej branży zyskują na popularności w Twoim regionie. Wyszukaj słowa kluczowe i zobacz, jakie były ich trendy od 2004 roku.

Jeśli nadal masz wątpliwości, skorzystaj z poniższej listy jako przybliżonego oszacowania popularności wyszukiwania w każdej niszy.

średnia miesięczna liczba wyszukiwań według typów blogów 768x402 1
Wybierz niszę, która otrzymuje odpowiedni ruch związany z wyszukiwaniem, zwłaszcza jeśli planujesz zarabiać na swoim blogu. Źródło: Krystian Hill

Chociaż niektóre z powyższych nisz są częściej wyszukiwane, niekoniecznie oznacza to, że mają one największy potencjał monetyzacji. Niektóre z najbardziej dochodowe nisze blogowe zawierać:

  • Finanse osobiste
  • Zdrowie i fitness
  • Piękno i moda
  • Biznes
  • Rozwój osobisty

Po zdefiniowaniu ogólnej kategorii rynkowej swojego bloga możesz zacząć tworzyć posty na blogu, które zwiększą ruch z wyszukiwania. Wypróbuj, aby wygenerować bardziej szczegółowe pomysły na tematy za pomocą narzędzia do badania słów kluczowych, takiego jak SemRush (płatne) lub Ubersuggest (bezpłatny). Takie narzędzia zapewnią Ci listę odpowiednich słów kluczowych, wyrażeń i pytań, których możesz użyć, aby zainicjować zoptymalizowane pomysły na posty na blogu. Jak mówi Neil Patel o Ubersuggest: „Nie będziesz już tracić czasu na pisanie treści, których ludzie nie chcą czytać”.

zasugeruj pulpit nawigacyjny

Podczas korzystania z każdego narzędzia do wymyślania pomysłów na posty na blogu zapisz je wszystkie w jednym arkuszu kalkulacyjnym. Umożliwi to odwoływanie się do jednego dokumentu za każdym razem, gdy będziesz gotowy do stworzenia nowej treści. 

3. Przeprowadź wstępne badania

Dla każdego nowego posta na blogu będziesz chciał przeprowadzić wstępne badania. W szczególności będziesz chciał dowiedzieć się, jakie posty już zajmują pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania dla Twojego tematu. 

Przeanalizuj każdy post na blogu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania Google. Będziesz chciał ustalić:

  • Średnia długość najwyżej ocenianych postów na blogu. Jeśli najlepsze posty na Twój temat mają średnio od 1,000 do 5,000 słów, powinieneś dążyć do tego, aby Twój post zawierał 3,000 słów z możliwością rozszerzenia w przyszłości. 
  • Jakie punkty są omawiane w postach na blogu. Nie chcesz powielać swoich konkurentów, ale raczej objąć wszystko, co oni, a potem coś więcej. 
  • Jaki rodzaj multimediów jest zawarty w każdym poście (obrazy, wideo, audio lub dodatkowy plik PDF).
  • Jakie rodzaje odniesień są uwzględnione (statystyki, badania, ankiety lub cytaty). 

Ta analiza pomoże Ci stworzyć najlepszą treść na Twój temat. Taki, który ludzie będą chcieli udostępniać, linkować i czytać. 

4. Napisz pierwszą wersję roboczą dla ludzi

Ponieważ istnieje wiele narzędzi, które pomogą Ci edytować i optymalizować słowa kluczowe, ważne jest, aby skupić się na czytelnikach przy pierwszym szkicu. Pisz z wyraźnym zamiarem stworzenia ostatecznego źródła informacji dla czytelników na dany temat. 

Zacznij od konspektu, który pomoże ci pozostać w temacie. Zapewni to również, że nie przegapisz żadnych punktów i stworzysz dokładny kawałek. 

5. Edytuj i optymalizuj pierwszą wersję roboczą za pomocą sztucznej inteligencji

Gdy pierwszy szkic będzie gotowy, możesz użyć sztucznej inteligencji do edycji i optymalizacji. Grammarly i ProWritingAid to dwie usługi, które edytują Twoje treści pod kątem gramatyki, pisowni, czytelności i powielania treści. 

jak założyć blog grammarly artykuł

Po edycji treści zoptymalizuj ją za pomocą narzędzi takich jak Content Editor 2.0 firmy Surfer or Optymalizuj wg MarketMuse. Oba narzędzia pomagają autorom stworzyć idealną równowagę docelowych i powiązanych słów kluczowych w całej treści. 

jak założyć bloga seo surfer

6. Dodaj multimedia

Postaraj się dodać co najmniej jeden obraz do swoich postów na blogu. Pozwala to na dodanie do posta na blogu dodatkowej treści zoptymalizowanej pod kątem słów kluczowych. sd daje możliwość pojawienia się w wynikach wyszukiwania w Grafice Google. 

Ponadto Twój obraz będzie służył jako miniatura treści za każdym razem, gdy zostanie udostępniona w większości sieci społecznościowych. Obraz powinien przyciągać uwagę użytkowników mediów społecznościowych, wyróżniając się w aktualnościach i ściśle odzwierciedlając temat posta. 

7. Skonfiguruj ustawienia wyszukiwania

Jeśli zainstalowałeś wtyczkę SEO, taką jak Yoast SEO, musisz ją skonfigurować pozycjonowanie bloga. Obejmuje to:

  • Tytuł SEO – Tytuł zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych dla Twojego postu, który ma mniej niż 60 znaków. 
  • Meta opis – Opis zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych, który ma mniej niż 160 znaków. 
  • Ślimak – Krótki, zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych adres URL dla Twojego posta na blogu. 

Ponadto przejrzyj obrazy, które przesłałeś do swojego posta na blogu. Dodaj podpisy w samym poście pod obrazem i tagi ALT w ustawieniach obrazu, które zawierają docelową frazę kluczową. 

8. Opublikuj

Zanim opublikujesz swój post, przejrzyj listę kontrolną, aby potwierdzić, że Twój post został zredagowany, zoptymalizowany, skategoryzowany i otagowany. Jeśli jesteś zadowolony, możesz zaplanować publikację w przyszłości lub opublikować ją natychmiast. 

9. promować

Po opublikowaniu należy promować swój post. Im bardziej promujesz swój post, tym większa szansa, że ​​będzie on dobrze pozycjonowany w wynikach wyszukiwania. 

Oprócz udostępniania postów w mediach społecznościowych i przez e-mail, możesz szukać okazji, aby ludzie umieszczali linki do Twoich treści. Najlepsze narzędzia badawcze SEO, takie jak Semrush or Moz może wyświetlić listę linków do wpisów na blogu konkurencji. 

semrush jak założyć blog

W wielu przypadkach linki te pochodzą z innych postów na blogu. Możesz skontaktować się z redaktorem lub autorem bloga, aby sprawdzić, czy byłby on również zainteresowany umieszczeniem linku do Twojego posta w ramach aktualizacji lub uzupełnienia linku konkurenta. 

Wnioski

Mamy nadzieję, że ten przewodnik sprawił, że proces zakładania bloga był nieco mniej zniechęcający. Pamiętaj, że pierwszym krokiem do założenia bloga jest zbudowanie go na solidnym fundamencie. WordPress proponuje udać się do Bluehost i zapisz się do WordPress hosting. Stamtąd wykonaj powyższe kroki, aby stworzyć solidne podstawy dla udanej przyszłości blogowania!

← Powrót do bloga

Połączenia Findstack Zespół redakcyjny pomaga firmom w znalezieniu idealnego oprogramowania. Nasi doświadczeni pisarze i redaktorzy dostarczają treści informacyjne, aby umożliwić czytelnikom podejmowanie najlepszych decyzji dla ich potrzeb.

Pozwól nam poprowadzić Cię, abyś mógł dokonać właściwego wyboru

Uprość wyszukiwanie oprogramowania i zacznij od przeglądania naszych kategorii.

Przeglądaj nasze kategorie
Wspominali o nas

© 2023 Findstack.com, spółka należąca do SoHo Media Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AdvertisPolityka  |  Polityka plików cookie  |  Polityka prywatności  |  Warunki korzystania