5 najlepszych narzędzi, których potrzebujesz, aby rozkręcić proces sprzedaży B2B

Redakcja, 08 maja 2022 r
5 najlepszych narzędzi, których potrzebujesz, aby rozkręcić proces sprzedaży B2B
Udział
Zacznij sprzedawać produkty cyfrowe z Crevio
Logotyp Crevio
Crevio
Sponsorowane
5.0
(1)
$ 29.00 / miesiąc
Crevio to platforma umożliwiająca twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o Crevio

Aby utrzymać się na powierzchni, każda firma musi zdecydowanie szukać sposobów na samodoskonalenie. Obejmuje to kształcenie i szkolenie pracowników, a także pracę z najlepszym sprzętem i oprogramowaniem, jakie można sobie wyobrazić. Na szczęście żyjemy w czasach, w których istnieje ogromna różnorodność narzędzi, które mogą pomóc nam zautomatyzować część biznesu, czyniąc nas bardziej wydajnymi i szybszymi.

Sztuką jest wybrać odpowiednie narzędzia do swoich potrzeb. Aby nie zgubić się w ogromnej liczbie różnych programów dostępnych obecnie na rynku i nie tracić czasu na wypróbowanie każdego narzędzia pod słońcem, przygotowaliśmy listę wszystkich narzędzi, które musisz wypróbować.

To przegląd najlepszych narzędzi sprzedażowych do tworzenia i zarządzania procesem sprzedaży w środowisku B2B. Pomogą Ci przenieść proces sprzedaży na nowy poziom i dadzą lepszy wgląd w bazę klientów.

Im lepiej zrozumiesz swoich docelowych klientów, tym większe masz szanse na kształtowanie strategii sprzedaży i stworzenie kuloodpornego lejka sprzedaży.

Zaczniemy od oprogramowania do składania ofert, a następnie przejdziemy do narzędzia, które pomoże Ci zarządzać komunikacją na całej ścieżce sprzedaży. Stamtąd przejdziemy do oprogramowania, które pomoże Ci zarządzać przychodzącym call center. Zaprezentujemy również oprogramowanie, które zadba o Twoje e-mail marketingu potrzeby i wreszcie a CRM które pomogą Ci zarządzać całym lejkiem sprzedaży.

1. Lepsze propozycje

Niezawodne oprogramowanie do ofertowania zrewolucjonizuje Twój proces sprzedaży. Jeśli nadal wysyłasz pliki PDF i zwlekasz za każdym razem, gdy musisz rozpocząć nową propozycję, ponieważ proces ten wydaje się zniechęcający, pokochasz wszystkie opcje Lepsze propozycje zaoferowania.

Oprogramowanie pozwala wybierać spośród wielu gotowych szablonów odpowiednich dla każdej branży. Jeśli chcesz stworzyć własny, możesz to zrobić z łatwością, ponieważ edytor nie wymaga żadnego doświadczenia w projektowaniu.

Po utworzeniu określonej części oferty możesz zapisać ją w swojej bibliotece zawartości i użyć w następnej ofercie bez konieczności kopiowania i wklejania ogromnych bloków tekstu. Oprócz tworzenia propozycji, Better Proposals umożliwia zarządzanie i wysyłanie propozycji jako strony docelowej z bezpiecznym linkiem.

To sprawi, że Twoja propozycja będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i unikniesz oznaczania wiadomości e-mail jako spam przez system pocztowy Twojego klienta. Jedną z najlepszych cech Better Proposals jest sztuczna inteligencja propozycji, która porównuje Twoją propozycję z innymi udanymi propozycjami, które zostały wysłane, podpisane i opłacone, i mówi Ci, co należy zmienić.

Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać odpowiednią branżę, a otrzymasz wnikliwe i przydatne wskazówki, jak ulepszyć istniejącą ofertę, zanim ją wyślesz.

Analityka propozycji powie Ci dokładnie, kiedy Twoja propozycja została otwarta, przez kogo, na jakim urządzeniu i ile czasu spędzili na każdym z segmentów. Ułatwia to kontynuację, ponieważ będziesz wiedzieć, z czym ma problem Twój klient.

Propozycje działają jako prawnie wiążące dokumenty, które można podpisać podpisem cyfrowym, który przekształca wpisane imię i nazwisko w podpis elektroniczny. Wreszcie, klienci mogą zapłacić Ci z oferty, korzystając z dowolnej z 3 metod płatności – Stripe, PayPal lub GoCardless.

lepsze oferty cytat
Źródło: Lepsze propozycje

Zarejestruj się na bezpłatny okres próbny i przekonaj się sam! Po zakończeniu okresu próbnego możesz wybierać spośród 3 pakietów, które zaczynają się od 19 USD miesięcznie.

2. Intercom

Intercom to jedno z najpopularniejszych narzędzi angażujących klientów, które oferuje konwersacyjną obsługę klienta. Głównym zastosowaniem tego narzędzia jest pomoc w budowaniu relacji z klientami. Można go również wykorzystać do oferowania wycieczek produktowych, a także do zapewnienia wsparcia na każdym etapie procesu sprzedaży.

Przenosi czat na żywo na nowy poziom dzięki jego wersjom dostępnym dla Twojej witryny, aplikacji mobilnej i nie tylko. Takie podejście ułatwia klientom skontaktowanie się z Tobą i rozwiązanie ich problemów, co z kolei prowadzi do większej liczby powtarzających się transakcji.

Intercom stara się naprawdę zmienić proces sprzedaży z wysyłania masowych wiadomościsages do potencjalnych klientów i widząc, co się trzyma, do modelu na poziomie klienta, skoncentrowanego na spersonalizowanym podejściu, którego klienci oczekują w dzisiejszych czasach.

Dzięki Intercom możesz zobaczyć, kim są Twoi klienci i czego od Ciebie chcą. Możesz je śledzić, filtrować i segmentować na podstawie ważnych danych. Możesz wyodrębnić dane firmy – takie jak rodzaj działalności, lokalizację itp., a także dane behawioralne, które pozwolą Ci kierować reklamy do klientów na podstawie działań, które podjęli lub nie podjęli w Twojej aplikacji.

Możesz także śledzić niestandardowe dane charakterystyczne dla Twojej firmy, takie jak plan cenowy lub typ produktu. Co więcej, możesz używać Interkomu do potrzeb marketingu konwersacyjnego. Pozwala automatycznie pozyskiwać więcej leadów ze swojej strony internetowej.

Boty pomagają w kwalifikowaniu, kierowaniu i planowaniu spotkań i czatów z najbardziej obiecującymi potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym. Po zlokalizowaniu najbardziej obiecujących potencjalnych klientów zaangażuj ich za pomocą ukierunkowanych wiadomości e-mail i powiadomień push.

funkcjonalności domofonu
Źródło: Domofon

Jeśli chodzi o ceny, Intercom oferuje pakiet startowy dla małych firm za 79 USD miesięcznie i 3 różne pakiety dla średnich i dużych firm.

3. Cloud Talk

Dla wszystkich Twoich potrzeb VoIP, Cloud Talk Jest to jeden z najlepsi biznesowi dostawcy VoIP. Daje swobodę wykonywania połączeń za pośrednictwem telefonu, laptopa, tabletu lub dowolnego innego urządzenia, z którego chcesz korzystać. Pozwala na tworzenie operacji call center bez względu na to, gdzie znajduje się Ty lub Twoi pracownicy.

CloudTalk pomaga utrzymać lokalną obecność dzięki międzynarodowemu numerowi telefonu, ułatwiając prowadzenie i obsługę call center. Możesz wybrać między utworzeniem centrum obsługi klienta lub centrum sprzedaży.

Obsługa CloudTalk jest intuicyjna i łatwa w użyciu. Wszystko, czego potrzebujesz, jest wyświetlane w jednym miejscu, co ułatwia efektywne zarządzanie interakcjami z klientami i zwiększanie produktywności. W ten sposób nigdy nie zostaniesz obciążony opłatą za połączenie przychodzące i będziesz mieć przegląd wcześniejszych interakcji, co ułatwi Twoim agentom wykonywanie połączeń i sprawi, że Twoi klienci poczują się swobodnie.

Dział obsługi klienta w narzędziu zawiera potężny dialer, który wykonuje całą ciężką pracę, dzięki czemu Twoi agenci mogą skupić się na jakości swoich rozmów. Pozwala również na coaching na żywo, który pomaga menedżerom wskakiwać na telefony, czy przerwać rozmowę, czy też pomóc agentowi poprzez szeptanie rozmowy (gdy klient nie słyszy menedżera).

W przypadku większych firm o zaawansowanych potrzebach panel raportowania sprzedaży zapewnia wszystkie potrzebne dane. Pokazuje, którzy agenci mają najlepsze współczynniki konwersji, jaki jest najlepszy czas na wykonanie połączenia, ile połączeń wykonano w ciągu dnia i więcej.

Integracje CloudTalk
źródło: CloudTalk

CloudTalk można zintegrować z CRM, narzędziami e-commerce, narzędziami sprzedażowymi i nie tylko, aby udoskonalić proces sprzedaży i sprawić, by przebiegał płynnie.

Możesz wybierać spośród 4 różnych pakietów, zaczynając od 20 €. Wszystkie pakiety pozwalają na posiadanie nieograniczonej liczby użytkowników i udostępniają jeden bezpłatny numer lokalny. Różnice dotyczą przestrzeni dyskowej i ceny połączeń wychodzących.

4. Mailshake

Mailshake to doskonałe narzędzie do wszystkich działań związanych z zimnem. Pozwala łączyć się z większą liczbą Zaletypectów, rezerwować więcej spotkań i generować większą sprzedaż. Jego najpopularniejsze zastosowania to wysyłanie zimnych e-maili na dużą skalę, co pozwala na interakcję z Zaletypects przez telefon i media społecznościowe oraz oferuje prosty sposób zarządzania wszystkim na jednym pulpicie nawigacyjnym.

Dzięki Mailshake możesz zbudować zautomatyzowaną wielokanałową maszynę do docierania do klientów, która ułatwia usprawnienie procesu sprzedaży i daje dobry powód do usunięcia wielu narzędzi, które pomagają tylko w ułamku procesu.

Wspaniałą funkcją, jaką oferuje Mailshake, jest spersonalizowane zimne e-maile na dużą skalę. Pozwala na korespondencję seryjną, monitorowanie kliknięć, otwarć i odpowiedzi, daje kontrolę nad wysyłaniem, pozwala na testowanie AB, automatyczne działania następcze i analizę kopii w czasie rzeczywistym.

Cytat MailShake
źródło: mailshake

Pomaga również segmentować potencjalnych klientów na podstawie temperatury. Lead z 0-1 otwarciami zostanie oznaczony jako zimny lead, lead z wieloma otwarciami lub kliknięciami zostanie oznaczony jako ciepły lead, a lead z wieloma otwarciami, kliknięciami i odpowiedziami zostanie oznaczony jako gorący lead.

Jeśli przez dłuższy czas nie zostanie podjęta żadna czynność na smyczy, jej temperatura spadnie. Wszystko to jest prezentowane za pomocą łatwych do zrozumienia wizualizacji, które natychmiast pomogą Ci zrozumieć sytuację każdej osoby w lejku sprzedażowym.

Te funkcje pozwolą Ci zaoszczędzić dużo czasu i pozwolą Ci skupić się na jakości kopii i innych częściach pracy, których nie można zautomatyzować. Mailshake oferuje natywną integrację z Salesforce i dowolnym innym narzędziem, które kochasz za pośrednictwem Zapier.

Mailshake ma 2 pakiety – pierwszy koncentruje się na docieraniu do e-maili i zaczyna się od 59 USD na użytkownika miesięcznie, a drugi skupia się na zaangażowaniu w sprzedaż, zaczynając od 99 USD na użytkownika miesięcznie.

5. CooperCRM

Jesteśmy pewni, że już wiesz, jak ważny jest a dobry CRM – pomaga zarządzać całym lejkiem sprzedaży, organizując e-maile, rozmowy, pliki i notatki dotyczące każdego kontaktu, aby uzyskać pełny wgląd w historię relacji z każdym klientem.

Automatyzacja arkuszy kalkulacyjnych nigdy nie była łatwiejsza i dla wszystkich Twoich potrzeb CRM sugerujemy CooperCRM. Zapewnia, że ​​żadne dane nie zostaną pozostawione i minimalizuje czas potrzebny na ich wprowadzenie i uporządkowanie.

Copper sugeruje dodanie ostatnich kontaktów, z którymi wysyłałeś e-maile, do swojej listy, abyś nie stracił żadnego z nich. Automatycznie pobiera dane kontaktowe, takie jak numery telefonów, adresy e-mail, a nawet media społecznościowe.

Możesz oznaczać, filtrować i sortować potencjalnych klientów i klientów według dowolnych kryteriów, aby lepiej zrozumieć, skąd pochodzi Twoja firma. Pomaga to dotrzeć do bardziej konkretnych klientów i analizować aktywność zespołu.

Im lepiej zrozumiesz swoje leady, tym większe masz szanse na ich konwersję. Dlatego tak ważna jest analiza poprzednich udanych sprzedaży i wiedza, jak podejść do przyszłych.

Jeśli chodzi o specjalne funkcje, możesz śledzić swoich agentów sprzedaży, aby zobaczyć, kto osiąga najlepsze wyniki pod względem przychodów, liczby spotkań, wykonanych połączeń i wysłanych e-maili. Generowanie potencjalnych klientów jest również łatwe dzięki przechwytywaniu, pielęgnowaniu i konwertowaniu większej liczby potencjalnych klientów bezpośrednio z Gmaila.

Po śledzeniu potencjalnych klientów i przygotowaniu się do zarządzania sprzedażą możesz automatycznie rozwijać swoją firmę, analizując ją za pomocą ustrukturyzowanych spostrzeżeń.

Miedziane funkcjonalności CRM
Źródło: Cooper CRM

Cooper CRM pozwala również definiować i tworzyć etapy sprzedaży, prognozować przyszłe przychody, identyfikować problematyczne obszary na ścieżce, kwalifikować możliwości w lejku sprzedaży, automatyzować żmudne i powtarzalne zadania z przepływem pracy sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i nie tylko.

Możesz także raportować i zarządzać możliwościami w wielu walutach oraz uzyskiwać przeliczenia walut w czasie rzeczywistym.

Jeśli chodzi o ceny, Cooper CRM oferuje 3 poziomy. Podstawowy za 25 USD za użytkownika miesięcznie, profesjonalny za 59 USD za użytkownika miesięcznie i biznesowy za 119 USD za użytkownika miesięcznie.

Podsumowanie

Będąc w marketingu cyfrowym, ostatnią rzeczą, jakiej chce każda firma, jest tracenie czasu i zasobów na wypróbowanie nieskończonej liczby narzędzi sprzedażowych w nadziei, że znajdzie się takie, które zadziała. Ważne są nie tylko funkcje narzędzia, ale także sposób, w jaki integruje się z istniejącymi.

Przejście na nowe narzędzie spowoduje na początku więcej pracy dla agentów, ponieważ będą musieli przesłać informacje i zapoznać się z nowym interfejsem, dlatego ważne jest, aby znaleźć odpowiednie dopasowanie.

Stworzona przez nas lista obejmuje każdy aspekt procesu sprzedaży, a wszystkie narzędzia świetnie ze sobą współpracują. Ważne jest, aby mieć niezawodne oprogramowanie do pisania i wysyłania ofert, a także CRM, narzędzie zaangażowania klientów, a Narzędzie VoIP oraz narzędzie do docierania do odbiorców na zimno.

Włącz te narzędzia do swojego procesu sprzedaży i czerp korzyści z automatyzacji, dzięki której będziesz miał więcej czasu na skupienie się na ważnych rzeczach, dzięki którym wyróżnisz się na rynku.

Uwaga redaktora: to jest post gościnny autorstwa Petry Odak, dyrektora ds. marketingu w firmie Better ProposalsCzy masz doświadczenie w marketingu cyfrowym lub oprogramowaniu? Przedstaw swój pomysł na bloga, korzystając z naszego Strona kontaktowa.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

FindstackZespół redakcyjny to grupa ekspertów B2B SaaS, którzy przetestowali i zrecenzowali setki różnych produktów i usług oprogramowania biznesowego. Zaufało nam już ponad 150,000 XNUMX czytelników na całym świecie.
Subskrybuj, otrzymuj oferty oprogramowania bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej.
Dołącz do rejestru Ponad 4,900 innych przedsiębiorców bądź na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi ofertami.
Zero spamu. Zrezygnuj z subskrypcji w dowolnym momencie.