Najlepsi dostawcy usług VoIP mogą pomóc Twojej firmie zbudować wydajniejszą, niezawodną i ekonomiczną strategię komunikacji. Od lat popyt na VoIP (Voice over Internet Protocol) rośnie, ponieważ firmy poszukują bardziej zwinnych i elastycznych narzędzi do globalnej komunikacji. W tym celu opcje niezawodnych biznesowych rozwiązań VoIP odnotowały znaczny wzrost.
Dziś rynek usług VoIP dla biznesu ma osiągnąć wartość ok $ 145.8 mld do 2025 r., budując z wartości 69.3 mld USD w 2020 r., przy CAGR na poziomie 20.4%. Idealne dla dzisiejszego krajobrazu i hybrydowego środowiska pracy, oprogramowanie VoIP umożliwia zarówno osobom prywatnym, jak i firmom nawiązywanie połączeń przez połączenie internetowe, utrzymując niskie koszty, jednocześnie maksymalizując siłę sygnału i jakość głosu.
W przypadku większości dzisiejszych marek pytanie nie dotyczy tego, czy VoIP jest konieczną inwestycją, ale którym firmom VoIP można zaufać, aby zapewnić najlepsze wyniki.
Dzisiaj udostępniamy naszą listę najlepszych usług VoIP i najbardziej wartościowych dostawców VoIP, aby pomóc Ci dokonać tego wyboru.
Ooma to przystępne cenowo, elastyczne i niezawodne rozwiązanie dla biznesowej jakości usług VoIP o zróżnicowanej cenie, co czyni ją jednym z najlepszych dostawców usług VoIP dla przedsiębiorstw lub małych firm. Dzięki różnym planom do wyboru, rozwiązanie Ooma Office obiecuje proste rozwiązania komunikacyjne dla szerokiej gamy firm, bez względu na ich wielkość i pochodzenie.
Podobnie jak wielu czołowych dostawców VoIP, Ooma specjalizuje się w oferowaniu dostosowywanych pakietów komunikacyjnych, z opcją integracji głosu z przesyłaniem wiadomości i wideo, w celu uzyskania pełnego doświadczenia w zakresie ujednoliconej komunikacji jako usługi. Ale wyróżniają się jako najlepsza usługa VoIP dla biznesu ze względu na swoją elastyczność. Podstawowy plan obejmuje standardowo dostęp do szeregu funkcji, w tym aplikacji mobilnej, wirtualnej recepcjonistki, a nawet przekazywania połączeń. Możesz także wykorzystać bogatą w funkcje funkcjonalność Enterprise, w zależności od wielkości Twojej organizacji.
Ooma oferuje wszystko, czego potrzebuje nowoczesny biznes, aby odnieść sukces w świecie elastycznego VoIP. Możesz uzyskać dostęp do kompleksowego systemu telefonicznego w chmurze, hostowanej funkcji PBX i dostępu do telefonu programowego, a wszystko to zaprojektowane tak, aby spełniało unikalne wymagania Twojej marki. W zależności od wybranego pakietu będziesz mieć również dostęp do narzędzi do wideokonferencji i aplikacji do współpracy.
Idealnie dopasowana do firm zatrudniających pracowników zdalnych, Ooma jest dostarczana zarówno z aplikacjami mobilnymi, jak i stacjonarnymi, które umożliwiają pracownikom odbieranie nielimitowanych połączeń w Stanach Zjednoczonych z ich numerem biznesowym. Dostępna jest również funkcja „Grupy dzwonienia”, która umożliwia zespołom grupowanie numerów wewnętrznych, dzięki czemu dzwonią w tym samym czasie. Ooma jest prosty, skuteczny i idealny do szybkiej komunikacji.
Ooma może naturalnie integrować się z wieloma różnymi narzędziami, w tym Zendesk, Zoho CRM, Salesforce, G-Suite i Microsoft Dynamics.
Cennik zależy od potrzeb Twojej firmy. Możesz skorzystać z planu pay-as-you-go z opłatami minutowymi w każdym kraju lub uzyskać dostęp do 200-minutowych planów międzynarodowych już od 5.99 USD miesięcznie. Skontaktuj się z zespołem Ooma, aby uzyskać pełną wycenę usługi VoIP.
Jedna z najlepszych na świecie usług VoIP dla firm, Nextiva sprawia, że firmy mogą szybko i łatwo cyfrowo przekształcić swoją strategię komunikacji. Jeśli szukasz usługi typu „wszystko w jednym” do komunikacji w chmurze, Nextiva zdecydowanie oferuje Ci elastyczne plany cenowe i niezawodny poziom jakości połączeń międzynarodowych.
Nextiva zbudowała swoje rozwiązanie VoIP z myślą o dobie nowoczesnych pracowników, w których zatrudnienie hybrydowe i zdalne staje się coraz bardziej powszechne. Firma zdobyła miano „Najlepszego biznesowego systemu telefonicznego” w wielu publikacjach i ma sprawdzoną niezawodność na poziomie 99.999% czasu działania.
Ekosystem Nextiva umożliwia komunikację z klientami za pośrednictwem wielu kanałów, w tym WhatsApp, oraz łączenie członków zespołu we wspólnym środowisku chmurowym. Możesz także skonfigurować automatyzację, aby zminimalizować powtarzalne zadania i zwiększyć wydajność personelu.
Funkcje połączeń obejmują wszystko, od ujednoliconego środowiska komunikacyjnego z wideo, czatem i VoIP w jednym miejscu, po integracje z oprogramowaniem pomocy technicznej i sprzedażowym CRM. Możesz także uzyskać dostęp do nieograniczonej liczby połączeń, wiadomości tekstowych i faksów na całym świecie, korzystając z bezpłatnych połączeń bezpłatnych, wirtualnej poczty głosowej i dostępu do automatycznej sekretarki.
Nextiva może integrować się z wieloma aplikacjami, w tym HubSpot, Salesforce, Oracle, Zendesk, Zohoi Microsoft Dynamics. Łącznie dostępnych jest kilkadziesiąt integracji.
Cennik zaczyna od planu komunikacyjnego Essential w cenie 14.95 USD na użytkownika miesięcznie za nieograniczone połączenia głosowe i wideo, automatyczną sekretarkę i bezpłatne numery. Otrzymujesz również powiadomienia z poczty głosowej na e-mail i całodobową obsługę klienta w abonamencie podstawowym.
Rozmowy biznesowe nie muszą być skomplikowane; Konik polny jest wygodnym narzędziem dla przedsiębiorców prowadzących działalność w pojedynkę, przeznaczonym do dodawania linii biznesowych bezpośrednio do telefonu osobistego, udowadniając, że jest to świetna opcja wśród wszystkich dostawców usług VoIP dla małych firm. Możesz dodać kompletny wirtualny system telefoniczny do swojego istniejącego telefonu, aby utrzymać koszty na jak najniższym poziomie, nawet jeśli jesteś freelancerem. Ponadto do wyboru są różne opcje numerów telefonów.
Możesz zaoszczędzić pieniądze na komunikacji, jednocześnie tworząc wysoce profesjonalny i wyrafinowany wizerunek swojej marki. Numery Grasshopper mogą działać praktycznie z dowolnego miejsca, z dostępnymi lokalnymi i bezpłatnymi numerami. Otrzymasz również wsparcie 24/7 od zespołu obsługi klienta zawartego w każdym abonamencie, bez względu na to, jak przystępny cenowo jest Twój pakiet.
Grasshopper zapewnia doskonałą usługę VoIP dla mniejszych firm o ograniczonych zasobach finansowych. Możesz zaimportować istniejący numer dla swojej firmy lub wybrać spośród wielu numerów bezpłatnych, numerów próżnych i lokalnych wbudowanych w istniejący system telefoniczny. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać niezawodne połączenie internetowe i słuchawkę.
Twój plan Grasshopper nie obejmuje żadnych analiz, ale nadal możesz uzyskać dostęp do nieograniczonej liczby połączeń biznesowych i SMS-ów, a także opcji przekazywania połączeń i wydajnego wsparcia 24/7. Jeśli szukasz prostego sposobu na rozpoczęcie komunikacji z klientami przy jednoczesnym oddzieleniu numerów osobistych i służbowych, to może być to. Jeśli szukasz najlepszego rozwiązania VoIP dla małych firm, ale potrzebujesz możliwości dostawców usług VoIP dla dużych firm, nie szukaj dalej niż Grasshopper.
Możesz zintegrować swój system Grasshopper z szeroką gamą urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a także Google Voice, Skype i różnymi innymi popularnymi narzędziami biznesowymi.
Cennik dla Grasshopper zaczyna się od około 26 USD miesięcznie, aby dodać linię biznesową i wirtualny system telefoniczny do telefonu osobistego. Możesz także zaoszczędzić dodatkowe pieniądze, przenosząc swój dotychczasowy numer do Grasshopper i wybierając plan roczny.
RingCentral jest wszechstronnym dostawcą rozwiązań chmurowych do komunikacji i obsługi klienta. Firma może oferować firmom zarówno proste biznesowe połączenia telefoniczne, jak i kompleksowe ujednolicone rozwiązanie komunikacyjne jako usługę, znane jako RingCentral MVP. Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych biznesowych systemów telefonicznych VoIP, a Wadyidered to jeden z najbardziej niezawodnych dostawców VoIP dla biznesu.
Ta oparta na chmurze platforma PBX łączy funkcje przesyłania wiadomości, wideo i telefonu w jednym wygodnym pakiecie, wzbogaconym o narzędzia do współpracy i sztuczną inteligencję. RingCentral zdobył nawet pozycję lidera w Gartner UCaaS Magic Quadrant, podkreślając jego wpływ na branżę. W porównaniu z innymi wiodącymi biznesowymi usługami telefonicznymi VoIP, RingCentral jest jednym z najbardziej przystępnych cenowo rozwiązań, co czyni go doskonałym wyborem dla mniejszych zespołów.
RingCentral MVP oferuje wiele niesamowitych funkcji dostosowanych do różnych potrzeb biznesowych, w tym kompleksowy system automatycznej sekretarki, katalog firmowy, obsługę i przekazywanie połączeń oraz różne opcje rozszerzeń. Dostępna jest również potężna umowa SLA na 99.999% dostępności, co oznacza, że masz spokój ducha, wiedząc, że będziesz mieć minimalne zakłócenia w połączeniach.
Dzięki RingCentral firmy uzyskują dostęp do najnowocześniejszych usług, z całodobowym wsparciem, zintegrowanymi rozwiązaniami dla rozwoju biznesu i analizami w czasie rzeczywistym. Możesz nawet podjąć decyzję o połączeniu systemu telefonicznego RingCentral z funkcjonalnością centrum kontaktowego, aby uzyskać kompleksowe środowisko chmurowe do komunikacji.
RingCentral może integrować się z szeroką gamą partnerów, w tym Google, Salesforce i Microsoft. Łącznie dostępnych jest ponad 200 opcji integracji.
Opcje Cennika zaczynają się od około $10 na użytkownika miesięcznie, w zależności od rodzaju potrzebnej funkcjonalności. Najlepszym sposobem na uzyskanie dokładnej wyceny jest skontaktowanie się z RingCentral.
Cloud Talk jest innowatorem w środowisku cloud contact center, idealnym dla firm przechodzących na bardziej elastyczne środowisko kontaktu z klientem. co czyni go jednym z czołowych dostawców VoIP dla biznesu. Marka obsługuje wiele dużych firm na całym świecie, w tym Mercedes Benz i DHL, więc wiesz, że pracujesz z tym dostawcą w dobrym towarzystwie.
Rozwiązanie CloudTalk może zaoferować łącznie ponad 140 krajowych numerów telefonów, co czyni go doskonałym wyborem, jeśli chcesz stworzyć lokalne doświadczenie w ramach międzynarodowej marki. Możesz także uzyskać dostęp do szeregu dodatkowych funkcji, które zwiększą efektywność Twojego zespołu, takich jak możliwość automatycznego śledzenia i nagrywania rozmów. Dzięki szerokiej gamie funkcji jest to nie tylko najlepsza usługa VoIP dla małych firm, ale także dla dużych organizacji.
CloudTalk jest wyposażony w wiele funkcji zwiększających produktywność call center, w tym możliwość dostępu do analiz w czasie rzeczywistym dotyczących wydajności agentów. Możesz także połączyć cały swój zdalny zespół z tym samym centrum kontaktowym, gdzie będą mogli wchodzić w interakcje z klientami za pośrednictwem wspólnej skrzynki odbiorczej, zmniejszając potrzebę przechodzenia między aplikacjami.
Dzięki znanemu na całym świecie poziomowi siły sieci, CloudTalk obiecuje również firmom spokój ducha, którego potrzebują, jeśli chodzi o dostarczanie niezmiennie wspaniałej obsługi klienta. Usługa ta jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się rozwiązań systemów telefonii w chmurze na świecie.
CloudTalk można zintegrować z szeregiem wiodących narzędzi, w tym Pipedrive, Siły sprzedaży, HubSpot, Zendesk i nie tylko. Możesz uzyskać dostęp do natychmiastowych informacji z Twojego CRM w swoim contact center.
Cennik zaczyna się od około 25 USD na użytkownika miesięcznie, jeśli zdecydujesz się na abonament roczny. Istnieją również droższe plany, jeśli potrzebujesz więcej narzędzi, takich jak pulpit nawigacyjny klienta w czasie rzeczywistym.
Dialpad to rozwiązanie komunikacyjne stworzone z myślą o chmurze i idealne w dobie pracy zdalnej i hybrydowej. To ekonomiczne rozwiązanie VoIP jest idealne, jeśli członkowie Twojego zespołu będą używać aplikacji softphone zamiast telefonów stacjonarnych w standardowym środowisku biurowym. Szybkie i wydajne rozwiązanie do połączeń doskonale nadaje się do zwiększania elastyczności w dowolnym miejscu.
Dzięki Dialpad Talk, centralnemu rozwiązaniu VoIP firmy Dialpad, liderzy biznesowi uzyskują dostęp do wydajnej komunikacji w chmurze, do której członkowie zespołu mają dostęp z dowolnego miejsca. Dostępna jest również wbudowana funkcja sztucznej inteligencji, która zwiększa produktywność pracowników i zapewnia niezawodność zespołów.
Obiecując potężną globalną łączność, Dialpad zapewnia liderom biznesowym pełną elastyczność potrzebną do opracowania skalowalnego ekosystemu do komunikacji. Członkowie personelu mogą pracować z dowolnego miejsca, korzystając z dowolnego urządzenia do prowadzenia konwersacji, bez konieczności rezygnacji z wydajności lub funkcji bezpieczeństwa, a konfiguracja użytkownika jest również łatwa.
Jako jeden z czołowych dostawców biznesowych usług VoIP, Dialpad zawiera również centralny portal administratora, który ułatwia dodawanie nowych użytkowników i bezpośrednie przypisywanie im numerów telefonów. Dostępny jest również szereg wygodnych funkcji raportowania i analizowania, dzięki którym możesz śledzić członków swojego zespołu i ich wyniki, gdziekolwiek się znajdują.
Integracje są dostępne z szeregiem pakietów biurowych, takich jak Microsoft 365 i Google Workspace, a także wiele narzędzi CRM, co czyni go jedną z najlepszych dostępnych opcji biznesowych usług VoIP.
Cennik w abonamencie standardowym zaczyna się od 15 USD za użytkownika miesięcznie z nielimitowanymi połączeniami i SMS-ami w standardzie. W tym abonamencie otrzymujesz również transkrypcję poczty głosowej.
Freshdesk jest najbardziej znana z oferowania narzędzi i rozwiązań pomocy technicznej, dzięki którym firmy mogą realizować skuteczniejsze strategie obsługi klienta. System telefoniczny VoIP od Freshworks, znany jako „Freshcaller”, jest wygodną częścią tego ekosystemu. Możesz użyć Freshcaller, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta i zapewnić łączność zespołom za pośrednictwem komunikacji w chmurze.
Freshcaller jest w rzeczywistości integracją pełnego doświadczenia Freshdesk, którą możesz dodać do swojego pakietu Freshdesk w dowolnej strukturze cenowej, z wyjątkiem planu bezpłatnego. Będziesz także mógł śledzić ważne informacje w tym ekosystemie i otrzymywać raporty o aktywności pracowników.
Freshdesk to coś więcej niż tylko rozwiązanie VoIP. Freshdesk to kompleksowy wybór narzędzi obsługi klienta, w tym intuicyjne wystawianie zgłoszeń, bezproblemowe narzędzia samoobsługowe i inne, dostępne w przystępnej cenie. Środowisko Freshdesk jest wyposażone w zaawansowane automatyzacje, które usprawniają pracę Twojego zespołu, a także zaawansowane funkcje raportowania.
Nie tylko możesz zarządzać połączeniami i rozmowami z klientami za pomocą Freshdesk, ale możesz także dostosować swoje zespoły do wspólnej strategii sukcesu, z priorytetowymi kolejkami zgłoszeń i trasami. Istnieje nawet jedno środowisko widoku dla wszystkich rozmów.
Freshdesk może integrować się z ponad 1000 narzędzi, w tym rozwiązaniami do grywalizacji, śledzenia CRM i sztucznej inteligencji.
Aby uzyskać dostęp do funkcji VoIP dostępnych w dodatku FreshCaller, będziesz potrzebować co najmniej planu rozwoju od Freshdesk. Zaczyna się to od około 15 dolarów za użytkownika / mies..
Google Voice to prosta, ale skuteczna część Google Workspace środowiska, które umożliwia użytkownikom biznesowym dodanie funkcji połączeń telefonicznych do wszystkich ich urządzeń w ciągu kilku sekund. Możesz uzyskać dostęp do usługi jako firma lub do użytku osobistego i odblokować szereg zaawansowanych funkcji, w tym wysokie standardy bezpieczeństwa i firmowe numery telefonów.
Środowisko Google Voice jest wyposażone w łatwy w użyciu interfejs zaprojektowany tak, aby każdy członek Twojego zespołu mógł wdrożyć Twoją technologię Voice po minimalnym przeszkoleniu. Możesz wygodnie przypisywać numery i przenosić różne numery w tym samym ujednoliconym środowisku.
Zaprojektowany, aby pomóc członkom zespołu wydajniej pracować z dowolnego miejsca, Google Voice oferuje konfigurowalne środowisko, które można dostosować do potrzeb każdego. Możesz kontrolować swoje numery telefonów Voice i inne funkcje w aplikacji Google Workspace admin Wadyole, a użytkownicy mogą uzyskać dostęp do funkcji na różnych urządzeniach.
Voice jest wyposażony w inteligentne narzędzia, takie jak Google Meet i Kalendarz, dzięki którym możesz łatwo śledzić rozmowy i planować nadchodzące spotkania. Skalowanie systemu jest również szybkie i łatwe, gdy trzeba dodać nowych członków zespołu do swojego ekosystemu.
Google Voice można zintegrować ze wszystkim, co integruje się z Google Workspace środowisko, które zawiera całkiem sporo opcji oprogramowania.
Najtańszy pakiet dla Google Voice obejmuje dostęp do całości Google Workspacei 2 TB przestrzeni dyskowej w chmurze na użytkownika. Pakiet Business Standard zaczyna się od godz $1087 miesięcznie.
Bitrix24 nie jest Twoją standardową usługą VoIP. To rozwiązanie obiecuje raczej kompleksowe środowisko do wszystkiego, od zarządzania relacjami z klientami po śledzenie zadań i projektów. Obiecując „najlepszą przestrzeń roboczą”, Bitrix24 ma praktycznie wszystko, czego nowoczesna firma może potrzebować, aby wyprzedzić konkurencję w obecnym cyfrowym krajobrazie, co czyni go jednym z najlepszych dostawców VoIP dla biznesu.
Ponad 10 milionów organizacji wybrało dziś rozwiązanie Bitrix24 dla swoich firm, a usługa jest obecnie dostępna w 18 językach, co czyni ją jedną z bardziej zróżnicowanych opcji na rynku. Funkcje obejmują wszystko, od narzędzi do tworzenia stron internetowych po HR i automatyzację przepływu pracy.
W Bitrix24 jest zbyt wiele funkcji, aby je tutaj wymienić, ponieważ rozwiązanie przestrzeni roboczej naprawdę łączy ogromną liczbę różnych możliwości. Będziesz mieć dostęp do spotkań online, czatów i wideorozmów, płatności online, środowiska contact center, narzędzi CRM, zarządzania zadaniami, tworzenia stron internetowych przyjaznych dla SEO i wszechstronnego kreatora bazy wiedzy.
Dostęp do dokumentów online, zsynchronizowanych kalendarzy, kompleksowa integracja Google Analytics, zarządzanie nieobecnościami, katalog pracowników i wiele więcej. Jeśli potrzebujesz oprogramowania typu „wszystko w jednym”, jest to zdecydowanie produkt dla Ciebie.
Bitrix24 integruje się z różnymi narzędziami, w tym Kalendarzem i Dyskiem Google, Microsoft Office, LibreOffice, Dropbox, Box i Mailchimp.
Cennik zaczyna się od 39 USD miesięcznie dla maksymalnie 5 użytkowników, z dostępem do czatu, rozmów wideo, funkcji kalendarza, tworzenia bazy wiedzy i nie tylko.
Platforma komunikacyjna 9×8 eXperience, uznana za lidera rynku Magic Quadrant dla UCaaS 8 razy z rzędu, jest jedną z najbardziej elastycznych w obecnym krajobrazie. Zaprojektowany z myślą o potrzebach wielu różnych firm, 8×8 zapewnia wysoce modułowe rozwiązanie do komunikacji, które firmy mogą dostosowywać według własnego uznania.
Z 8×8, nie masz jednego uniwersalnego rozwiązania do komunikacji biznesowej. Zamiast tego możesz zbudować idealny ekosystem dla swoich potrzeb, łącząc funkcje czatu, wideo, przesyłania wiadomości, głosu, a nawet centrum obsługi w tym samym wygodnym pakiecie.
8×8 to kompleksowy dostawca niezawodnych funkcji telefonu biznesowego, a także narzędzi contact center, spotkań wideo, przesyłania wiadomości, współpracy i nie tylko. Każdy pakiet zapewnia dostęp do narzędzi potrzebnych do łączenia członków zespołu, a dzięki skalowalnemu środowisku możesz dodawać dodatkowe funkcje w dowolnym momencie.
Ekosystem 8×8 obejmuje również wysoce bezpieczne iw pełni redundantne centra danych, a także wielokrotnie nagradzaną jakość głosu, niezależnie od tego, czy jesteś w biurze, czy w podróży. Pojedyncza platforma administracyjna ułatwia zarządzanie technologią, a także szereg zaawansowanych narzędzi analitycznych.
8×8 można zintegrować ze wszystkim, od Microsoft Teams po istniejący system CRM.
Cennik dla 8×8 może zaczynać się już od 14 USD na użytkownika miesięcznie.
VoIP lub Voice over Internet Protocol to rozwiązanie technologiczne, które umożliwia firmom przesyłanie komunikacji głosowej oraz innych pakietów multimedialnych za pośrednictwem połączenia internetowego. Jest to wygodne rozwiązanie dla standardowej sieci telefonicznej.
Technologia VoIP działa podobnie do konwencjonalnego systemu telefonicznego, ale w większości przypadków jest znacznie tańsza, łatwiejsza do skalowania i bardziej odpowiednia dla komunikacji globalnej.
Technologie VoIP oferują szereg korzyści, których po prostu nie można uzyskać za pomocą tradycyjnego systemu telefonicznego. Dzięki VoIP możesz nawiązywać i odbierać połączenia z niemal każdego urządzenia, w dowolnym miejscu, pod warunkiem, że masz własne łącze internetowe. Możesz także łączyć się ze współpracownikami za pośrednictwem dowolnego urządzenia.
Technologia VoIP umożliwia również firmom łączenie się z klientami i innymi markami na całym świecie za znacznie niższą cenę niż w przypadku dzwonienia do ludzi ze standardowej publicznej komutowanej sieci telefonicznej. Dzięki systemom VoIP można uzyskać dostęp do szeregu zaawansowanych funkcji, od inteligentnego kierowania połączeń po wideokonferencje i audiokonferencje w celu współpracy.
Różne firmy będą miały unikalne wymagania, jeśli chodzi o technologię VoIP, niektóre z najczęstszych rzeczy, których powinieneś szukać, to:
Najważniejszym sprzętem potrzebnym do połączenia VoIP jest silne połączenie z Internetem oraz urządzenie do łączenia się z Internetem. Zwykle będziesz mógł korzystać z aplikacji na smartfonie, komputerze stacjonarnym lub innym urządzeniu podłączonym do Internetu, aby wykonywać połączenia za pomocą mikrofonu lub zestawu słuchawkowego. Możesz jednak również zainwestować w specjalistyczne narzędzia, takie jak telefony stacjonarne, smartfony do VoIP.
Na rynku dostępnych jest kilka bezpłatnych opcji VoIP, ale większość z nich jest skierowana do użytkowników indywidualnych, a nie do właścicieli firm, i często mają one znaczne ograniczenia funkcji. Na przykład bezpłatne aplikacje VoIP, takie jak WhatsApp i Skype, nie zapewniają takiego samego poziomu bezpieczeństwa ani takich samych funkcji zarządzania połączeniami, jak niektóre z opcji wymienionych powyżej.
Cena rozwiązań VoIP różni się w zależności od tego, do ilu funkcji chcesz uzyskać dostęp i ilu potencjalnych użytkowników będzie jednocześnie korzystać z usługi. VoIP może kosztować zaledwie 14 USD za użytkownika miesięcznie od dostawców takich jak 8 × 8.
Numery telefonów VoIP są w większości podobne do tradycyjnych telefonów stacjonarnych lub komórkowych. Numery te pozwalają użytkownikom dzwonić na dowolne numery komórkowe lub stacjonarne, uzyskiwać dostęp do funkcji, takich jak poczta głosowa i wysyłać wiadomości SMSsageS. Jednak numery VoIP nie są powiązane z konkretnymi kartami SIM ani liniami telefonicznymi, w przeciwieństwie do tradycyjnych numerów. Oznacza to, że łatwiej jest udostępniać numery użytkownikom na całym świecie.
Dzwonienie na numer VoIP jest zwykle bardzo proste. Możesz wykonać te same czynności, które zwykle wykonujesz, dzwoniąc pod numer komórkowy lub stacjonarny. Systemy VoIP działają w podobny sposób jak tradycyjna linia telefoniczna, więc nie trzeba się uczyć żadnych skomplikowanych procesów.
Kody krajów i obszarów numerów VoIP mogą być jednak mylące. Tylko dlatego, że firma ma numer z określonym numerem kierunkowym, nie oznacza, że musi się tam znajdować. Zachowaj ostrożność, dzwoniąc na numery VoIP również z telefonów stacjonarnych, ponieważ może to być bardzo kosztowne.
Oprogramowanie VoIP stale zyskuje na popularności jako przystępny cenowo i elastyczny sposób dla liderów biznesu, aby zapewnić łączność swoim zespołom i dotrzeć do klientów. Dzięki swobodzie zarządzania połączeniami na całym świecie VoIP zapewnia liderom biznesowym możliwość skalowania we właściwym tempie dla swojej firmy.
Jak widać w tym przewodniku, usługi VoIP można bardzo łatwo skonfigurować i wdrożyć w dowolnym środowisku biznesowym. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć odpowiednią technologię do swoich konkretnych potrzeb.
Istnieje wiele świetnych opcji VoIP na początek, takich jak:
Czy miałeś jakieś doświadczenia z powyższymi rozwiązaniami VoIP? Podziel się swoimi doświadczeniami w komentarzach poniżej!