Inwestowanie w najlepsze oprogramowanie CRM jest niezbędne, aby zapewnić stały wzrost sprzedaży.
W 2020, detalicznej sprzedaży e-commerce na całym świecie wyniosły 4.28 bln dolarów. Do 2022 roku liczba ta ma osiągnąć 5.4 biliona dolarów. Zakupy online należą do najpopularniejszych czynności cyfrowych na świecie, a klienci są zawsze gotowi do wydawania pieniędzy.
Jednak przy tak wielu konkurencyjnych firmach w dzisiejszym środowisku cyfrowym firmy znajdują się pod rosnącą presją, aby się wyróżniać, jeśli chcą osiągnąć najlepszą sprzedaż.
Dzięki oprogramowaniu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) marki mogą budować relacje z klientami, które pielęgnują ich na drodze sprzedaży i stwarzają nieograniczone możliwości rozwoju. Narzędzia CRM poprawiają relacje firmy z odbiorcami dzięki rewelacyjnym narzędziom do generowania potencjalnych klientów, pielęgnowania i obsługi klienta.
Pytanie brzmi, które oprogramowanie CRM jest najlepsze? Sprawdź tę listę oprogramowania CRM i dowiedz się.
Oprogramowanie systemu CRM to dla firm skuteczny sposób na nawiązanie kontaktu z docelowymi odbiorcami, rozwijanie głębszych relacji z marką i wzmacnianie lojalności klientów. Narzędzia oprogramowania CRM są uważane za najpopularniejsze narzędzia sprzedaży dla każdej firmy, a następnie oprogramowanie społecznościowe Zaletyspecting.
Oto nasza lista najlepszych opcji CRM:
Pipedrive to jeden z najlepszych dostępnych obecnie prostych systemów CRM, idealny dla firm, które chcą mieć głębszy wgląd w swoje strategie sprzedaży. To proste oprogramowanie CRM jest wyposażone w funkcje wspomagane przez sztuczną inteligencję, które mają zapewnić firmom wgląd w ich transakcje i możliwości. Jako podstawowe oprogramowanie CRM, Pipedrive jest absurdalnie łatwy w użyciu z intuicyjnym interfejsem, co czyni go jedną z bardziej popularnych platform CRM z najlepszymi narzędziami CRM do zaoferowania.
Szybkie porównanie oprogramowania CRM pokaże, że wizualny potok sprzedaży czyni go jednym z najpopularniejszych systemów CRM, umożliwiając szybkie śledzenie transakcji na różnych etapach, a nawet tworzenie niestandardowych tagów dla potencjalnych klientów w zależności od tego, gdzie znajdują się w cyklu zakupowym. Obszerne raporty pokazują, jak dobrze działają Twoje kampanie, a także śledzenie komunikacji dla e-maili, czatów i połączeń. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp Pipedrive również z urządzeń mobilnych.
Spośród wszystkich systemów oprogramowania CRM, Pipedrive umożliwia firmom każdej wielkości szybkie i łatwe śledzenie możliwości sprzedaży w dowolnym miejscu i czasie.
Pipedrive oferuje różne płatne plany do wyboru i możesz zacząć od bezpłatnej wersji próbnej, aby najpierw przetestować technologię. Początkowy płatny plan za 14 USD miesięcznie zawiera wszystkie podstawowe funkcje potrzebne do organizowania rurociągów i działań sprzedażowych. Możesz przejść na konto na poziomie „Enterprise” z niestandardowym wprowadzaniem.
HubSpot jest najlepiej znany jako oprogramowanie CRM do marketingu, sprzedaży i komunikacji z klientami. The HubSpot Ekonomia „hub” to kompleksowy zestaw technologii, który pomaga we wszystkim, od marketingu e-mailowego po prowadzenie Zaletypecting. HubSpot CRM jest dobrze znanym biznesowym oprogramowaniem CRM i jest tylko jednym z narzędzi HubSpot portfolio, do którego dostęp jest bezpłatny.
HubSpot CRM oferuje profesjonalistom ds. sprzedaży kompleksowe środowisko z rozbudowanymi narzędziami oprogramowania CRM, w którym mogą oni uzyskiwać wgląd w lejek sprzedaży w czasie rzeczywistym za pośrednictwem intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego. Użytkownicy mogą sortować wygrane i przegrane transakcje, planować spotkania, śledzić kontrakty, a nawet ustalać wskaźniki wydajności. W 100% darmowa wersja rozwiązania oznacza, że firmy dowolnej wielkości mogą natychmiast rozpocząć działalność.
Porównanie systemów CRM pokazuje, że cechy HubSpot Zakres CRM obejmuje narzędzia do obsługi leadów i poczty e-mail, zarządzanie kontaktami i organizację, ponad 300 integracji z narzędziami cyfrowymi, funkcje czatu na żywo i raportowanie lejków sprzedaży.
Podstawowa wersja tzw HubSpot CRM jest całkowicie darmowy, co czyni go jednym z najbardziej preferowanych i najlepszych dostępnych programów do zarządzania relacjami z klientami. Gdy będziesz gotowy do aktualizacji, dostępny będzie pakiet startowy $40z 1 tys. dolarów na zarządzanie reklamami, ograniczoną liczbą botów konwersacyjnych i 10 panelami raportowania. Plany sięgają aż do oferty Enterprise za około 3,200 USD miesięcznie, która obejmuje szeroką segmentację, przewidywaną punktację potencjalnych klientów, integracje API, webhooki i nie tylko.
Freshsales to internetowe narzędzie CRM wyposażone w intuicyjny pakiet oprogramowania zaprojektowany w celu uproszczenia sposobu zarządzania relacjami zarówno z pracownikami, jak i klientami. The Freshworks ekosystem składa się z szeregu różnych narzędzi, m.in. Freshdesk do omnichannelowej obsługi klienta, Freshchat, do chatbotów i samoobsługi AI, a nawet system rozmów w chmurze Freshcaller.
Freshsales obiecuje możliwości generowania do 10 razy większej liczby potencjalnych klientów dzięki pełnemu wglądowi w Twoje strategie sprzedaży i rurociągi. Freshsales CRM jest wyposażony w punktację kontaktów opartą na sztucznej inteligencji, prognozowanie w czasie rzeczywistym i analizę predykcyjną, aby pomóc przyspieszyć realizację strategii przychodów.
Oprócz niektórych z najbardziej inteligentnych narzędzi na rynku (w tym chatbotów AI), Freshsales oferuje również wspaniałe tworzenie stron docelowych, dostosowane kampanie e-mailowe, śledzenie odwiedzin strony oraz intuicyjną platformę, która jest łatwa w użyciu.
Freshsales obiecuje prostą strukturę cenową, zaczynając od 0 USD za ograniczony plan „Bezpłatny” i 15 USD miesięcznie za najtańszy pakiet „Rozwój”, gdy płacisz rocznie. Obsługuje 1,000 kontaktów marketingowych, czat na żywo, formularze internetowe, komunikator Facebook, śledzenie stron internetowych i niezliczone inne funkcje. Możesz uaktualnić aż do produktu za 69 USD miesięcznie, który obsługuje do 5,000 kontaktów marketingowych. Jeśli masz określony zestaw wymagań, musisz się skontaktować Freshsales bezpośrednio.
Zoho CRM to dobrze znane rozwiązanie CRM dla małych firm. Jest to uznawane za jedno z najlepszych rozwiązań CRM online i obecnie odpowiada za zasilanie około 150,000 XNUMX firm na całym świecie. Z Zoho CRM, możesz prowadzić spotkania sprzedażowe i prezentacje ze swoim zespołem w ramach narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, organizować webinary, a nawet przekształć uczestników w nowych potencjalnych klientów.
Zoho CRM oferuje kompleksową listę narzędzi CRM, która zapewnia liderom zespołów pełny przegląd operacji biznesowych, dzięki czemu można śledzić najważniejsze możliwości marketingowe i sprzedażowe, zwiększać współczynniki konwersji i nie tylko. Jest to solidne marketingowe oprogramowanie CRM wyposażone w funkcje raportowania wizualnego, które ułatwiają określenie, na jakim etapie osiągasz swoje cele, a nawet możesz uzyskać dostęp do analiz z Zoho Aplikacja mobilna.
Zoho ma również wbudowanego asystenta sprzedaży opartego na sztucznej inteligencji, zaprojektowanego, aby pomóc Ci podejmować lepsze decyzje dotyczące klientów na podstawie ich profili. Jest więc idealnym rozwiązaniem dla małych firm, ale także niezawodnym oprogramowaniem CRM dla przedsiębiorstw. Możesz także uzyskać dostęp do narzędzi do zarządzania procesami i wydajnością oraz usług wspomagających sprzedaż, takich jak oferty cenowe i skrypty sprzedaży.
Cennik zaczyna się od 14 USD miesięcznie za pakiet Standard, który zawiera reguły punktacji, przepływy pracy, kontrolę potoku, zarządzanie masową pocztą e-mail i niestandardowe pulpity nawigacyjne. Istnieją również trzy pakiety wyższego poziomu, aż do pakietu Ultimate 52 USD miesięcznie, z zaawansowanymi BI i wyższymi limitami funkcji. Darmowa wersja jest dostępna dla maksymalnie 3 użytkowników.
Salesforce jest jednym z najbardziej znanych rozwiązań CRM dostępnych obecnie na rynku, z ponad milionem użytkowników na całym świecie i nieskończoną liczbą funkcji do odkrycia. Kompleksowy model oprogramowania Salesforce obejmuje dostęp do chmury Sales, która zapewnia lepsze możliwości konwersji, chmurę usług, która zapewnia lepszą obsługę klientów, oraz chmurę marketingową. To czyni go jedną z najlepszych platform sprzedaży CRM dostępnych obecnie na rynku.
Środowisko Salesforce wyróżnia się na całym świecie dzięki niesamowitej społeczności i rozbudowanym pakietom CRM. Dostępne są nawet dedykowane środowiska edukacyjne dla osób, które chcą w pełni wykorzystać ekosystem Salesforce. Możesz sfinalizować więcej transakcji, inteligentnie identyfikując możliwości w module Salesforce, a także uzyskać dostęp do narzędzi do zarządzania kontaktami i wydajnością sprzedaży.
Kompleksowy wizualny przepływ pracy, nieskończona liczba integracji i dostęp do niektórych z najbardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych na rynku sprawiają, że Salesforce to podstawowy wybór dla większych marek i wyróżnia się jako jedna z najlepszych opcji marketingowego oprogramowania CRM, jakie możesz wypróbować. .
Salesforce to kompleksowa oferta CRM z gamą produktów i modułów do wyboru. Dokładne doświadczenie, którego oczekujesz od Salesforce, będzie decydowało o tym, ile zapłacisz. Możesz zacząć od czegoś tak małego, jak 25 USD miesięcznie na plan użytkownika i sięgać aż do 1,250 USD miesięcznie na opcje użytkownika.
Jedna z mniej znanych opcji na tej liście, Zamknij to opcja oprogramowania CRM stworzona specjalnie dla zespołów sprzedaży. Rozwiązanie jest dostarczane z przejrzystym i intuicyjnym interfejsem użytkownika, w którym firmy mogą śledzić swoje transakcje i upewnić się, że nigdy nie przegapią potężnej okazji.
Jedną z najlepszych cech Close jest możliwość łączenia rozmów z klientami w różnych środowiskach w tej samej przestrzeni. Możesz na przykład przenieść wiadomości SMS, rozmowy telefoniczne, rozmowy wideo i dyskusje za pomocą wiadomości błyskawicznych do tej samej skrzynki odbiorczej. Dostępne jest automatyczne logowanie i synchronizacja dla Twojego centrum sprzedaży, a także wgląd w dane obsługiwane przez sztuczną inteligencję.
Close CRM środowisko jest idealne dla zespołów hybrydowych i zdalnych, które chcą pozostać w kontakcie podczas pracy z potencjalnymi klientami z całego świata.
Cennik for Close jest prosty, zaczynając od około 25 USD na użytkownika w abonamencie Starter miesięcznie. Najdroższy plan to pakiet o wartości 145 USD, który oferuje najwyższy poziom CRM typu „wszystko w jednym” i wydajność sprzedaży. Każdy pakiet zawiera widoki potoków, importowanie i eksportowanie danych, wbudowane połączenia przychodzące i wychodzące oraz niezliczone inne funkcje.
Doskonałe zarządzanie relacjami z klientami jest łatwiejsze do osiągnięcia, gdy możesz wzmocnić i wzmocnić swój zespół. Salesflare wspiera firmy w zmniejszaniu przepływu pracy ich zespołów, zapewniając jednocześnie, że każdy może aktualizować dane swoich klientów na tyle, na ile to możliwe. Dostępny jest wizualny potok sprzedaży typu „przeciągnij i upuść”, w którym można śledzić postępy zespołu, a także marketing e-mailowy.
Użytkownicy mogą śledzić swoich klientów, gdy odwiedzają ich witrynę i szukają okazji do konwersji leadów. Możesz także automatycznie uzyskiwać dostęp do wzbogaconych wglądów w dane kontaktowe klientów dzięki profilom, które automatycznie wyszukują publicznie dostępne informacje o Twoich klientach. Inne funkcje automatyzacji obejmują opcje marketingu e-mailowego po automatyczne przypomnienia, kiedy należy skontaktować się z klientami.
Narzędzia oprogramowania CRM Salesflare obejmują wszystko, od wglądu w siłę relacji po gotowe pulpity nawigacyjne, w których można śledzić kluczowe wskaźniki.
Opcje Cennika zaczynają się od pakietu „Growth” za 29 USD na użytkownika miesięcznie, ze wszystkimi funkcjami CRM, jakich można się spodziewać, oraz mnóstwem opcji śledzenia i automatyzacji. Najdroższy pakiet to plan Enterprise, za 99 USD miesięcznie na użytkownika, z dostępem do dedykowanego menedżera konta i niestandardowych szkoleń.
Zaangażuj Bay to potężne i wszechstronne narzędzie CRM, które może pomóc firmom usprawnić zarządzanie relacjami z klientami. EngageBay to doskonały wybór dla firm, które szukają kompleksowego rozwiązania do swoich potrzeb w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie zapewnia również silne możliwości automatyzacji i oferuje bardzo hojny „wolny na zawsze', który obejmuje wiele podstawowych funkcji i marketingowych gadżetów, takich jak niestandardowe formularze, sekwencje wiadomości e-mail, wyskakujące okienka internetowe i narzędzie do tworzenia stron docelowych.
Chociaż jest dość hojny, darmowy plan Engagebay na zawsze ogranicza liczbę sekwencji, stron docelowych i markowych e-maili wysyłanych miesięcznie.
Plan podstawowy nie dodaje wielu funkcji i głównie zwiększa liczbę list i kontaktów, które można mieć, a także zwiększa miesięczny limit sekwencji e-mail. Plan kosztuje $11.99 za użytkownika miesięcznie (rozliczane co roku).
Plan wzrostu odblokowuje narzędzia automatyzacji. Plan obejmuje również dedykowanego przedstawiciela obsługi konta EngageBay i koszty $19.99 za użytkownika co miesiąc (rozliczane co roku).
Plan Pro opiera się na planie Growth, zwiększając liczbę automatyzacji i usuwając limit liczby kontaktów, które można przechowywać w CRM. Plan kosztuje $39.99 za użytkownika miesięcznie (rozliczane co roku).
Engagebay daje Ci również swobodę wyboru pakietu, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli nie potrzebujesz wszystkich dzwonków i gwizdków, po prostu wybierz jeden z planów tylko dla CRM. Jeśli jednak bardzo interesuje Cię wszystko, co ma do zaoferowania Engagebay, dostępne są również bogate w funkcje plany All-in-One, które zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Zwinny CRM to lekkie i niezawodne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, zaprojektowane, aby pomóc firmom zautomatyzować działania sprzedażowe i marketingowe. Ekosystem AgileCRM jest oparty na chmurze, dzięki czemu jest wysoce skalowalny i wydajny. Ten SaaS CRM jest również jedną z najtańszych opcji dla początkujących.
Dzięki zgrabnemu i prostemu interfejsowi użytkownika AgileCRM oferuje wszystko, czego potrzebują firmy do zarządzania projektami i kontaktami, a także planowania spotkań, rezerwacji i marketingu e-mailowego. Możesz zobaczyć wszystkie swoje kontakty w jednym miejscu oraz łatwo przeciągać i upuszczać osoby na listy na podstawie ich jakości potencjalnych klientów.
Kompleksowe oprogramowanie CRM online obsługuje takie rzeczy, jak śledzenie etapów transakcji i kamieni milowych, grywalizację dla zespołów sprzedaży oraz śledzenie zdarzeń w obsłudze klienta.
Dostępna jest bezpłatna wersja AgileCRM dla początkujących, która obsługuje do 10 użytkowników. Każdy pakiet premium zawiera szeroki wybór funkcji, w tym niestandardowe pola danych, ocenianie potencjalnych klientów, kamienie milowe transakcji, monitorowanie społecznościowe, technologię pomocy technicznej i wiele innych. Płatne plany zaczynają się od 8.99 USD i sięgają do 47.99 USD na użytkownika miesięcznie.
Kolejna zunifikowana platforma CRM ukierunkowana na sprzedaż i rozwój biznesu, Niewiele to nowoczesne oprogramowanie, które pomaga firmom wzmacniać relacje z klientami. Funkcje obejmują rozbudowane kierowanie potencjalnych klientów, które śledzi najważniejsze informacje o potencjalnym kliencie, aby określić, z którym agentem powinien się komunikować.
Marketing, sprzedaż, projekty i integracje z narzędziami innych firm mogą współistnieć w tym samym środowisku, pomagając firmom przekształcić każdego zainteresowanego potencjalnego klienta w dedykowanego klienta. Dostępne są integracje z wiodącymi na rynku narzędziami, takimi jak Dropbox, MailChimp i poczta e-mail, a funkcje zarządzania potokami ułatwiają śledzenie wydajności zespołu sprzedaży.
Możesz wypróbować Insightly za darmo przed zakupem i odkryć dla siebie szereg możliwości tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych dla swoich zespołów. Insightly oferuje również szereg rozbudowanych automatyzacji dla szybszego rozwoju.
Cennik for Insightly zaczyna się od prostego pakietu 29 USD na użytkownika miesięcznie, znanego jako „Plus”. Ten pakiet obsługuje podstawowe funkcje, a także współpracę, aplikacje mobilne i zarządzanie projektami. Najdroższy pakiet „Enterprise” kosztuje 99 USD miesięcznie i zawiera dodatkowe automatyzacje, modele sprzedaży i funkcje raportowania.
Wśród długiej listy dostępnych obecnie systemów CRM Apptivo jest popularnym oprogramowaniem CRM i jest jednym z liderów rynku rozwiązań programowych CRM. Stworzony, aby łączyć szereg technologii w jednym środowisku, Apptivo obsługuje ponad 200,000 XNUMX firm na całym świecie, oferując takie funkcje, jak fakturowanie online, zarządzanie relacjami z klientami i projektami, raporty wydatków i nie tylko. Podobnie jak w przypadku najlepszych platform CRM, firmy mogą łączyć różne wymagania w jedno rozwiązanie dzięki Apptivo.
Częścią tego, co sprawia, że Apptivo jest tak skalowalne dla nowoczesnych firm, jest to, jak dobrze może dostosować się do potrzeb różnych firm dzięki szerokiemu wyborowi produktów i narzędzi CRM. Możesz używać go jako oprogramowania CRM dla handlu detalicznego, dzięki funkcjom, które pomagają śledzić proces sprzedaży i szybko zamykać transakcje, a także uzyskać dostęp do narzędzi do zarządzania projektami lub fakturowania online, aby usprawnić przepływ pracy w firmie.
Apptivo jest dostępne w ruchu dzięki dedykowanym aplikacjom na smartfony. Jako jeden z najlepszych systemów CRM, posiada również szereg modułów, takich jak zarządzanie terytorium, analityka konkurencji, kontrakty, planowanie sprzedaży, zlecenia pracy, dane kontaktowe klientów i kontrola potoku leadów.
Cennik zaczyna od usługi „Lite” dla mniejszych zespołów, która umożliwia utworzenie do 25 przepływów pracy, 8 niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i szereg integracji. Najdroższy płatny plan to Ultimate dla $20 miesięcznie, co obejmuje dostęp do 57 różnych aplikacji do CRM i zarządzania sprzedażą. Możesz także otrzymać niestandardową wycenę dla przedsiębiorstw.
Prosty, ale skuteczny, Nimble to CRM zaprojektowany tak, aby zarządzanie relacjami z klientami było tak inteligentne i proste, jak to tylko możliwe. Specjalnie zaprojektowane do integracji G-Suite i Office 365, oprogramowanie Nimble CRM może łączyć pracowników, gdziekolwiek się znajdują, dzięki czemu to rozwiązanie jest idealne dla hybrydowego miejsca pracy. Nimble pozwala z łatwością aktualizować dane kontaktowe, informacje o firmie i nie tylko, a także zarządzać całym wizualnym przepływem pracy w prostym interfejsie.
Nimble pozwoli ci połączyć całą komunikację i połączenia w mediach społecznościowych w jednym środowisku, z dostępem do profili na żywo, które aktualizują się automatycznie. Możesz łatwo aktualizować profile za każdym razem, gdy rozmawiasz z klientem, a Nimble pomaga ci również dzięki opcjom dogłębnej segmentacji.
Automatyczne przypomnienia zapobiegają również przegapieniu okazji, gdy próbujesz przygotować grunt pod lepszy długoterminowy wzrost.
Dostępny jest tylko jeden plan dla Nimble CRM, który kosztuje 25 USD miesięcznie na użytkownika, jeśli rozliczasz się co miesiąc, lub 19 USD miesięcznie na użytkownika, gdy rozliczasz się co roku.
Oprogramowanie CRM lub oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami lub oprogramowanie do zarządzania utrzymaniem klientów to rodzaj narzędzia cyfrowego zaprojektowanego, aby pomóc firmom uzyskać dostęp do danych klientów, zarządzać nimi i rozumieć je na znaczną skalę. Narzędzia do zarządzania relacjami z klientami mogą zbierać informacje z różnych kanałów. Możesz zbierać dane z rozmów telefonicznych, kampanii e-mailowych, formularzy zwrotnych i nie tylko.
Dzięki niezawodnemu systemowi CRM online firmy mogą uzyskać lepszy wgląd w podróż klienta i wpływ niektórych czynników na nawyki zakupowe klientów. Celem jest poznanie tego, co jest najważniejsze dla każdego segmentu odbiorców, aby można było dostosować strategie sprzedaży do różnych potrzeb. Rozwiązania CRM czasami współpracują również z innymi narzędziami, takimi jak systemy sprzedaży Zaletyspecting i usługi, aby poprawić ogólne relacje z klientami.
Rozwiązania CRM często łączą różne działy, w tym działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, a także Business Intelligence i liderów biznesowych. 91% firm z ponad 11 pracownikami korzysta teraz z CRM.
Ostatecznie najlepsze platformy CRM powinny zapewniać klientom dostęp do najlepszych narzędzi CRM, które zapewniają rozwiązania, które pomagają firmom zrozumieć, czego chcą i potrzebują ich klienci, dzięki czemu mogą przyćmić konkurencję i zdobyć lojalność. Korzyści płynące z rozwiązań CRM to:
Wraz z ewolucją trendów w obsłudze klienta rosną również funkcje rozwiązań CRM. Dzisiejsze rozwiązania programowe oferują szeroki wybór funkcji, od analizy AI po automatyczne śledzenie potencjalnych klientów. Oto tylko niektóre funkcje, na które warto zwrócić uwagę:
CRM oznacza zarządzanie relacjami z klientami. Jest to termin używany w odniesieniu do oprogramowania, które pomaga firmom w zarządzaniu lepszymi połączeniami z klientami.
W przypadku małych firm i firm o ograniczonych wymaganiach dotyczących CRM najlepszą opcją będzie prawdopodobnie a darmowe narzędzie CRM lubić HubSpot, z bezpłatnym abonamentem, lub Streak który integruje się z Gmailem / Google Workspace szeroko stosowany przez wiele małych zespołów i startupów.
Proste oprogramowanie CRM może pomóc firmom w gromadzeniu, analizowaniu i wykorzystywaniu informacji o ich klientach. Prowadzi to do bardziej spersonalizowanej obsługi klienta i lepszych możliwości rozwoju firmy.
Istnieją różne rodzaje – ale najlepsze rozwiązania CRM koncentrują się na sprzedaży i skupiają się na łączeniu zespołów w celu pracy nad złożonymi problemami klientów.
Automatyzacja jest ostatnio powszechną cechą wielu narzędzi CRM, wraz z takimi rzeczami jak analityka AI, aby poprawić ogólną wydajność zespołu i zapewnić lepsze wyniki przy mniejszych inwestycjach.
Wszystkie firmy mogą skorzystać na budowaniu lepszych relacji z odbiorcami. CRM zapewnia wgląd i narzędzia, których potrzebujesz, aby zachwycić swoją bazę klientów i odblokować nowe możliwości. Jednak nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla najlepszego oprogramowania CRM.
Jeśli szukasz rozwiązania gotowego do zastosowania w przedsiębiorstwie, Platforma Salesforce prawdopodobnie będzie najlepszym wyborem, z wysoce skalowalnym i zaawansowanym zestawem funkcji. HubSpot CRM to doskonały wybór dla początkujących z ograniczonym budżetem na technologię CRM. Alternatywnie, jeśli potrzebujesz rozwiązania silnie skoncentrowanego na sprzedaży, możesz wybrać coś takiego jak Close, które jest stworzone dla nowoczesnego zespołu sprzedaży.
Powodzenia w znalezieniu CRM, który Ci odpowiada.