Wyobraź sobie, że za każdego wydanego dolara zarabiasz 42 USD więcej.
Brzmi szalenie, wiem. Ale to jest średni zwrot z inwestycji w e-mail marketing.
Szalone liczby, które e-mail marketing może generować dla firm, to jeden z powodów, dla których powinieneś również wziąć udział.
Jednak oprócz znajomości najlepszych praktyk wysyłania e-maili, które konwertują, potrzebujesz platformy, która pomoże Ci zarządzać kontaktami i kampaniami. W tym miejscu pojawiają się rozwiązania do marketingu e-mailowego.
W tym poście poznasz najlepsze narzędzia do marketingu e-mailowego i zrozumiesz, w jaki sposób oprogramowanie do kampanii e-mailowych przyczynia się do sukcesu Twojej kampanii.
Zacznijmy!
Zacznijmy od zdefiniowania, czym jest oprogramowanie do e-mail marketingu.
Platformy do e-mail marketingu lub oprogramowanie do e-mail marketingu to narzędzia, które napędzają większość biuletynów i e-maili, które codziennie otrzymujesz od firm. Ich zautomatyzowany charakter sprawia, że są doskonałym sposobem na promowanie postów na blogach, udostępnianie nowych funkcji produktów i ogólnie utrzymywanie zaangażowania klientów bezpośrednio z ich skrzynki odbiorczej; czyli najlepszy Platformy automatyzacji poczty e-mail są budowane w celu uproszczenia wiele nudy związanej z e-mail marketingiem.
Chociaż istnieje wiele narzędzi oferowanych zarówno przez płatne, jak i bezpłatne narzędzia marketingowe, skupiliśmy się na najlepszych rozwiązaniach do e-mail marketingu, które oferują proste, ale wydajne rozwiązania, które pozwalają osiągnąć główny cel: rozpowszechniać informacje o swojej firmie w najłatwiejszy sposób i najszybszy sposób.
Wszystkie wybrane przez nas najlepsze narzędzia do e-mail marketingu charakteryzują się następującymi cechami:
To powiedziawszy, niektóre z najlepszych rozwiązań do marketingu e-mailowego w swoich planach premium oferują bardziej zaawansowane funkcje, takie jak kampanie marketingu kroplowego lub testy A/B, dzięki czemu możesz rozszerzać zestaw narzędzi do marketingu e-mailowego w miarę rozwoju firmy.
Gdy poznasz już kluczowe funkcje świetnego oprogramowania do e-mail marketingu, musisz znaleźć najlepszą platformę, która odpowiada Twoim potrzebom i pragnieniom. Istnieje wiele narzędzi do wyboru — od płatnych platform po bezpłatne usługi e-mail marketingu, ale zawęziliśmy listę do jedynych platform e-mail marketingu, które mają znaczenie.
Oto nasze najlepsze typy platform do e-mail marketingu w 2025 roku:
Jeśli istnieje platforma poczty e-mail, która jest bliska bycia najlepszym oprogramowaniem marketingowym z wszechstronnymi funkcjami, Aktywna kampania powinien być na górze listy.
Jako jedno z najbardziej wyrafinowanych narzędzi e-mail na rynku, Active Campaign jest w dużej mierze uznawana za jedną z preferowanych platform e-mail marketingu dla przedsiębiorstw, która daje możliwość opracowywania i uruchamiania kampanii automatycznych i kroplowych dla Twojej firmy. Pozwala także wykorzystać funkcje wielokanałowe, takie jak media społecznościowe, czat na żywo i inne, w celu opracowania spójnej strategii marketingowej, która zapewni każdemu klientowi pozytywne doświadczenia z Twoją marką.
Chociaż nie ma bezpłatnych narzędzi do marketingu e-mailowego, ma funkcje, które zapewniają dostosowane usługi, w tym najlepsze narzędzia do automatyzacji poczty e-mail i spersonalizowane oprogramowanie do marketingu e-mailowego stworzone, aby zapewnić użytkownikom wszystko, czego potrzebują. Prawdopodobnie oferuje również jedno z najlepszych narzędzi do obsługi poczty wychodzącej, co czyni go jedną z najlepszych usług marketingu e-mailowego, które możesz wypróbować.
Za 29 USD miesięcznie (25 USD miesięcznie płatne rocznie) możesz wysyłać nieograniczoną liczbę e-maili do maksymalnie 1,000 subskrybentów, budować automatyzację i uzyskać dostęp do czatu i wsparcia e-mailowego.
Plany wyższego poziomu zaczynające się od $70/miesiąc (49 USD miesięcznie płatne rocznie) za tę samą liczbę kontaktów sprawia, że jest to jedna z najbardziej idealnych platform marketingu e-mailowego dla przedsiębiorstw, która zapewnia dostęp do funkcji premium, takich jak CRM i automatyzacja sprzedaży, uczenie maszynowe i nie tylko.
Możesz najpierw zapisać się na bezpłatny okres próbny i wypróbować jego funkcje, zanim zdecydujesz się na płatne plany.
Marketing e-mailowy nie wystarczy, aby zasilić Twój rodzinny sklep, zwłaszcza jeśli zaczynasz od zera. Wadytant Wadytant zdaje sobie z tego sprawę, dlatego zapewnia więcej niż tylko funkcje marketingu e-mailowego, dzięki którym Twoja firma będzie online, dzięki czemu jest to najlepsza opcja oprogramowania do kampanii e-mailowych, którą możesz wypróbować już dziś.
Jako jedno z najlepszych programów do automatyzacji poczty e-mail dostępnych na rynku, platforma ma na celu stać się miejscem, w którym można nie tylko budować listę e-mail, ale także konfigurować sklep internetowy, sprzedawać produkty z Twojej witryny i nie tylko!
Do wyboru są dwa plany. Plan e-mailowy (od godz $20/miesiąc) obejmuje wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia podstawowej, ale skutecznej kampanii e-mailowej. Plan Email Plus (od 45 USD miesięcznie) zapewnia użytkownikom ekskluzywne funkcje, takie jak automatyczne serie wiadomości e-mail, zaawansowany marketing e-commerce, konfigurowalne formularze wyskakujące i inne, idealne jako oprogramowanie do biznesowego marketingu e-mailowego.
Cena każdego planu zależy od liczby Twoich kontaktów. Im więcej osób masz na liście, tym wyższa staje się cena.
Niektórzy mówią, że musisz wydać gotówkę, aby jak najlepiej wykorzystać swój biznes. Chociaż może to być do pewnego stopnia prawda, firmom, które nie mają się czym pochwalić, lepiej jest skorzystać z bezpłatnego narzędzia, aby na razie zacząć. Krótko mówiąc, najlepsze oprogramowanie do obsługi poczty e-mail niekoniecznie musi być płatne.
Na szczęście, Sendinblue zapewnia ulgę firmom cierpiącym na brak gotówki, ponieważ mogą one budować platformy i kontakty do kampanii e-mailowych, a także listy e-mailowe w zaufaniu bez dodatkowych opłat.
Jak wspomniano, SendinblueBezpłatny plan pozwala generować nieograniczoną liczbę kontaktów i wysyłać 300 e-maili dziennie, co jest więcej niż idealne na początek.
Płatne plany zaczynające się od 25 USD miesięcznie pozwalają wysyłać więcej e-maili i korzystać z funkcji premium, takich jak testy A/B, zaawansowane statystyki i inne.
Różne rozwiązania marketingowe dla przedsiębiorstw będą oferować różnorodne funkcje. Jednak większość opisanych tutaj narzędzi koncentruje się na zapewnianiu użytkownikom funkcji marketingu e-mailowego w celu rozwoju ich firm. Sama poczta e-mail nie wystarczy, aby pomóc użytkownikom w dalszym skalowaniu ich działalności i osiągnięciu pełnego potencjału, dlatego firmy polegają na najlepszym oprogramowaniu do obsługi poczty wychodzącej. Najlepsze platformy e-mailowe i najlepsze oprogramowanie do zarządzania kampaniami e-mailowymi pozwalają użytkownikom skupić się na biznesie, dając Ci możliwość automatyzacji procesów za pomocą niezbędnych narzędzi do kampanii e-mailowych.
Hubspot to narzędzie, które obejmuje wiele obszarów związanych z marketingiem. Nie tylko możesz korzystać z jego funkcji poczty e-mail, aby przyciągać i konwertować odpowiednich odbiorców, ale także uzyskasz dostęp do narzędzi, które pomogą ulepszyć strategię marketingu przychodzącego.
Hubspot ma bezpłatny plan zawierający bezpłatne narzędzia marketingowe (e-mail, strony docelowe, formularz itp.). Ale jeśli chcesz uzyskać dostęp do funkcji premium i dodatkowych narzędzi do SEO, automatyzacji marketingu i nie tylko, musisz wydać pieniądze $800 XNUMX XNUMX / miesiąc.
Kompletujemy wszystkie dokumenty (wymagana jest kopia paszportu i XNUMX zdjęcia) potrzebne do Hubspot jest jednym z droższych narzędzi na tej liście, pamiętaj, że e-mail marketing jest częścią wielu innych rzeczy, które może zrobić. Więc jeśli szukasz narzędzia, które może wesprzeć Twoje działania marketingowe, to Hubspot jest trudny do pokonania.
Twórcy treści ostatnią rzeczą, o którą muszą się martwić, jest konfigurowanie kampanii e-mailowych w celu zwiększenia sprzedaży. Co więcej, nie każde oprogramowanie do obsługi poczty e-mail ułatwia konfigurowanie kampanii i automatyzacji.
Najlepsza platforma e-mail opiera się na zgadywaniu marketingu e-mailowego i właśnie o to chodzi zestaw (dawniej ConvertKit) potrafi. Został specjalnie stworzony, aby był łatwy w użyciu, więc chociaż jest prostym oprogramowaniem do marketingu e-mailowego, zapewnia bezproblemową platformę e-mailową dla blogerów i twórców, dzięki czemu mogą skupić się na tworzeniu większej ilości treści, które kochają ich odbiorcy. A jeśli porównasz usługi marketingu e-mailowego między Kit a niektórymi z jego najlepszych konkurentów, z pewnością ma swoje własne.
Kit ma bezpłatne konto dla nie więcej niż 10,000 XNUMX subskrybentów. Masz dostęp do wszystkich jego funkcji, z wyjątkiem zautomatyzowanych lejków, wsparcia i integracji.
Plan obejmuje nawet dwa kursy, które pomogą Ci rozpocząć działalność online, tworząc produkt cyfrowy i sprzedając go subskrybentom.
Funkcje premium są dostępne od 29 USD/miesiąc przy takiej samej liczbie subskrybentów. Jeśli obecnie jesteś zarejestrowany na innej platformie e-mail, Kit może bezpłatnie przenieść Twoją listę do swojego systemu.
GetResponse jest jedną z najbardziej szanowanych platform marketingu e-mailowego i nie bez powodu jest jedną z najlepszych usług kampanii e-mailowych, jakie możesz wypróbować. Zaufane, ale małe i duże światowe marki, daje szansę na przyspieszenie rozwoju Twojej firmy od generowania leadów do zwiększenia sprzedaży online.
Platforma ma również jedną z najbardziej rozwiniętych funkcji poczty e-mail na rynku. Możesz tworzyć automatyczne lejki za pomocą stron docelowych i płatnych reklam, aby w pełni wykorzystać kampanie e-mailowe.
GetResponse oferuje cztery plany do wyboru, zaczynając od 15 USD miesięcznie za 1,000 kontaktów. Możesz zaoszczędzić więcej na swoim planie, jeśli dokonasz jednorazowej płatności o wartości 12 miesięcy (18% zniżki) lub 24 miesięcy (30% zniżki).
Podstawowy plan obejmuje między innymi podstawowe funkcje, takie jak marketing e-mailowy, narzędzie do tworzenia stron docelowych i szablony automatyzacji. Inne plany obejmują funkcje premium, takie jak seminaria internetowe, kreatory automatyzacji, lejki sprzedażowe i inne.
Możesz wziąć platformę na 30-dniowy bezpłatny okres próbny, zanim zdecydujesz się na którykolwiek z jej planów.
Omnisend to kompleksowa platforma e-mail marketingu, która oferuje szeroki zakres funkcji, które pomogą Ci rozwinąć markę e-commerce. Dzięki Omnisend możesz tworzyć wysoce spersonalizowane wiadomości e-mail, niestandardowe przepływy automatyzacji, aby spełnić Twoje unikalne potrzeby, i śledzić swoje wyniki za pomocą szczegółowych raportów.
Omnisend oferuje fantastyczny stosunek jakości do ceny i ma imponujący zakres funkcji, a także świetną integrację z najpopularniejszymi platformy eCommerce, takich jak Shopify, WooCommerce, BigCommerce, i więcej. Jest łatwy w użyciu i może pomóc Ci wznieść Twój biznes e-commerce na nowy poziom. Jest kilka obszarów, które można by ulepszyć, takich jak interfejs użytkownika i zakres oferowanych szablonów, ale ogólnie jest to świetny zestaw narzędzi, który polecamy.
Omnisend oferuje bezpłatny plan z hojnym limitem 250 kontaktów, dzięki czemu możesz wypróbować funkcje Omnisend, zanim zdecydujesz się na subskrypcję. Ceny płatnych planów Omnisend zaczynają się od 16 USD miesięcznie dla maksymalnie 500 subskrybentów. Jeśli masz więcej niż 2500 subskrybentów, ceny zaczynają się od 35 USD miesięcznie.
Aweber jest jednym ze starszych wpisów na tej liście platform e-mail marketingu. I to, że po tylu latach nadal istnieje, pokazuje Aweberodporność firmy na rynku.
Uproszczenie e-mail marketingu dla małych firm, Aweber zapewnia im wszystkie narzędzia do rozwijania kontaktów, wysyłając im najlepsze e-maile w ciągu kilku minut.
Jeśli masz mniej niż 500 subskrybentów, Aweber oferuje bezpłatny plan zawierający podstawowe funkcje, z wyjątkiem testowania podziału wiadomości e-mail, automatyzacji, zaawansowanej analizy i innych. Ponadto możesz wysyłać tylko 3,000 e-maili miesięcznie na swoje listy.
Aby pozbyć się ograniczeń i odblokować wszystkie funkcje, zarejestruj się w planie Pro za 19 USD miesięcznie dla tej samej liczby subskrybentów. Im więcej subskrybentów dodanych do Twojej listy, tym wyższa miesięczna subskrypcja.
Bez względu na to, jak bogata w funkcje jest platforma poczty e-mail, nie będzie to miało znaczenia, jeśli nie będzie w stanie z powodzeniem dostarczać wiadomości e-mail do ludzi. Niektóre narzędzia nie mogą tego zagwarantować użytkownikom, co prowadzi do niskiego zaangażowania subskrybentów. W rezultacie dostawcy usług internetowych mogą blokować swoje kampanie e-mailowe.
Pabble to platforma, dla której priorytetem jest dostarczalność. Nie tylko ma SMTP z 98% skutecznością, ale użytkownicy mogą dodać więcej SMTP, aby zagwarantować subskrybentom, że otrzymają e-maile, które użytkownicy będą wysyłać z tej platformy.
Jeśli chcesz wypróbować Pabbly, możesz zarejestrować się w jego bezpłatnym abonamencie z ograniczonymi funkcjami.
Wszystkie płatne subskrypcje dają użytkownikom dostęp do wszystkich jego funkcji. Jedyną różnicą jest cena – podstawowy plan zaczyna się od 29 USD miesięcznie dla 5,000 subskrybentów. Gdy użytkownicy przekroczą 5,000 kontaktów, przejdą do następnego planu, który kosztuje ich 49 USD miesięcznie.
Dla właścicieli witryn interakcja z odwiedzającymi witrynę jest najwyższym priorytetem. Dlatego oprócz umieszczania formularza rejestracyjnego na stronie, chcieliby dodać czat na żywo, widżety chatbota i inne, aby zwiększyć szanse na uzyskanie od nich odpowiedzi.
Sens ma te funkcje oprócz funkcji e-mail marketingu, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wypełnić lukę komunikacyjną między nimi a odbiorcami.
Do wyboru są trzy plany Gist. Poziom bezpłatny ma swoje podstawowe funkcje, a także dwa stanowiska wsparcia dla osób, które będą zarządzać Twoim czatem i skrzynką odbiorczą.
Plan Professional (29 USD miesięcznie) zapewnia dostęp do publicznej bazy wiedzy, zautomatyzowanych wyzwalaczy czatu i bota kwalifikacji leadów, a także innych funkcji, na szczycie pięciu stanowisk wsparcia.
Wreszcie, plan Premium (99 USD/miesiąc) zapewnia użytkownikom nieograniczony zespół wsparcia i funkcje przeznaczone do poprawy komunikacji wewnętrznej (zadania okrężne, raporty wydajności zespołu, komunikaty w czasie rzeczywistymsage podglądać itp.).
„Prosty” może mieć negatywną konotację. Ale nie ma nic złego w upraszczaniu marketingu e-mailowego, tak jak MailerLite robił to dla małych firm.
Jednocześnie nie pozwól MailerLite'prostota cię oszuka. Jego solidne funkcje mogą pomóc w wykładniczym zwiększeniu liczby subskrybentów i przyspieszeniu rozwoju Twojej firmy.
MailerLite ma bezpłatny plan dla użytkowników z mniej niż 1,000 subskrybentów. Oferuje podstawowe funkcje, ale jego użytkownicy mogą wysyłać tylko 12,000 XNUMX e-maili w ciągu miesiąca. Ponadto funkcje takie jak domena niestandardowa, automatyczne ponowne wysyłanie i testy podziału A/B nie są dostępne.
Płatne plany zaczynają się od $10/miesiąc dla 1-1,000 subskrybentów odblokuje dla Ciebie wszystkie funkcje. Zanim zdecydujesz się na którykolwiek z płatnych planów, możesz zapisać się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny platformy.
Kiedy wszystko sprowadza się do tego, e-mail marketing polega na budowaniu relacji z docelowymi odbiorcami w jak najbardziej efektywny sposób.
Benchmark Email umożliwia to, dostarczając swoim użytkownikom narzędzia skoncentrowane na pomocy w nawiązaniu kontaktu z kontaktami i potencjalnym przekształceniu ich w klientów.
Darmowy plan pozwala korzystać z jego podstawowych funkcji e-mail marketingu, które powinny wystarczyć do generowania subskrybentów Twojej listy. Możesz zebrać dowolną liczbę kontaktów w ramach tego planu, ale możesz wysłać maksymalnie 250 e-maili miesięcznie.
Plan Pro (15 USD miesięcznie za 500 kontaktów) umożliwia wysyłanie nieograniczonej liczby e-maili i odblokowuje zaawansowane funkcje stron docelowych, raportowania i nie tylko. Cena rośnie, gdy generujesz więcej kontaktów do swojej listy.
Jeśli chcesz otrzymywać e-maile z białą etykietą i dedykowany adres IP do wysyłania e-maili, musisz skorzystać z planu Enterprise.
Czy kiedykolwiek miałeś zabójczą kampanię e-mailową, której nikt nie widział? Niezależnie od przyczyny, chcesz spróbować jeszcze raz, aby nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także dowiedzieć się, jak możesz ją jeszcze bardziej ulepszyć, aby poprawić wskaźniki otwarć.
Automizy zapewnia narzędzia, dzięki którym to wszystko się stanie. Poprawiając współczynniki otwarć swoich kampanii, możesz dotrzeć do odbiorców i skuteczniej służyć im swoją firmą.
Ceny Automizy zaczynają się od 9 USD miesięcznie za 200 kontaktów. Im więcej subskrybentów masz na swoim koncie, tym wyższa staje się miesięczna subskrypcja. Wszystkie plany mają te same funkcje, takie jak kreator automatyzacji wizualnej, śledzenie zachowania w witrynie, nieograniczona liczba użytkowników i subkont i wiele więcej.
Platforma oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, który pomoże Ci najpierw przetestować jej funkcje, zanim podejmiesz świadomą decyzję.
Niezależnie od tego, czy zaczynasz swoją działalność, czy chcesz pójść jeszcze dalej, jest wiele rzeczy, które można pokochać Moosend. Zapewnia użytkownikom narzędzia do rozwijania kontaktów i automatycznego wysyłania im wiadomości e-mail w celu budowania z nimi lepszych relacji i zwiększania sprzedaży.
W przeciwieństwie do większości platform e-mail marketingu opisanych w tym poście, Moosend ma doskonałą obsługę klienta, od czatu na żywo po bazę wiedzy i samouczki wideo — co oznacza, że Twój system e-mail marketingu uwalnia Cię do bardziej dedykowanych zadań biznesowych, zamiast grzęznąć w zrozumieniu, jak to działa. Możesz być pewien, że znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania dotyczące narzędzia.
Moosend ma plan Free Forever, który umożliwia wysyłanie nieograniczonej liczby kampanii do mniej niż 1,000 subskrybentów, aczkolwiek z ograniczeniami dotyczącymi jego funkcji. Aby odblokować prawdziwą moc platformy, zarejestruj się w dowolnym z jej płatnych planów, zaczynając od $10/miesiąc dla maksymalnie 2,000 abonentów. Użytkownicy uzyskają dostęp do stron docelowych, e-maili transakcyjnych, serwera SMTP i innych.
Ludzie docierają do firm za pomocą różnych kanałów, takich jak czat na żywo, e-mail, komunikator i inne. Trudno jest śledzić każdą komunikację przy użyciu różnych narzędzi dla każdej z nich.
Jednakże, Wyślij impuls gromadzi wszystkie te kanały w jednym pulpicie nawigacyjnym, aby ułatwić zaangażowanie i transakcje między firmami a ich odbiorcami.
System e-mail marketingu firmy Sendpulse oferuje dwa rodzaje metod płatności. Miesięczne plany subskrypcji zaczynają się od 8 USD miesięcznie za 500 kontaktów, ale istnieje bezpłatny plan dla tej samej liczby kontaktów, ale z limitem 15000 XNUMX wysłanych wiadomości e-mail miesięcznie.
Drugi typ to Pay as you go, który pozwala na zakup określonej liczby messages, aby wysłać subskrybentów i musi Wadyume w ciągu 12 miesięcy. Ceny zaczynają się od 32 USD za 10,000 XNUMX messages.
Aby korzystać z innych funkcji, takich jak e-maile transakcyjne, SMS-y i web push, musisz zarejestrować się w osobnym planie płatności dla każdej z nich.
E-mail to jeden z najlepszych sposobów personalizacji interakcji z odbiorcami. Istnieje jednak wiele zmiennych, które musisz Wadyider tworzyć spersonalizowane e-maile, które konwertują.
Mailigen rozbija techniczne aspekty e-mail marketingu, co oznacza, że to konkretne oprogramowanie do e-mail marketingu uwalnia Cię od skoncentrowania się na bardziej zaawansowanych aspektach Twojej firmy. W ten sposób możesz skupić się na tworzeniu mesówsagektóre angażują odbiorców i zamieniają ich w klientów, jeśli jeszcze nimi nie są.
Mailigen jest bezpłatny do momentu osiągnięcia pierwszych 500 kontaktów korzystających z platformy, za co trzeba zapłacić $10/miesiąc (8 USD miesięcznie płatne rocznie). Jego proste ceny i plany obejmują wszystkie funkcje, od marketingu e-mailowego po testy porównawcze A/B i analizy.
Przed subskrypcją możesz wykorzystać pierwsze 30 dni od rejestracji konta na przetestowanie platformy.
Dostępny jest również plan płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem, zaczynający się od godz $40 za 2,500 kredytów e-mailowych.
Jeśli pracujesz z zespołem, który będzie zarządzał Twoimi wysiłkami związanymi z pocztą e-mail, potrzebujesz narzędzia, które ma funkcje i możliwości, aby zaangażować wszystkich i przeprowadzić burzę mózgów w celu wybrania najlepszych kampanii do wysyłania subskrybentów.
Mailjet pozwala zaangażować się w kampanie e-mailowe, udzielając najpierw zgody przed wysłaniem ich do subskrybentów.
Bezpłatny plan Mailjet umożliwia wysyłanie 6,000 e-maili miesięcznie (200 dziennie) do nieograniczonej liczby kontaktów. Zapewnia również dostęp do swoich interfejsów API i przekaźnika SMTP, a także zaawansowanego edytora poczty e-mail.
Płatne plany zaczynające się od 9.65 USD miesięcznie i maksymalnie 30,000 XNUMX e-maili oferują funkcje premium, takie jak obsługa klienta online, testy A/B, segmentacja i inne.
Prawdopodobnie najpopularniejsze narzędzie do e-mail marketingu na liście, MailChimp stała się czymś więcej niż tylko platformą do wysyłania e-maili do subskrybentów. Masz teraz możliwość stworzenia witryny internetowej dla swojej firmy, a także uruchomienia reklam cyfrowych w celu uzupełnienia strategii marketingowej.
Dzięki elastycznym planom i intuicyjnemu narzędziu do tworzenia stron internetowych i poczty e-mail głupotą byłoby przynajmniej nie wypróbować MailChimp, jeśli poważnie myślisz o rozwoju swojej firmy.
Platforma marketingowa MailChimp jest bezpłatna dla maksymalnie 2,000 subskrybentów. Obejmuje między innymi marketingowy CRM oraz możliwość tworzenia formularzy i stron docelowych.
Płatne poziomy zaczynające się od 9 USD miesięcznie za 50,000 XNUMX kontaktów zapewniają dostęp do zaawansowanych funkcji, takich jak wieloetapowe podróże, testy A/B, targetowanie behawioralne i nie tylko.
Możesz także zarejestrować się w ich planie Pay as You Go, który możesz aktywować z poziomu pulpitu nawigacyjnego i planów transakcyjnych e-maili, zaczynając od $20/blok.
Platformy e-mail marketingowe to narzędzia, w których możesz budować swoją listę kontaktów za pomocą formularzy i stron docelowych. Następnie możesz skonfigurować kampanie e-mailowe, które będą wysyłane do subskrybentów. Następnie możesz mierzyć ich wyniki i wprowadzać ulepszenia dla przyszłych kampanii.
Inne narzędzia e-mailowe zapewniają dostęp do uzupełniających funkcji, takich jak czat na żywo, chatboty i CRM, aby zarządzać kampaniami marketingowymi na jednym pulpicie, a e-mail jest na pierwszym planie. Niezależnie od tego narzędzie z solidnymi funkcjami marketingu e-mailowego jest wystarczająco dobre, aby pomóc Ci zbudować odbiorców i zwiększyć przychody, jeśli jest używane prawidłowo.
Tak. Istnieją platformy e-mail marketingu, które pozwalają budować nowych subskrybentów i wysyłać do nich e-maile za darmo. Jednak większość bezpłatnych planów jest ograniczona i nie obejmuje wszystkich funkcji narzędzia.
To zależy od tego, kiedy subskrybenci są online, aby otworzyć e-maile, które wyślesz. Niektóre narzędzia poczty e-mail mają funkcje optymalizacji czasu wysyłania, które przewidują najlepszy czas na wysłanie wiadomości e-mail do subskrybentów.
Wadyider ma wiele zmiennych do optymalizacji kampanii e-mailowych. Niektóre z nich obejmują Twój temat i czas wysłania (w celu zwiększenia współczynnika otwarć), a także spersonalizowane treści dynamiczne (w celu poprawy CTR).
Jak widać z powyższej listy, nie zabraknie Ci platform do e-mail marketingu do wyboru. Jednak ważne jest również, aby pamiętać, że każde oprogramowanie ma funkcje niedostępne w innych, co oznacza, że każda platforma działa najlepiej w określonych przypadkach użycia.
Nasze najlepsze typy:
Aby pogłębić swoje badania, sprawdź nasze recenzje najlepsze oprogramowanie do podcastów, najlepsze oprogramowanie do webinarów, najlepsze platformy kursów online wygenerować więcej leadów w tym roku.