Najlepsze oprogramowanie Help Desk w 2025 roku

Rosie Greaves, 01 marca 2024 r
Najlepsze oprogramowanie Help Desk w 2025 roku
Udziały
Zacznij sprzedawać produkty cyfrowe z Crevio
Crevio logo
Crevio
Sponsorowane
5.0
(1)
$ 29.00 / miesiąc
Crevio jest platformą umożliwiającą twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o: Crevio

Obsługa klienta może stworzyć lub zrujnować Twój biznes. Nie ma znaczenia, jak świetny może być Twój produkt lub usługa; jeśli klienci czują, że nie mogą polegać na twoim wsparciu, relacje mogą szybko się zepsuć. W rzeczywistości, ponad 65% osób mają wyższe oczekiwania w zakresie obsługi klienta niż jeszcze trzy do pięciu lat temu.

Najważniejsze: Ponieważ firmy konkurują na nasyconym rynku wyłącznie w zakresie obsługi klienta, nie możesz sobie pozwolić na nawet niewielką pomyłkę.

To zrozumiałe, że im bardziej rozwija się Twoja firma, tym więcej pytań będziesz musiał odpowiedzieć. W pewnym momencie ręczna obsługa zgłoszeń serwisowych staje się prawie niemożliwa.

W tym miejscu pojawia się oprogramowanie pomocy technicznej.

Wysokiej jakości platforma pomocy technicznej powinna umożliwiać gromadzenie zapytań klientów w jednej skrzynce odbiorczej, bez względu na to, z jakiego kanału one pochodzą. Powinien również umożliwiać przydzielanie zgłoszeń do określonych agentów i przechowywać wszystkie dane konwersacji na wyciągnięcie ręki, aby zapewnić szybsze i bardziej niezawodne wsparcie.

Biorąc to wszystko pod uwagę, w tym artykule omówiono najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej w 2023 r., które przeniesie obsługę klienta na wyższy poziom. Dokładniej, przyjrzymy się kluczowym funkcjom każdego narzędzia, cenom, zaletom, wadom i określimy, dla kogo są one najbardziej odpowiednie.

Zanurzmy się w…

1. Zendesk

Nasz wybór nr 1

Strona główna Zendesk — ogólnie najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej

Jeśli chodzi o oprogramowanie obsługi klienta, Zendesk jest jednym z najstarszych konkurentów na rynku. Istnieją od 2007 roku i od tego czasu zgromadzili ponad 160,000 1 klientów. Zendesk zdobył również pierwsze miejsce w przypadku użycia cyfrowej obsługi klienta firmy Gartner.

Zendeks oferuje kompletne rozwiązanie obsługi klienta, które można łatwo skalować. Mówiąc dokładniej, jest wyposażony w chatbota, który może używać języka naśladującego głos Twojej marki. Ułatwia również wielokanałową obsługę klienta, umożliwiając spotykanie się z klientami tam, gdzie się znajdują. To znaczy czat na żywo, wiadomości społecznościowe, e-mail, głos, wiadomości SMS itp. Możesz także zbudować zintegrowane centrum samopomocy i forum społeczności.

Automatyzacja i boty oparte na sztucznej inteligencji umożliwiają spersonalizowane wsparcie na dużą skalę — nawet jeśli Twoi agenci są zajęci lub poza biurem. Dzięki szerokiej gamie funkcji i elastycznym planom cenowym Zendesk jest odpowiedni dla startupów, małych firm, dużych firm i przedsiębiorstw. Możesz więc mieć pewność, że nie będziesz musiał rezygnować ze statku, jeśli Twoja firma się rozwinie.

Podstawowe dane

  • Wielokanałowy: Zarządzaj i odpowiadaj na zapytania z kilku kanałów z jednego ujednoliconego miejsca, w tym społecznościowych, tekstowych, głosowych, e-mailowych, czatów na żywo itp.
  • Analityka i raportowanie: Generuj niestandardowe raporty dla wszystkich kanałów, które zawierają dane jakościowe (jeśli chcesz)
  • Odpowiedz botem: Zapewnij wsparcie 24/7 za pomocą chatbotów opartych na sztucznej inteligencji. Ten bot współpracuje z Twoim zespołem i oferuje klientom artykuły samopomocy z Twojej bazy wiedzy.
  • Baza wiedzy i forum: Stwórz internetową bazę wiedzy z pomocnymi artykułami, a nawet stwórz forum społeczności, na którym klienci mogą rozmawiać między sobą.
  • Integracja: Dostępnych jest ponad 1,000 gotowych integracji.

Zendesk Cennik

Istnieją trzy plany premium rozliczane co roku:

  • Zespół apartamentów: 49 USD na agenta miesięcznie. Obejmuje to pełny system zgłoszeń Zendesk, obsługę wielokanałową, automatyzację i ujednoliconą przestrzeń roboczą agenta.
  • Wzrost apartamentu: 79 USD na agenta miesięcznie. To odblokowuje samoobsługowy portal klienta i konfigurowalne układy zgłoszeń.
  • Apartament profesjonalny: 99 USD na agenta miesięcznie. Spowoduje to odblokowanie forów społecznościowych, prywatnych wątków konwersacji i kierowania konwersacji w oparciu o zestaw umiejętności agenta. Jest również wyposażony w niestandardowe raporty i analizy.

2. Centrum pomocy Salesforce

Najlepsze dla firm o ugruntowanej pozycji i szybko rozwijających się

Strona główna Salesforce'a

Salesforce dostarcza różne rozwiązania w zakresie oprogramowania biznesowego, w tym platformy sprzedaży, marketingu, handlu i obsługi klienta. Założona w 1999 roku firma Salesforce po raz pierwszy weszła na rynek ze swoimi (CRM).. Była to jedna z pierwszych dostępnych usług subskrypcji w chmurze. Od tego czasu firma kontynuuje wprowadzanie innowacji i budowanie zaufania wśród lojalnych klientów.

Usługa Service Cloud obiecuje zwiększyć lojalność klientów dzięki przepływom pracy i automatyzacji opartym na sztucznej inteligencji. Możesz także zapewnić spersonalizowaną obsługę w każdym punkcie kontaktu i usprawnić zarządzanie call center za pomocą inteligentnych narzędzi zwiększających produktywność Salesforce. W związku z tym jest to jedna z najlepszych platform dla firm posiadających własne call center.

Jednak nie jest to najłatwiejsza w użyciu platforma. Dzięki szerokiej gamie zaawansowanych funkcji Salesforce ma stromą krzywą uczenia się. To powiedziawszy, oferuje bardziej przystępne ceny niż Zendesk i zapewnia wszystko, czego potrzebują rozwijające się firmy, aby ulepszyć obsługę klienta.

Podstawowe dane

  • Samoobsługa: Możesz zbudować internetową bazę wiedzy, aby pomóc klientom znaleźć odpowiedzi, których szukają. Ponadto możesz zobaczyć, które artykuły klienci już obejrzeli, aby zapewnić skuteczniejszą obsługę klienta.
  • Kanały społecznościowe i wsparcie telefoniczne: Odpowiadaj na zapytania z dowolnego kanału społecznościowego z jednego scentralizowanego miejsca. Możesz także dodać integracje telefoniczne, aby zintegrować swoje call center z usługą Salesforce Service Cloud.
  • Służba terenowa: Ogranicz wizyty osobiste, zapewniając wsparcie przez telefon i spotkania wideo. Możesz ustalać priorytety dla kluczowych projektów, przydzielać zadania i zarządzać nimi oraz monitorować protokoły bezpieczeństwa z dowolnego urządzenia mobilnego.
  • AI: Przyspiesz samoobsługę klienta dzięki chatbotom Salesforce. Możesz prowadzić klientów przez wieloetapowe działania i utrzymywać naturalny język za pomocą konwersacyjnego chatbota w czasie rzeczywistym.
  • Miejsce pracy agenta: Agenci mogą wygodnie obsługiwać sprawy z jednego ekranu, niezależnie od tego, w jaki sposób klienci się kontaktowali. Mogą uzyskać dostęp do własnej bazy wiedzy, a Salesforce może automatycznie kierować klientów do najbardziej wykwalifikowanych i dostępnych agentów.
  • Raportowanie i analityka: Uzyskaj dostęp do wszystkich wskaźników KPI z jednego miejsca i szybciej rozwiązuj sprawy, przeglądając trendy analityczne i działając na ich podstawie. Analityka jest osadzona w obszarze roboczym agenta, aby uzyskać lepszy wgląd w liczbę spraw, aktywność agenta i pracownika mobilnego, wydajność chatbota itp.

Centrum pomocy Salesforce Cennik

Usługa Salesforce Service Cloud jest dostępna z czterema planami cenowymi, z których każdy jest rozliczany corocznie za użytkownika/mies..

  • Elementy zasadnicze: 25 USD na użytkownika miesięcznie. Oferuje wszystkie podstawowe funkcje, takie jak zarządzanie sprawami, aplikacje serwisowe Wadyole, integracje z telefonią i bazę wiedzy.
  • Profesjonalne: 75 USD na użytkownika miesięcznie. Obejmuje to również kompletną usługę CRM odpowiednią dla zespołów dowolnej wielkości.
  • Przedsiębiorstwo: 150 USD na użytkownika miesięcznie. Możesz dostosować swój CRM i raporty za pomocą zaawansowanych analiz.
  • Nieograniczony: $300 na miesiąc użytkownika. Otrzymujesz wszystko powyżej oraz wsparcie 24/7.

3. Zoho Desk

Zoho Logo na biurko
Zoho Desk
4.4
(5,205)
Począwszy od $2000/miesiąc
Zoho Desk to długoletnia marka w swojej kategorii, która oferuje bogate w funkcje narzędzia do automatyzacji, które pomagają m... Dowiedz się więcej o: Zoho Biurko

Najlepszy darmowy plan

Zoho Strona główna biurka

Zoho Biurko może być dla Ciebie, jeśli jesteś małą firmą i szukasz bezpłatnego rozwiązania pomocy technicznej. Platforma pochodzi z połowy lat dziewięćdziesiątych i jest dobrze znana ze swojej prostoty. Ponad 50 milionów użytkowników polega na tym dostawcy usług.

Zoho Desk posiada przydatne funkcje automatyzacji, które ułatwią życie Twoim agentom. Na przykład asystent AI może rozmawiać z klientami i identyfikować powtarzające się słowa kluczowe i opinie w tekście klientów, aby przeanalizować ich uczucia. Możesz także automatycznie oznaczać zgłoszenia, aby pomóc agentom zidentyfikować przedmiot zapytania, zbudować bazę wiedzy i zaoferować klientom inne funkcje samoobsługi.

Analityka obejmuje również śledzenie czasu dla poszczególnych biletów. Ponadto możesz generować raporty w czasie rzeczywistym dla ogólnych wskaźników w całym systemie obsługi klienta.

Podstawowe dane

  • Zarządzanie biletami: Zarządzaj zgłoszeniami wsparcia z mediów społecznościowych, telefonu, poczty e-mail itp. Z jednego miejsca.
  • AI: Chatbot dostarcza klientom rozwiązania, automatycznie taguje zgłoszenia i analizuje nastroje klientów z ich mesówsages.
  • Samoobsługa: Możesz stworzyć markowy portal samoobsługowy dla klientów.
  • Produktywność agenta: Zgłoszenia są automatycznie organizowane w celu zwiększenia produktywności. Agenci mogą również tworzyć lepsze odpowiedzi, przeglądając historię klienta, korzystając z szablonów i uzyskując dostęp do bazy wiedzy. Twój zespół może również współpracować nad biletami i zarządzać biletami w drodze z aplikacji mobilnej.
  • Automatyka: Wysyłaj automatyczne powiadomienia o postępach zgłoszeń, przypisuj zgłoszenia do konkretnych agentów i aktualizuj rekordy.

Zoho Biurko Cennik

Dostępny jest bezpłatny plan dla maksymalnie trzech agentów z prywatną bazą wiedzy adostępne tylko dla Twojego zespołu, zgłoszeń e-mailowych i narzędzi do zarządzania klientami. Poza tym trzy plany premium są wyceniane na agenta miesięcznie. Możesz wybrać płatność miesięczną lub roczną (w tym drugim przypadku będziesz cieszyć się niewielkimi oszczędnościami), jak podano poniżej:

  • Standard: 14 USD na agenta miesięcznie. To odblokowuje zautomatyzowane przepływy pracy, oparte na produktach zarządzanie zgłoszeniami, integracje i raporty.
  • Profesjonalne: 23 USD na agenta miesięcznie. To również pochodzi z tModuł aktywności, który obejmuje zadania, rozmowy i wydarzenia. Każde działanie ma przypisany czas rozpoczęcia, czas trwania, poziom priorytetu i inne parametry, aby pomóc agentom lepiej zarządzać swoim czasem i obowiązkami.
  • Przedsiębiorstwo: $40 na agenta miesięcznie. Plan ten obejmuje funkcję czatu na żywo, narzędzie czatu AI, zarządzanie umowami, zaawansowane zarządzanie procesami i wiele więcej.

4. Freshdesk

Logo Freshdeska
Freshdesk
4.4
(3,051)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk (dawniej Freshcaller) to oparte na chmurze rozwiązanie poprawiające obsługę klienta biznesowego m.in. Dowiedz się więcej o Freshdesku

Najlepsze dla małych firm

Freshworks strona główna

Freshdesk to najlepszy system pomocy technicznej dla małych firm. Jednak obsługa klienta to tylko część Freshworks„ogólny zestaw narzędzi”. Na przykład Freshdesk zapewnia system zarządzania biletami z automatyzacją AI, który kieruje bilety do najbardziej odpowiednich, dostępnych agentów. Ich sztuczna inteligencja nazywa się Freddy. Freddy działa również jako chatbot, podobnie jak boty oferowane przez inne narzędzia na tej liście.

Ponadto agenci mają wspólną skrzynkę odbiorczą, dzięki czemu mogą współpracować przy bardziej złożonych zapytaniach. Obsługa wielokanałowa jest dostępna przez e-mail, telefon, czat i nie tylko.

Platforma zawiera również pomocne widżety witryn, takie jak formularze internetowe, spersonalizowane treści i wykrywanie kliknięć na stronie. Wszystko to przyda się do dopracowania doświadczenia użytkownika, zgrabnego elementu, na którym inne oprogramowanie nie skupiało się tak bardzo.

Podstawowe dane

  • Wsparcie wielokanałowe: Możesz Wadyolidate klientów za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, czatu, WhatsApp Business i innych mediów społecznościowych
  • Szybciej rozwiązuj zgłoszenia: Wyeliminuj ręczne zadania dzięki zaawansowanym regułom automatyzacji i szybciej rozwiązuj zapytania klientów, kierując zgłoszenia do dostępnych agentów z odpowiednimi umiejętnościami.
  • Bądź na bieżąco z celami CSAT: Korzystaj z dostosowywanych analiz, aby śledzić wydajność zespołu, identyfikować wąskie gardła i monitorować wydajność zespołu.
  • Samoobsługa: Stwórz internetową bazę wiedzy i automatycznie wykorzystaj chatboty napędzane sztuczną inteligencją, które łączą klientów z odpowiednimi artykułami.
  • Narzędzia współpracy: Współpracuj efektywniej dzięki funkcjom współpracy w aplikacji, wykrywaniu kolizji agentów, współdzielonej własności zgłoszeń i zadań i nie tylko.

Freshworks Cennik

Freshdesk oferuje bezpłatny plan dla maksymalnie dziesięciu agentów. Obejmuje to:

  • E-mail i system zgłoszeń społecznościowych
  • Funkcje wysyłania biletów
  • Możesz stworzyć bazę wiedzy
  • Możesz generować raporty trendów biletów

Oprócz tego istnieją trzy plany premium, które można dodatkowo ulepszyć, aby obejmowały obsługę wielokanałową. Ponadto możesz zdecydować się na płacenie miesięczne lub roczne, aby uzyskać dodatkowe oszczędności.

  • Wzrost: 15 USD na agenta miesięcznie odblokowuje automatyzację, wykrywanie kolizji, śledzenie czasu, raporty pomocy technicznej i nie tylko.
  • Pro: 49 USD na agenta miesięcznie – obejmuje to również niestandardowe role, niestandardowe raporty, aplikacje, segmentację klientów i możesz stworzyć wielojęzyczną bazę wiedzy.
  • Przedsiębiorstwo: 79 USD na agenta miesięcznie – odblokowuje to dziennik audytu i wszystkie funkcje Freddy, w tym bota asystującego, bota poczty e-mail, automatyczną selekcję, sugestię artykułów i sugestię odpowiedzi w puszce.

Plany omnichannel:

  • Rozwój wielokanałowy: 29 USD na agenta miesięcznie. Spowoduje to odblokowanie Chatbota Freddy'ego, w tym analityki chatbota i konstruktora chatbota. Możesz także tworzyć przepływy konwersacji dla zwykłych komunikatorówsage tematów, aby pomóc klientom szybciej znaleźć odpowiedzi.
  • Profesjonalna obsługa wielokanałowa: 59 USD na agenta miesięcznie. To odblokowuje omni-routing i umożliwia wspólne przeglądanie. To tutaj klienci udostępniają swoje ekrany agentom. Korzystasz również z niestandardowych raportów, ról i uprawnień, a także możesz stworzyć wielokanałową bazę wiedzy.
  • Obsługa wielokanałowa przedsiębiorstwa: 99 USD na agenta miesięcznie. Obejmuje to inne funkcje Freddy'ego, w tym wskaźniki porzuconych połączeń, uwierzytelnianie użytkowników, monitorowanie poziomu usług i wiele innych.

5. HubSpot Service Hub

HubSpot Logo centrum usług
HubSpot Service Hub
4.4
(2,172)
Począwszy od $5000/miesiąc
Hubspot, gigant w kategorii marketingu cyfrowego, oferuje szeroką gamę rozwiązań programowych z kom... Dowiedz się więcej o: HubSpot Service Hub

Najlepsze biuro pomocy oparte na CRM

HubSpot Strona główna Centrum usług

Hubspot to kolejny gigant w dziedzinie marketingu cyfrowego. Zapewnia szeroką gamę rozwiązań programowych wraz z kilkoma przydatnymi bezpłatnymi narzędziami. W związku z tym rozszerzenie zestawu narzędzi w zakresie sprzedaży, operacji, marketingu itp. jest dziecinnie proste.

Sercem firmy jest system CRM HubSpot, dzięki czemu jest to doskonała opcja do zarządzania klientami i przechodzenia ich przez lejek. W rezultacie, HubspotCentrum usług firmy jest ściśle ze sobą powiązane HubspotCRM.

HubSpot zapewnia ogromną gamę funkcji, dzięki czemu jest niewiarygodnie skalowalnym rozwiązaniem. Ale w rezultacie wiąże się to również ze stromą krzywą uczenia się. Service Hub oferuje pełny zestaw narzędzi do automatyzacji pomocy technicznej do obsługi bazy wiedzy online, chatbotów, ankiet klientów i nie tylko. Ponadto, Hubspot oferuje szeroką gamę narzędzi do zarządzania zespołem na wyższych planach.

Ponadto wszystkie dane są przekazywane do potężnych raportów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można dostosować kilka pulpitów nawigacyjnych raportów.

Podstawowe dane

  • Portal klienta: Klienci korzystają z bezpiecznego portalu, w którym mogą śledzić swoje zgłoszenia i rozmowy.
  • Baza wiedzy: Konwertuj często zadawane pytania na przeszukiwalną bibliotekę filmów i artykułów samopomocy. Możesz także tworzyć „podręczniki” dla agentów, które dostarczają pomocnych zasobów i wskazówek, jak zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta.
  • Wielokanałowe przesyłanie wiadomości: Uzyskaj dostęp do wielu kanałów z jednej skrzynki odbiorczej i płynnie przełączaj się między nimi
  • Czat na żywo: Pomagaj klientom w Twojej witrynie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem czatu na żywo. Odwiedzający są również automatycznie kierowani do właściwych osób w Twoim zespole.
  • Połączenia VoIP: Dzwoń do klientów bezpośrednio z HubSpotplatformy i korzystaj z funkcji, takich jak rejestrowanie połączeń i analizy
  • W pełni zintegrowany CRM: Uzyskaj więcej kontekstu na temat swoich klientów, automatycznie śledząc dane klientów i interakcje
  • Spostrzeżenia oparte na sztucznej inteligencji: Przechwytuj szczegóły z każdej rozmowy i czatu, aby analizować nastroje klientów.

HubSpot Centrum Serwisowe Cennik

Możesz uzyskać dostęp do szeregu bezpłatnych narzędzi, w tym narzędzi serwisowych, takich jak sprzedaż biletów, planowanie poczty e-mail, czat na żywo, wspólna skrzynka odbiorcza i podstawowe boty. Następnie dostępne są trzy plany Service Hub. Z których wszystkie są opłacane miesięcznie za użytkownika i rozliczane co roku.

  • Rozrusznik: 45 USD miesięcznie dla dwóch płatnych użytkowników. To wtedy 23 USD miesięcznie za każdego dodatkowego użytkownika.
  • Profesjonalne: 450 USD miesięcznie dla minimum pięciu użytkowników. Koszt dodatkowych użytkowników $90 na użytkownika miesięcznie.
  • Przedsiębiorstwo: 1,200 USD za dziesięciu użytkowników miesięcznie i dodatkowych użytkowników za 120 USD miesięcznie.

Możesz także zdecydować się na pakiet Service Hub z HubSpotinne narzędzia. Jednakże, HubSpotCeny firmy są dość złożone, dlatego zalecamy odwiedzenie ich witryny internetowej w celu uzyskania dalszych informacji.

6. Wesoły Lis

Najlepsze rozwiązanie All-In-One Helpdesk

Strona główna HappyFox

Wesoły Lis oferuje szereg usług. Oprócz narzędzi do obsługi klienta zapewniają również wsparcie informatyczne i operacyjne. Firma z siedzibą w Kalifornii koncentruje się na zadowoleniu klientów.

HelpDesk jest głównym zestawem narzędzi platformy i zawiera zgłoszenia e-mailowe z szablonami zgłoszeń. Ponadto możesz wysyłać klientom powiadomienia SMS o przetwarzaniu zgłoszeń i budować internetową bazę wiedzy, w tym forum społecznościowe. Możesz także tworzyć ankiety satysfakcji klientów i dostosowywać swoje centrum pomocy do swojej marki (w tym domenę niestandardową).

Podobnie jak wiele innych narzędzi, HappyFox oferuje asystenta AI do konwersacyjnego wystawiania biletów. Ponadto istnieje narzędzie do czatu na żywo, chatbot, i możesz uruchamiać zautomatyzowane przepływy pracy.

Podstawowe dane

  • Bilet wielokanałowy – Twórz niestandardowe kolejki zgłoszeń, zarządzaj rozmowami z klientami z wielu kanałów i automatycznie kategoryzuj przychodzące żądania według tematu, w tym wsparcia, sprzedaży, marketingu lub rozliczeń.
  • Akcje w puszkach – Odpowiadaj szybciej dzięki szablonowym odpowiedziom na często zadawane pytania.
  • Automatyzacja - Zautomatyzuj procesy wsparcia dzięki inteligentnym regułom.
  • Ankiety – Wysyłaj ankiety i zbieraj opinie od klientów.
  • Zarządzanie zadaniami - Twórz i odhaczaj zadania, ustalaj terminy, organizuj oczekujące zadania i otrzymuj powiadomienia o terminach lub przydzieleniu zadań członkom zespołu.
  • Raporty – Monitoruj i analizuj obsługę klienta. Śledź umowy SLA, przeglądaj wydajność obsługi klienta i aktywność agentów, przeglądaj raporty napływające i nie tylko.

HappyFox Cennik

Po pierwsze, istnieje plan, który może być rozliczany co miesiąc, co rok, co dwa lata, a nawet co trzy lata, w zależności od liczby posiadanych agentów. Lub, jeśli masz duży zespół wsparcia, niektóre plany zezwalają na nieograniczoną liczbę agentów.

Ceny HappyFox należą do najbardziej elastycznych, jakie widzieliśmy. Oto ceny rozliczeń rocznych:

  • Potężny: 29 USD za agenta miesięcznie
  • Fantastyczny: 49 USD za agenta miesięcznie
  • Przedsiębiorstwo: 69 USD za agenta miesięcznie
  • Przedsiębiorstwo Plus: 89 USD za agenta miesięcznie

Nieograniczone plany agentów są znacznie droższe. Jednak zaczynają się gwarantować, jeśli masz więcej niż 52 agentów.

  • Rozrusznik: $ 1,499 za miesiąc
  • Wzrost: $ 1,999 za miesiąc
  • Skala: $ 2,999 za miesiąc
  • Skala Plus: $ 4,999 za miesiąc

7. Agent na żywo

Najlepszy ze względu na łatwość użytkowania

Strona główna agenta na żywo

LiveAgent to prostsza, bardziej intuicyjna platforma, która najlepiej nadaje się dla początkujących użytkowników szukających łatwości użytkowania. Produkt zapewnia wszystkie kluczowe funkcje potrzebne do zapewnienia doskonałej obsługi klienta. Na przykład zawiera zaawansowany system zgłoszeń, czat na żywo dla Twojej witryny, portal samoobsługowy dla klientów i bazę wiedzy oraz wielokanałową skrzynkę odbiorczą. Nie wspominając już o wbudowanym oprogramowaniu call-center! Ponadto LiveAgent ma jedne z najbardziej przystępnych planów cenowych na tej liście.

Podstawowe dane

  • Zaawansowana sprzedaż biletów: Zapewnij bezproblemową obsługę klienta w każdym kanale, w tym przez telefon, e-mail, czat na żywo i media społecznościowe. Możesz także utworzyć reguły działów i odpowiedzialności, aby kierować zgłoszenia do odpowiedniego agenta.
  • Czat na żywo: Rzuć okiem na przychodzące wiadomościsages, aby Twoi agenci mogli zacząć przygotowywać odpowiedź, zanim klient kliknie „wyślij”. Ma również automatyczne kierowanie czatu i wbudowany CRM, który pomaga zarządzać kontaktami.
  • Baza wiedzy: Stwórz internetową bazę wiedzy pełną pomocnych artykułów.
  • Portal klienta: Klienci mogą przeglądać swoje zgłoszenia w markowym portalu samoobsługowym dla klientów
  • Media społecznościowe: Odpowiadaj klientom w mediach społecznościowych w ramach platformy Live Agent, w tym Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram i Viber.

Cennik LiveAgent

Agent na żywo ma bezpłatny plan. Następnie dostępne są trzy plany premium, płatne co miesiąc na podstawie liczby posiadanych agentów.

Bezpłatny plan zawiera jeden adres e-mail do wystawiania biletów, jeden niestandardowy przycisk czatu i zawiera tylko bardzo ograniczone raporty.

Warto zauważyć, że w planie Ticket i Ticket + Chat musisz zapłacić dodatkowe 39 USD miesięcznie, aby uzyskać dostęp do kanałów mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Viber, Twitter i Facebook.

  • Bilet: 15 dolarów na agenta miesięcznie. Nieograniczone adresy e-mail, historia zgłoszeń, zaawansowane raporty, portal klienta i forum
  • Bilet + czat: 29 USD na agenta miesięcznie. Dodaje to nieograniczoną liczbę przycisków czatu, zarządzanie opiniami, monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym i ankiety satysfakcji z czatu.
  • Wszystko wliczone w cenę: 49 USD na agenta miesięcznie. Dodaje to obsługę call center, rozmowy wideo i przekierowywanie połączeń.

8. Biuro obsługi Jira

Najlepszy system biletowy IT

Strona główna Jira Service Desk

Jira to narzędzie do zarządzania projektami i zgłoszeniami stworzone przez australijską firmę programistyczną Atlassian. Jira zawiera wiele podzestawów narzędzi, ale jej główne oprogramowanie zajmuje się śledzeniem problemów, co czyni ją szczególnie skuteczną w przypadku zgłoszeń IT.

Platforma usług jest wciąż stosunkowo nowa i koncentruje się na dostosowaniu zespołów IT do innych działów, takich jak sprzedaż. Innymi słowy, obsługa klienta nie jest tak ważna, jak obsługa operatora. Zamiast tego głównym celem jest zapewnienie szybkich rozwiązań, aby inne działy mogły wrócić do pracy.

Jest wyposażony w zarządzanie usługami o dużej prędkości, a bilety można śledzić w czasie rzeczywistym. Jira zwraca również szczególną uwagę na zarządzanie zasobami i wiedzą, które są niezbędne do efektywnej współpracy zespołu IT.

Podstawowe dane

  • Zarządzanie żądaniami: Zespoły mogą zarządzać zapytaniami z jednej platformy, aby szybko reagować na incydenty, przeprowadzać szybką analizę głównych przyczyn i rejestrować obejścia dla innych działów.
  • Zarządzanie zmianami: Informuj swoje zespoły operacyjne IT, korzystając z obszernych informacji kontekstowych dotyczących zmian w oprogramowaniu.
  • Zarządzanie zasobami i wiedzą: Przechowuj zasoby, takie jak katalogi produktów i dokumentacja informatyczna, aby zespoły mogły efektywnie zarządzać zapasami i śledzić własność. Możesz także włączyć samoobsługę, aby kierować więcej żądań do bazy wiedzy, kierując członków zespołu do właściwych artykułów.
  • Aplikacja mobilna: Zarządzaj zgłoszeniami serwisowymi IT w podróży dzięki aplikacji mobilnej.
  • Inteligentne formularze: Dodaj dynamiczne i konfigurowalne inteligentne formularze do swoich portali obsługi klienta

Cennik w Jira Service Desk

Ceny Jira dotyczą każdego agenta na miesiąc. Jednak im więcej agentów zarejestrujesz, tym większy rabat.

Bezpłatny plan dla trzech agentów umożliwia małym zespołom wydajne planowanie i śledzenie pracy. Następnie dostępne są trzy plany premium. Ceny w oparciu o 50 agentów są następujące:

  • Standard: 16.50 USD na agenta miesięcznie, 250 GB miejsca na pliki
  • Premium: $4080 na agenta miesięcznie, nieograniczone miejsce na pliki
  • Przedsiębiorstwo: Skontaktuj się w celu wyceny

Najlepsze bezpłatne oprogramowanie pomocy technicznej

Oprogramowanie pomocy technicznej może szybko stać się drogie. Na szczęście dla tych, którzy chcą zanurzyć palce w wodzie, dostępnych jest kilka bezpłatnych wersji. przede wszystkim:

Jednak dla Wadyidera ważne są ograniczenia takich wersji freemium. Na przykład większość ogranicza liczbę agentów, którzy mogą uzyskać dostęp do Twojego działu pomocy technicznej, więc będziesz musiał dokonać aktualizacji, aby ułatwić pracę większym zespołom obsługi klienta. Innym brakuje ważnych funkcji, takich jak tworzenie bazy wiedzy, możliwość generowania raportów i/lub automatyzacja. Niestety, bez takich funkcji wiele kluczowych korzyści płynących z korzystania z oprogramowania pomocy technicznej znacznie traci na wartości.

Jak w przypadku wszystkiego, dostajesz to, za co płacisz, więc często warto skorzystać z usługi premium. Zawsze jednak proś o bezpłatną próbną wersję demonstracyjną lub skorzystaj z wersji próbnej, aby sprawdzić, czy funkcje są zgodne z Twoimi potrzebami i uzasadniają koszty.

Przewodnik dla kupujących oprogramowanie Help Desk

Zanim zakończymy przewodnik, oto wszystko, co musisz wiedzieć przed wyborem najlepszego oprogramowania do sprzedaży biletów:

Co to jest oprogramowanie pomocy technicznej?

Krótko mówiąc, oprogramowanie pomocy technicznej może pomóc w zapewnieniu skuteczniejszej obsługi klienta poprzez usprawnienie komunikacji wielokanałowej w jednej scentralizowanej skrzynce odbiorczej. To samo dotyczy automatyzacji żmudnych zadań, które zabierają czas Twoim klientom. Na przykład w odpowiedzi na pytania, na które można łatwo odpowiedzieć, można użyć oprogramowania pomocy technicznej, aby pomóc klientom znaleźć odpowiednią dokumentację samopomocy. Niektóre zapewniają intuicyjny chatbot dla tej funkcji. Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń powinno również automatycznie przydzielać zgłoszenia do dostępnych agentów lub agentów o najbardziej odpowiednich umiejętnościach.

Jakie są korzyści z używania oprogramowania Help Desk?

Oto niektóre z najlepszych powodów, dla których firma Wadyider inwestuje w oprogramowanie pomocy technicznej:

Oszczędność czasu

Dzięki automatyzacji agenci nie będą tracić czasu na żmudne zadania. To samo dotyczy funkcji samoobsługowych, które umożliwiają dostarczanie klientom niezbędnych informacji. Wynik? Klienci rzadziej będą chcieli rozmawiać z przedstawicielem ludzkim, dzięki czemu Twój zespół obsługi klienta będzie mógł poprawić jakość obsługi klientów, którzy się z nimi kontaktują.

Oszczędność pieniędzy

Gdy usprawnisz strategię obsługi klienta, możesz nie potrzebować tylu agentów w swoim zespole, co wcześniej. W ten sposób oszczędza się na kosztach personelu.

Zmniejsz frustrację

Oprogramowanie pomocy technicznej pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta, dzięki czemu Twoi klienci nie muszą zmagać się z frustracją, której można łatwo uniknąć. Na przykład:

  • Nie będą musieli powtarzać problemu różnym przedstawicielom obsługi klienta.
  • Klienci mogą być w stanie pomóc sobie za pomocą narzędzi samopomocy.
  • Kupujących można kierować do agentów o odpowiednich umiejętnościach.

Wszystko to ma długą drogę do zapewnienia wyższej jakości obsługi klienta.

Czego szukać w najlepszym oprogramowaniu Help Desk?

Oto kilka kluczowych Wadyiderations, które pomogą Ci wybrać najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla Twojej firmy:

Cennik

Cena jest ważnym kryterium przy wyborze oprogramowania pomocy technicznej. Rozsądnie jest szukać oprogramowania z darmowymi i niedrogimi planami. Ale, co ważniejsze, narzędzia, które zapewniają dobry stosunek jakości do ceny i nie zmuszają Cię do aktualizacji do funkcji, których prawdopodobnie będziesz potrzebować w przyszłości.

Analizy i raporty

Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej powinno być wyposażone w zaawansowane funkcje analityczne i raportujące, aby monitorować, dlaczego klienci szukają wsparcia i czy wsparcie, które otrzymują, jest wystarczająco skuteczne. Ponadto oprogramowanie pomocy technicznej powinno umożliwiać przeprowadzanie ankiet i analizowanie nastrojów z rozmów i czatów, aby uzyskać dokładniejszy wgląd w problemy klientów. Dzięki tym informacjom możesz lepiej ulepszyć swój produkt, usługi i nadrzędną strategię obsługi klienta.

Automatyzacja

Jedną z największych zalet oprogramowania pomocy technicznej jest to, że może ono skrócić czas poświęcany na żmudne, powtarzalne zadania. Dlatego ważne jest, aby sprawdzić, czy wybrane oprogramowanie może znacznie usprawnić przepływ pracy.

Usługi samopomocy

Obsługa klienta przez ludzi jest świetna, ale czy wiesz że 40% klientów wolisz opcje samoobsługi od kontaktu z ludźmi? Dlatego ważne jest, aby niezależnie od tego, jakie oprogramowanie pomocy technicznej wybierzesz, umożliwiało tworzenie łatwych w nawigacji baz wiedzy dla Twoich klientów.

Często zadawane pytania dotyczące oprogramowania pomocy technicznej

Poniżej znajdziesz często zadawane pytania.

P: Jaka jest różnica między działem pomocy technicznej a pomocą techniczną?

Helpdesk reprezentuje ogólną obsługę klienta i wsparcie. Tutaj klienci mogą kontaktować się, aby zadać pytania dotyczące firmy lub produktów. Mogą rejestrować skargi, wyrażać uwagi lub korzystać z pomocy technicznej w celu znalezienia własnych rozwiązań.

Natomiast wsparcie techniczne odnosi się konkretnie do rozwiązywania problemów związanych z produktem.

P: Co to jest wielokanałowość?

Omnichannel odnosi się do strategii sprzedaży detalicznej, marketingu lub komunikacji, które przyjmują różne metody kontaktu. Większość firm korzysta dziś z usług omnichannel. Na przykład zwykle są aktywni na własnej stronie internetowej, w mediach społecznościowych, e-mailach, telefonach itp. Wymaga to od agentów interakcji z klientami w każdym miejscu. Rozwiązania wielokanałowe, takie jak oprogramowanie pomocy technicznej, pozwalają firmom usprawnić interakcje z różnych kanałów do jednej skrzynki odbiorczej.

P: Co to jest routing agentów?

Routing agenta to proces, w którym użytkownicy są automatycznie łączenia z określonym agentem. Trasa może zależeć od kilku czynników. Na przykład dostępność agenta. Może jednak również ponownie połączyć klientów z agentem, z którym rozmawiali wcześniej, lub agentem o najbardziej odpowiednim zestawie umiejętności.

Wybór odpowiedniego oprogramowania pomocy technicznej

Więc masz to. Oto nasza lista najlepszych programów pomocy technicznej w 2023 roku. Starzy giganci pozostają silni, podczas gdy bardziej sprawne, młodsze firmy zaczynają oferować bardziej przystępne cenowo rozwiązania.

Jeśli prowadzisz małą firmę i szukasz narzędzi pomocy technicznej, polecamy usługę Live Agent ze względu na przystępną cenę lub Freshdesk. Natomiast firmy IT powinny sprawdzić Service Desk Jira, aby uzyskać unikalne funkcje zarządzania zasobami. Podczas gdy bardziej ugruntowane firmy są w dobrych rękach Hubspot Service Hub, Centrum pomocy Salesforcelub Zendesk.

Pamiętaj, że wybierając Helpdesk, Wadyider ma dla Wadyider kluczowe znaczenie, które funkcje są dla Ciebie najważniejsze i które dane najbardziej chciałbyś śledzić. Chociaż wspomniane powyżej oprogramowanie ma wspólne kluczowe komponenty, ich cele są nieco inne. Warto więc o tym pamiętać przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej.

Daj nam znać w komentarzach poniżej, na jakich narzędziach polegasz, aby zapewnić obsługę klienta.

Rosie Greaves to profesjonalna strateg ds. treści, która specjalizuje się we wszystkim, co dotyczy marketingu cyfrowego, B2B i stylu życia. oprócz Findstack, możesz znaleźć jej prace opublikowane na platformach G2, Crazy Egg i e-commerce.
Subskrybuj, otrzymuj oferty oprogramowania bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej.
Dołącz do rejestru Ponad 5,400 innych przedsiębiorców bądź na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi ofertami.
Zero spamu. Zrezygnuj z subskrypcji w dowolnym momencie.

Podobne produkty

Logo Freshdeska
4.4
(3,051)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk (dawniej Freshcaller) to oparte na chmurze rozwiązanie poprawiające obsługę klientów biznesowych... Zobacz więcej
Logo czatu HappyFox
Od 29.00 USD / miesiąc
HappyFox Chat to oprogramowanie, które pozwala użytkownikom dodawać funkcję czatu na żywo do swojej witryny internetowej w zaledwie... Zobacz więcej
HubSpot Logo centrum usług
4.4
(2,172)
Począwszy od $5000/miesiąc
Hubspot, gigant w kategorii marketingu cyfrowego, oferuje szeroką gamę rozwiązań programowych z... Zobacz więcej