Najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu 2025 roku

Rosie Greaves, 04 marca 2024 r
Najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu 2025 roku
Udział
Zacznij sprzedawać produkty cyfrowe z Crevio
Crevio logo
Crevio
Sponsorowane
5.0
(1)
$ 29.00 / miesiąc
Crevio jest platformą umożliwiającą twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o: Crevio

Z jednym badaniem twierdzącym trzy kwarty firm będzie korzystać z oprogramowania do automatyzacji marketingu w 2023 roku, jeśli jeszcze nie korzystasz z takiej platformy, teraz nadszedł czas, aby wskoczyć na modę.

Czym więc jest oprogramowanie do automatyzacji marketingu? Co jest w tym tak dobrego? A jak może to przynieść korzyści Twojej firmie?

Jak można się domyślić, oprogramowanie do automatyzacji marketingu pozwala zautomatyzować powtarzalne zadania marketingowe. Na przykład publikowanie w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, marketing e-mailowy itp. Programujesz to, co chcesz, aby oprogramowanie robiło i powinno obsługiwać wszystko za Ciebie – eliminując monotonię z Twoich działań marketingowych.

Jednak wybierając odpowiednie oprogramowanie dla swojej firmy, jeden rozmiar z pewnością nie pasuje do wszystkich. Ale w tym właśnie możemy pomóc. W tym artykule omówimy najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu w 2023 roku, które pomoże Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojej marki.

Mamy dużo do omówienia, więc zaczynajmy.

Jakie są najlepsze narzędzia do automatyzacji marketingu?

1. ActiveCampaign

Nasz wybór nr 1 Oprogramowanie Marketing Automation

Przy ponad 150,000 XNUMX użytkownikach można to śmiało powiedzieć ActiveCampaign to popularny wybór – i nie bez powodu. Platforma ta, zaprojektowana specjalnie z myślą o właścicielach sklepów eCommerce, zapewnia:

  • Rozwiązanie CRM
  • Funkcjonalność e-mail marketingu
  • Automatyzacja sprzedaży
  • Platforma obsługi klienta

Podstawowe dane

  • Ukierunkowane e-maile i segmentacja odbiorców: W twoim CRM, możesz otagować kontakty i podzielić je na określone segmenty odbiorców, aby wysyłać ukierunkowane wiadomości marketingowesages. Następnie możesz wysyłać e-maile do konkretnego kontaktu/segmentu i projektować swoje e-maile tak, aby odpowiadały dokładnie ich potrzebom.
  • Zaplanowane e-maile: Możesz zaprogramować e-maile tak, aby były wysyłane do określonych segmentów odbiorców w określonych godzinach i datach
  • Autoresponder e-mail: Automatyzacja odpowiedzi e-mail na podstawie określonych wyzwalaczy, w tym potwierdzeń zamówień, powitalnych wiadomości e-mail, przypomnień, próśb o opinie i wielu innych!
  • Lojalność klientów: Zbuduj i śledź skuteczniejszy program lojalnościowy i automatycznie rozdawaj nagrody.

Cennik Aktywnej Kampanii

ActiveCampaign ustala ceny na podstawie liczby posiadanych kontaktów. Jeśli jednak masz więcej niż 100,000 XNUMX kontaktów, będziesz musiał porozmawiać z członkiem zespołu sprzedaży, aby otrzymać spersonalizowaną wycenę.

Istnieją cztery plany. Każdy koncentruje się na określonym typie biznesu: B2C, B2C lub eCommerce. Wszystkie oferują rozliczenia miesięczne lub roczne. Ten ostatni jest jednak znacznie tańszy.

Plany to:

Dla 500 kontaktów:

  • Lite: 9 USD miesięcznie (płatne rocznie) lub 15 USD miesięcznie.
  • Plus: 49 USD miesięcznie (płatne rocznie) lub $70 miesięcznie.
  • Profesjonalne: 148 USD miesięcznie (płatne rocznie) lub 187 USD miesięcznie.
  • Przedsiębiorstwo: Skontaktuj się z ich zespołem sprzedaży, aby uzyskać wycenę.

Pakiety rosną aż do 100,000 XNUMX kontaktów, za które zostaniesz obciążony opłatą:

  • Lite: 549 USD miesięcznie, płatne rocznie lub 687 USD miesięcznie.
  • Plus: Indywidualny plan. Muszę porozmawiać z zespołem sprzedaży.
  • Profesjonalne: Indywidualny plan.
  • Przedsiębiorstwo: Indywidualny plan.

2. Keap (dawniej Infusionsoft)

Najlepsze dla małych i średnich firm

Załóżmy, że prowadzisz małą lub średnią firmę, która chce doskonalić zarządzanie relacjami z klientami. W tym wypadku, Keap może być dobrym wyborem. W rzeczywistości w chwili pisania tego oprogramowania około 125,000 XNUMX małych firm korzysta z tego oprogramowania.

Keap oferuje zintegrowany pakiet CRM do sprzedaży i marketingu, który obejmuje marketing e-mailowy, zarządzanie kontaktami oraz funkcje płatności, takie jak fakturowanie i przetwarzanie płatności. Dodatkowo, Keap zapewnia wysoce dostępną platformę dla początkujących użytkowników CRM i automatyzacji marketingu dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi i wielu opcjom wsparcia.

Podstawowe dane

  • Szablony poczty elektronicznej: wybierz szablon z ich biblioteki lub dostosuj własny projekt wiadomości e-mail od podstaw. Keap zapewnia bezpłatne szablony wiadomości e-mail do różnych zastosowań, w tym wiadomości powitalne, biuletyny, działania uzupełniające i sprzedaż.
  • Automatyczne e-maile i segmentacja odbiorców: Aby umożliwić bardziej efektywne kierowanie, możesz segmentować kontakty na podstawie ich zachowania, branży i danych osobowych. Następnie możesz wysyłać e-maile dopasowane do Twoich kontaktów we właściwym czasie, aby skuteczniej angażować. Wiadomości e-mail mogą być automatycznie wysyłane po wystąpieniu określonych działań. Na przykład powitalny e-mail, gdy zarejestruje się nowy subskrybent.
  • Testowanie A / B: Możesz wysłać wiele odmian wiadomości e-mail do próbki odbiorców, a najskuteczniejszą wersję do pozostałych subskrybentów.
  • Inne funkcje automatyzacji: Wysyłaj automatyczne przypomnienia o płatnościach, harmonogramy spotkań i faktury.
  • Wiadomości SMS: Wysyłaj automatyczne wiadomości tekstowe i transmisje tekstowe (takie jak przyjazne przypomnienia o wydarzeniach). Możesz użyć Keap's biznesowy numer telefonu do pingowania spersonalizowanych wiadomościsages do kontaktów. Wśród Keapfunkcji marketingu tekstowego , możesz się spodziewać:

Keap Cennik

Keap opiera swoją cenę na liczbie posiadanych kontaktów. Możesz zdecydować się na rozliczenie miesięczne lub roczne – ta ostatnia opcja jest tańsza o około 20%.

Keap ma trzy plany cenowe do wyboru Lite, Pro i Max:

  • Lite: 59 USD miesięcznie (płatne rocznie) lub 79 USD miesięcznie. Ten pakiet jest najbardziej odpowiedni dla nowych firm z 500 kontaktami i jednym użytkownikiem.
  • Pro: 129 USD miesięcznie (płatne rocznie) lub 169 USD miesięcznie. Ten pakiet jest najbardziej odpowiedni dla rozwijających się firm z 1,500 kontaktami i dwoma użytkownikami. Dodatkowi użytkownicy to dodatkowe 29 USD za każdego. W przeciwieństwie do innych pakietów, ten obejmuje 14-dniowy okres próbny.
  • Wysoki: 199 USD miesięcznie (płatne rocznie) lub 249 USD miesięcznie. Ten pakiet jest przeznaczony dla firm o ustalonej pozycji, które mają do 2,500 kontaktów i trzech użytkowników. Dodatkowi użytkownicy to dodatkowe 29 USD za każdego.

3. HubSpot

HubSpot logo
HubSpot
Począwszy od $3000/miesiąc
Hubspot to kompleksowe oprogramowanie do marketingu przychodzącego, sprzedaży i obsługi klienta z wieloma narzędziami... Dowiedz się więcej o: HubSpot

Najlepsze kompleksowe narzędzie marketingowe

hubspot strona docelowa

Jeśli chodzi o inbound marketing i CRM, Hubspot Jest to dobry wybór. Hubspot zapewnia wszystkie narzędzia i integracje, których potrzebujesz, aby zapewnić odbiorcom skuteczną obsługę klienta, zarządzanie treścią i marketing.

Hubspot oferuje mnóstwo funkcji, ale na potrzeby tego podsumowania skupimy się tylko na kluczowych elementach z ich centrów marketingu i sprzedaży:

Podstawowe dane

  • Generowanie i konwersja leadów: Hubspot oferuje funkcje takie jak budowniczy strony docelowej, automatyzacja marketingu, marketing e-mailowy oraz śledzenie i zarządzanie potencjalnymi klientami.
  • Szablony poczty elektronicznej: zapisz najskuteczniejsze e-maile sprzedażowe jako szablony i udostępnij je zespołowi.
  • Śledzenie poczty e-mail: Śledź, kto i kiedy otwiera Twoje e-maile, aby Ty i Twój zespół mogli nawiązać kontakt we właściwym czasie.
  • Automatyzacja sprzedaży: Uruchamiaj niestandardowe, automatyczne wiadomości e-mail i kolejne zadania.

Hubspot Cennik

HubspotCena zależy od tego, ilu masz klientów i ilu użytkowników chcesz zarejestrować. Dostępne są trzy plany: Starter, Professional, Enterprise. Możesz zobowiązać się do płatności miesięcznej lub rocznej, a roczne rozliczenie pozwoli Ci zaoszczędzić do 10%.

Rozrusznik
  • 45 USD miesięcznie (płatne rocznie) z dodatkowymi 23 USD za każdego dodatkowego użytkownika, którego chcesz dodać.
  • Obejmuje to dwóch użytkowników.
Professional
  • 450 dolarów miesięcznie, płatne rocznie z dodatkiem $90 miesięcznie dla dodatkowych użytkowników.
  • Obejmuje to pięciu użytkowników.
Enterprise
  • 1,200 USD miesięcznie z dodatkowymi 120 USD miesięcznie za dodatkowego użytkownika.
  • Jest to dostępne tylko w ramach rocznej subskrypcji
  • Obejmuje dziesięciu użytkowników.

4. Omnisend

Logo Omnisend
Omnisend
4.6
(846)
Dostępny bezpłatny plan
Omnisend to wszechstronna platforma do e-mail marketingu oferująca szeroką gamę funkcji, które pomogą Ci... Dowiedz się więcej o Omnisend

Najlepsze dla eCommerce

Omnisend jest ukierunkowany na sprzedawców internetowych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż i zaangażować odbiorców. Jest wyposażony w szeroką gamę funkcji marketingowych skoncentrowanych na sprzedaży, w tym marketing SMS i rozwiązania omnichannel.

Oprócz bogatego zestawu funkcji, Omnisend słynie również z łatwości użytkowania. W chwili pisania tego tekstu ponad 70,000 XNUMX marek eCommerce zaufało jego możliwościom.

Podstawowe dane

  • Utwórz e-maile: Twórz e-maile z możliwością zakupu w oparciu o szablony e-maili i edytor treści Omnisend z funkcją przeciągania i upuszczania. Korzystaj z dynamicznych bloków treści i rabatów.
  • Automatyzacja marketingu: Zwiększ sprzedaż dzięki gotowym przepływom pracy w handlu elektronicznym lub stwórz własne automatyzacje za pomocą edytora „przeciągnij i upuść”. Podziel automatyzacje w oparciu o logikę warunkową.
  • Dane klienta: Uzyskaj wgląd w etapy cyklu życia klienta, zakupy i zachowanie na stronie, message zaangażowanie i wiele więcej.
  • Marketing wielokanałowy: Zautomatyzuj marketing w wielu kanałach, w tym e-mail, SMS, powiadomienia web push i synchronizacja retargetingu na Facebooku.

Omnisend Cennik

Ceny Omnisend zależą od liczby osób, do których wysyłasz e-maile. Ponadto istnieją trzy plany, z których pierwszy jest bezpłatny.

Poniżej porównujemy ceny dla listy subskrybentów 500 kontaktów.

Bezpłatne planu: Obowiązuje do 250 kontaktów i 500 e-maili miesięcznie. Możesz wysłać do 60 wiadomości SMS i korzystać z podstawowych funkcji, w tym gotowych szablonów wiadomości e-mail i przepływów pracy, raportów sprzedaży i wydajności, wyskakujących okienek i formularzy rejestracji oraz testów A/B.

Standard: 16 USD miesięcznie. Tutaj możesz wysłać do 6,000 e-maili miesięcznie. Otrzymasz również dostęp do menedżera sukcesu klienta, jeśli masz ponad 60 24 kontaktów i odblokujesz wsparcie na czacie na żywo 7/XNUMX.

Pro: 59 USD miesięcznie. Wysyłaj nieograniczoną liczbę e-maili i do 3,933 SMS-ów miesięcznie. Zyskasz także zaawansowane raportowanie i priorytetowe wsparcie 24/7.

Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej o funkcjach i cenach.

5. Sendinblue

Najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu budżetowego

Z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, Sendinblue jest używany w ponad 160 krajach i obsługuje około 300,000 XNUMX użytkowników.

Sendinblue to intuicyjna, niedroga platforma, która z powodzeniem oddaje automatyzację marketingu w ręce mniejszych firm o mniejszych budżetach. Łączy w sobie szeroki zakres funkcji, w tym marketing e-mail i SMS, czat na żywo, CRM i Wadyolidated skrzynkę odbiorczą, w której Twój zespół może śledzić komunikację.

Możesz generować leady za pomocą formularzy rejestracyjnych i stron docelowych, a nawet uruchamiać kampanie reklamowe na Facebooku z pulpitu nawigacyjnego.

Podstawowe dane

  • Projekt e-maila: Tworzenie profesjonalnie wyglądających wiadomości e-mail jest łatwe. Możesz wybrać szablon i dostosować go lub zbudować nowy projekt od podstaw za pomocą Sendinblueintuicyjny kreator przeciągnij i upuść.
  • Dostosuj treść wiadomości e-mail: Dynamicznie dodawaj tekst do treści wiadomości e-mail, w tym nazwę kontaktu. Możesz także zautomatyzować segmentację i marketingsages.
  • Twórz nieograniczone listy kontaktów: Kontakty możesz grupować w dowolny sposób – płeć, lokalizację, historię zakupów itp.
  • Marketing SMS-owy: Wyślij SMS-asages komunikować się bardziej bezpośrednio z Wadyumers.

Sendinblue Cennik

Sendinblue oferuje plan freemium. Tutaj możesz wysłać do 300 e-maili dziennie do nieograniczonej liczby kontaktów. Jednak Twoje e-maile będą miały Sendinbluereklam na nich i nie masz dostępu do bardziej zaawansowanych funkcji.

Następnie są trzy plany premium. Poniższe ceny są oparte na 20,000 XNUMX wiadomości e-mail miesięcznie. Im więcej e-maili chcesz wysłać, tym wyższa cena.

  • Lite: 25 USD miesięcznie – Nie ma dziennego limitu wysyłania i opcjonalnie możesz dodać testy A/B i usunąć Sendinbluemarki.
  • Premia: 65 USD miesięcznie – Koniec z reklamami i dostęp do testów A/B i reklam na Facebooku. Otrzymasz pięć stron docelowych i trzy skrzynki odbiorcze dla swojego zespołu. Otrzymasz także bardziej zaawansowane raporty.
  • Przedsiębiorstwo: ceny na zamówienie – Zawiera nieograniczoną liczbę stron docelowych i skrzynek odbiorczych użytkowników.

6. GetResponse

GetResponse logo
GetResponse
4.3
(678)
Dostępny bezpłatny plan
GetResponse to niezawodne oprogramowanie do marketingu e-mailowego z funkcjami automatyzacji marketingu, które może... Dowiedz się więcej o: GetResponse

Najlepsze dla startupów

Założona w 1998, GetResponse oferuje automatyzację marketingu startupów, kreator stron internetowych, funkcje e-mail marketingu i lejki konwersji sprzedaży.

To potężne narzędzie, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do automatyzacji działań marketingowych i tworzenia stron internetowych. Konfiguracja jest prosta. Po prostu używasz gotowych przepływów pracy, aby rozpocząć konkretne kampanie, lub możesz zbudować własny od podstaw.

Możesz wysyłać automatyczne e-maile do nowych subskrybentów, aby zachęcić ich ofertami i dotrzeć do porzuconych klientów koszyka.

Możesz spersonalizować komunikację z klientami w celu dalszego zaangażowania, a korzystając z danych dotyczących ich zachowań, możesz dostosować kampanie do ich konkretnych potrzeb.

Podstawowe dane

  • Marketing e-mailowy: Wysyłaj spersonalizowane i odpowiednie automatyczne kampanie e-mail marketingowe na podstawie zachowań klientów
  • Profile kontaktowe: Twórz indywidualne profile kontaktów klientów z nieograniczoną liczbą tagów. Możesz także monitorować wyniki zaangażowania, aby lepiej oceniać zachowanie klientów.
  • Automatycznie udostępniaj zawartość bloga: Użyj wstępnie zaprojektowanych szablonów RSS-to-e-mail, aby rozesłać swoje treści; możesz również automatycznie udostępniać na Facebooku i Twitterze.
  • Generowanie potencjalnych klientów: Twórz i publikuj strony docelowe oraz buduj formularze rejestracji z niestandardowymi polami.

GetResponse Cennik

Tworzenie a GetResponse rachunek. Istnieje kilka indywidualnych planów, w tym darmowy program idealny dla startupów lub każdego, kto chce spróbować przed zakupem. Ponadto istnieje osobna struktura cenowa odpowiednia dla średnich i dużych firm.

Bezpłatny plan oferuje do 500 kontaktów, nieograniczoną liczbę biuletynów, jedną stronę docelową, dostęp do kreatora stron internetowych oraz możliwość podłączenia własnej domeny i formularzy rejestracji. Następnie dostępne są trzy indywidualne płatne plany. Ceny są oparte na liczbie kontaktów, które masz (od 1,000 dla każdego programu, do 100,000 12), a im dłużej masz plan, tym jest on tańszy. Możesz wybrać płatność co miesiąc, co 24 miesięcy lub co XNUMX miesiące; zniżki są oferowane na dwa ostatnie.

Na podstawie 1,000 kontaktów i rocznych rozliczeń:

  • Podstawowy: 15.58 USD miesięcznie – Oprócz bezpłatnych funkcji otrzymujesz również podstawową segmentację klientów, planowanie poczty e-mail, nieograniczoną liczbę stron docelowych i możesz tworzyć dowolną liczbę stron internetowych.
  • Plus: 48.38 USD miesięcznie – dodatkowe funkcje obejmują automatyzację marketingu, zaawansowaną segmentację itp.
  • Profesjonalista: 97.58 USD miesięcznie – Plan obejmuje nieograniczoną automatyzację, nieograniczoną liczbę lejków sprzedaży, funkcje e-commerce i wiele innych.

Istnieją dwa inne plany: Max i Max2 dla średnich i dużych firm. Ceny są dostosowywane w zależności od liczby posiadanych kontaktów, wiadomości SMSsages chcesz wysłać i ilu użytkowników konta potrzebujesz.

7. Pardot od Salesforce

Najlepsze dla marketingu B2B

Salesforce opisuje Pardot jako platformę zarządzania kontami w chmurze marketingowej. Jest to rozwiązanie B2B, które pomaga firmom uprościć działania marketingowe, w tym automatyzację sprzedaży, pielęgnowanie potencjalnych klientów i zrozumienie wpływu zautomatyzowanego marketingu na Twoje przychody.

Zautomatyzowane narzędzie marketingowe zapewnia firmom funkcje do kierowania nowych leadów, przenoszenia ich przez lejek sprzedażowy, i ponownie podłączyć z zimnymi przewodami. Możesz także podejmować lepsze decyzje marketingowe, korzystając z danych sprzedażowych i klientów, którymi dysponujesz.

Podstawowe dane

  • Wysyłaj automatyczne e-maile: Potencjalne wyzwalacze obejmują interakcje, czas i inne zmienne niestandardowe.
  • Niestandardowe wiadomości: Używaj danych do wysyłania zautomatyzowanych i spersonalizowanych wiadomościsages do klientów
  • Być na bieżąco: Otrzymuj alerty o zachowaniu klientów w czasie rzeczywistym.
  • Jedna scentralizowana platforma marketingowa: Zarządzaj i śledź swoje działania marketingowe, w tym seminaria internetowe i wydarzenia, z jednego miejsca

Pardot Cennik

Pardot ma cztery poziomy cenowe. Przypomnijmy, że to rozwiązanie jest skierowane do większych firm, zespołów sprzedażowych, dużych kampanii e-mailowych itd. i znajduje odzwierciedlenie w cenach. Plany są rozliczane corocznie na podstawie maksymalnie 10,000 XNUMX kontaktów:

  • Wzrost: 1,250 USD miesięcznie – zautomatyzowany marketing z marketingiem e-mailowym, spersonalizowane wiadomości, śledzenie zaletpect i dbanie o prowadzenie.
  • Plus: 2,500 USD miesięcznie – zaawansowana dynamiczna treść we wszystkich kanałach marketingowych, integracja słów reklamowych Google, zaawansowana analityka wiadomości e-mail itp.
  • Zaawansowane: 4,000 USD miesięcznie – dla firm, które potrzebują spersonalizowanej automatyzacji marketingu, dostępu do interfejsu API i dedykowanego adresu IP.
  • Przedsiębiorstwo: 15,000 XNUMX USD miesięcznie – to odblokowuje funkcje na poziomie przedsiębiorstwa, w tym analizy predykcyjne i wsparcie.

Najlepsze bezpłatne oprogramowanie do automatyzacji marketingu

Niektóre z narzędzi do automatyzacji marketingu, o których wspomnieliśmy powyżej, oferują bezpłatne wersje. Są świetne, jeśli dopiero zaczynasz i nie masz dużego budżetu. Niestety, darmowe wersje zazwyczaj mają poważne ograniczenia, więc w końcu będziesz musiał uaktualnić prędzej czy później. Na przykład możesz mieć możliwość wysyłania e-maili/smsów tylko do ograniczonej liczby kontaktów. Albo nie uzyskasz dostępu do podstawowych funkcji, takich jak automatyzacja, analityka czy testy A/B.

Mimo to, jeśli uważasz, że pakiet freemium może wystarczyć, aby zacząć, nie ma ryzyka, że ​​zadziała. Możesz otrzymać darmowe konta z Sendinblue, Omnisend, GetResponse.

Najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu dla małych firm

W przypadku startupów lub mniejszych firm utrzymanie niskich kosztów jest niezbędne. Jednak zanim wskoczysz i wybierzesz pierwsze darmowe oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które znajdziesz, najpierw sprawdź, jakie funkcje są w nim zawarte.

Załóżmy, że masz budżet i jesteś gotowy zainwestować w płatny plan. Możesz uzyskać część lub nawet całą potrzebną automatyzację, korzystając z podstawowego planu premium. Na przykład z GetResponse za jedyne 15.58 USD miesięcznie lub 9 USD miesięcznie z ActiveCampaign jeśli płacisz rocznie.

Nasza najlepsza rada: Wymień narzędzia, których potrzebujesz, zanim zaczniesz korzystać z planu oprogramowania, który oferuje mnóstwo funkcji, których możesz nawet nie potrzebować.

Przewodnik dla kupujących oprogramowanie do automatyzacji marketingu

Jeśli po przeczytaniu wszystkich powyższych informacji poważnie rozważasz zakup oprogramowania do automatyzacji marketingu, oto krótki przewodnik dla kupujących, który pomoże Ci skierować Cię we właściwym kierunku:

Co to jest oprogramowanie do automatyzacji marketingu?

Mówiąc prościej, jest to oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które zajmuje się rutynowymi zadaniami marketingowymi bez konieczności interakcji z ludźmi. Może to obejmować marketing e-mailowy, marketing SMS-owy, marketing w mediach społecznościowych, targetowanie/segmentację behawioralną klientów i analitykę.

Twoje oprogramowanie powinno dostarczać danych, które pomogą Ci zoptymalizować kampanie, aby pomóc Ci przyciągnąć nowych potencjalnych klientów i pielęgnować istniejących klientów.

Jakie są zalety oprogramowania do automatyzacji marketingu?

Mamy nadzieję, że nasza recenzja przedstawiła niektóre z wielu korzyści, które odblokowuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu. To powiedziawszy, oto krótkie podsumowanie:

  • Automatyzacja działań marketingowych pozwala zaoszczędzić Tobie i Twojemu zespołowi mnóstwo czasu
  • Możesz zaplanować kampanie, aby wychodziły w optymalnych godzinach
  • Uzyskaj dostęp do danych, aby tworzyć bardziej ukierunkowaną komunikację
  • Możesz użyć automatyzacji, aby zaoferować bardziej spersonalizowane zaangażowanie klientów
  • Zwiększ sprzedaż, śledząc i pielęgnując potencjalnych klientów oraz retargetując klientów, którzy nie kupują za pierwszym razem.
  • Uzyskaj dostęp do dokładnych raportów dotyczących kampanii

Podczas wyszukiwania najlepszego oprogramowania do automatyzacji marketingu dla Twojej firmy, użycie powyższej listy jako punktu wyjścia nie zaszkodzi.

Czego szukać w najlepszym oprogramowaniu do automatyzacji marketingu?

Kiedy nadejdzie czas na podjęcie decyzji, oto kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę:

Koszty:

Mówiliśmy już o korzyściach płynących z korzystania z bezpłatnego planu, gdy dopiero zaczynasz. Jednak równie ważne jest sprawdzenie ukrytych opłat (np. za integrację), długich czasów łączenia lub konieczności dopłaty do dodatkowych funkcji i obsługi klienta. Skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą, jeśli witryna nie jest przejrzysta na temat tych opłat.

Wielkość firmy

Inwestowanie w rozbudowane rozwiązanie do automatyzacji marketingu przy prowadzeniu małej firmy przynosi niewielkie korzyści. Idealnie potrzebujesz platformy, która będzie się rozwijać razem z Tobą. Aby Twoja firma pozyskiwała więcej sprzedaży i klientów, możesz przejść na plan, który uwzględnia i przyspiesza ten wzrost. Innymi słowy, szukaj skalowalnego rozwiązania, które nie ogranicza tego, co możesz zrobić w przyszłości.

Zakładka Charakterystyka

Przed podjęciem decyzji należy zapoznać się z oferowanym pakietem funkcji. W szczególności upewnij się, że możesz dostosować automatyzację marketingu tak, jak chcesz. Możesz również dwukrotnie sprawdzić dostępne funkcje generowania potencjalnych klientów, testy A/B, segmentację odbiorców, automatyzację mediów społecznościowych i analitykę.

Obsługa klienta

Nawet jeśli Twoje oprogramowanie jest proste w obsłudze i zrozumiałe, zawsze warto przyjrzeć się obsłudze klienta, którą otrzymasz. Jest to szczególnie ważne, jeśli korzystasz z bezpłatnego lub tańszego planu. Korzystaj z witryn z recenzjami, takich jak G2, Trustpilot i Capterra. Warto również skontaktować się z zespołem wsparcia platform przed inwestycją. W ten sposób poczujesz ich reakcję. Powinieneś także zapoznać się z ich zasobami online. Poszukaj filmów instruktażowych, seminariów internetowych i postów na blogu. Mogą one znacznie pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów, które możesz napotkać.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące oprogramowania do automatyzacji marketingu

Na koniec odpowiedzmy na niektóre z najczęściej zadawanych pytań dotyczących oprogramowania do automatyzacji marketingu:

P: Kiedy jest najlepszy czas na korzystanie z oprogramowania do automatyzacji marketingu?

W idealnym przypadku, gdy już masz swój biznesplan (w tym marketing), zasubskrybujesz narzędzie, które może skrócić czas wykonywania zadań i pomóc lepiej zarządzać relacjami z klientami.

P: Co powinienem zrobić po zarejestrowaniu się za pomocą narzędzia do automatyzacji marketingu?

Po skonfigurowaniu konta skonfiguruj platformę automatyzacji marketingu i skontaktuj się z zespołem wsparcia/Wadyult ich zasobami samopomocy. Ponownie, bardzo ważne jest prawidłowe skonfigurowanie wszystkiego na początku, aby zapewnić jak najlepsze wykorzystanie nowego narzędzia.

P: Jaki jest najlepszy rodzaj automatycznej kampanii marketingowej?

Nie ma na to krótkiej odpowiedzi. Jednak powiedzielibyśmy, że spersonalizowane kampanie, oparte na zachowaniach klientów i mające na celu pielęgnowanie istniejących leadów i pozyskiwanie nowych, są najbardziej udane. Kampanie powinny być również dostosowane do preferencji komunikacyjnych klientów (SMS, e-mail, portale społecznościowe itd.).

Wybór najlepszego oprogramowania do automatyzacji marketingu

Wybór najlepszego oprogramowania do automatyzacji marketingu może być trudną decyzją. Jednak wybór odpowiedniego dopasowania zależy od tego, czego oczekujesz od oprogramowania – co musisz poprawić? Jakie elementy wymagają usprawnienia i automatyzacji? Ale zależy to również od wielkości Twojej firmy, budżetu i liczby kontaktów, które masz.

Wszystkie powyższe opcje obejmują automatyzację poczty e-mail, ale specjalizują się w różnych rzeczach. Podsumowując, oto nasze najlepsze typy dla różnych przypadków użycia:

Chętnie poznamy Twoje wrażenia z korzystania z niektórych wymienionych narzędzi i oprogramowania, więc podziel się nimi z nami w polu komentarzy poniżej!


Zalecana lektura dalej Findstack.com

Aby pogłębić swoje badania, sprawdź nasze recenzje najlepsze oprogramowanie do marketingu e-mailowego, najlepsze oprogramowanie do webinarównajlepsze platformy kursów online wygenerować więcej leadów w tym roku.

Rosie Greaves to profesjonalna strateg ds. treści, która specjalizuje się we wszystkim, co dotyczy marketingu cyfrowego, B2B i stylu życia. oprócz Findstack, możesz znaleźć jej prace opublikowane na platformach G2, Crazy Egg i e-commerce.
Subskrybuj, otrzymuj oferty oprogramowania bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej.
Dołącz do rejestru Ponad 5,300 innych przedsiębiorców bądź na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi ofertami.
Zero spamu. Zrezygnuj z subskrypcji w dowolnym momencie.

Podobne produkty

GetResponse logo
4.3
(678)
Dostępny bezpłatny plan
GetResponse to niezawodne oprogramowanie do e-mail marketingu z funkcjami automatyzacji marketingu, które... Zobacz więcej
HubSpot Logo CRM-a
Dostępny bezpłatny plan
Hubspot CRM został pierwotnie opracowany jako oprogramowanie marketingowe, ale od tego czasu ewoluował, stając się... Zobacz więcej
Keap logo
4.3
(1,468)
Od 169.00 USD / miesiąc
Dawniej znany jako InfusionSoft, Keap to kompleksowe oprogramowanie do sprzedaży i marketingu oparte na chmurze... Zobacz więcej