Najlepsze platformy oprogramowania do wydarzeń wirtualnych w 2025 r

Axel Grubba, 04 marca 2024 r
Najlepsze platformy oprogramowania do wydarzeń wirtualnych w 2025 r
Udział
Zacznij sprzedawać produkty cyfrowe z Crevio
Crevio logo
Crevio
Sponsorowane
5.0
(1)
$ 29.00 / miesiąc
Crevio jest platformą umożliwiającą twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o: Crevio

Branża oprogramowania do obsługi wydarzeń wirtualnych przeszła w ciągu ostatnich kilku lat ogromną ewolucję. Przed 2020 rokiem niewiele osób wiedziało o wydarzeniach wirtualnych, ponieważ spotkania osobiste były normą. Sytuacja zmieniła się jednak radykalnie w 2020 r., kiedy wybuchła pandemia Covid-19. Wirtualne wydarzenia stały się popularne, ponieważ organizacje musiały dostosować się do dystansu społecznego, ograniczeń w podróżowaniu i zamknięcia biur nałożonych przez rządy, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa.

Zgodnie z Zweryfikowane badania rynku, globalny rynek platform wirtualnych wydarzeń jest wart ponad 9 miliardów i oczekuje się, że do 22.75 roku osiągnie 2028 miliarda dolarów. Jednak wraz z łagodzeniem przez rządy tych ograniczeń i przyspieszeniem dystrybucji szczepionek ludzie znów będą czuć się komfortowo podczas wydarzeń osobistych. Czy to oznacza, że ​​wirtualne wydarzenia znikną? Nie. Planiści wydarzeń skorzystają zarówno z wirtualnego, jak i osobistego wydarzenia, aby uniknąć wykluczenia swoich odbiorców. Właśnie dlatego wydarzenia hybrydowe staną się popularne w przyszłości.

Jakie są najlepsze platformy oprogramowania eventowego?

W Internecie zaśmieconym platformami oprogramowania do wirtualnych wydarzeń wybór najlepszego na następne wirtualne wydarzenie może być zniechęcającym i trudnym zadaniem. Na szczęście ten post zawiera zestawienie najlepszych platform wirtualnych wydarzeń do wyboru:

1. Eventzilla

Nasz wybór nr.1 Platforma Wirtualnych Eventów

Strona główna Eventzilli

EventZilla to kompleksowe oprogramowanie, które pozwala organizować i zarządzać szeroką gamą wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych, takich jak seminaria internetowe, konferencje, zbiórki pieniędzy, zajęcia, szkolenia i sport. Dzięki temu oprogramowaniu możesz zarządzać rejestracjami na wydarzenia, promocjami, meldowaniami i uczestnikami w jednym miejscu. Możesz go również używać do tworzenia stron docelowych, sprzedaży biletów, promowania wydarzeń i przetwarzania płatności w jednym miejscu.

Eventzilla może bezproblemowo integrować się z ponad 500 aplikacjami, aby uprościć przepływ pracy. Na przykład integruje się z Arkuszami Google, MailChimp, HubSpot, Aktywna kampania i różne platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook i YouTube.

Podstawowe dane

Niektóre z kluczowych funkcji Eventzilli to:

  • Generowanie raportów w czasie rzeczywistym: Umożliwia śledzenie obecności, rezerwacji, ruchu na wydarzeniach, odwołań, przychodów i raportów statystycznych
  • Bilety i sprzedaż: Pozwala łatwo sprzedawać wirtualne bilety na wydarzenia i wygodnie odbierać płatności
  • Narzędzia marketingowe: Wbudowane narzędzia marketingowe pozwalają promować wydarzenia online, szablony e-mail marketingu, widżety rejestracyjne, kody rabatowe i rabaty grupowe.

Eventzilla Cennik

cennik eventzilli

Eventzilla oferuje 3 główne plany cenowe:

  • Basic: 1.5 USD za rejestrację
  • Pro: 1.9% + 1.5 USD za rejestrację (ograniczenie do 12.99 USD)
  • Plus: 2.9% + 1.5 USD za rejestrację (ograniczenie do 19.99)

2. Hej, Summit

Najłatwiejszy w użyciu

Strona główna heysummit

HeySummit to platforma, która umożliwia tworzenie angażujących, konwertujących i generujących przychody wirtualnych wydarzeń. Obejmuje szeroki zakres opłat organizacyjnych i marketingowych, które pomogą zaoszczędzić czas i zasoby podczas planowania wydarzenia. Ponadto oprogramowanie pomaga tworzyć kursy online, organizować serie wykładów, prowadzić badania, rozpowszechniać wiedzę oraz planować nagrane wcześniej i na żywo wydarzenia.

Oprogramowanie integruje się z prawie każdą aplikacją, w tym Arkuszami Google, Zapierem, HubSpot, Slack, Mail Chimp i aktywna kampania.

Podstawowe dane

  • Kreator stron docelowych: Umożliwia utworzenie strony docelowej o wysokiej konwersji w ciągu kilku minut
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: Pozwala łatwo, szybko i wygodnie skonfigurować niestandardową rejestrację i bilety
  • Raportowanie i analityka: Pozwala śledzić zaangażowanie i wiedzieć, w jaki sposób uczestnicy maksymalizują i korzystają z treści. Znasz również wszystkie swoje rejestracje i polecenia, aby zorganizować bardziej wpływowe wirtualne wydarzenie.
  • Marketing: Zawiera potężne funkcje marketingowe do promowania i zarabiania na twoich wirtualnych wydarzeniach, takie jak Program partnerski, Swipe Copy i Testimonials.

Hej Summit Cennik

ceny heysummit

Model cenowy HeySummit jest odpowiedni dla każdego, kto ma dużą publiczność lub osobę, która zaczyna ją budować. Jest również wyposażony w 14-dniowy bezpłatny okres próbny.

HeySummit oferuje 3 plany cenowe:

  • Rozrusznik: 25 USD miesięcznie ($300 rozliczane rocznie)
  • Wzrost: 75 USD miesięcznie ($900 rozliczane rocznie)
  • Powodzenie: 195 USD miesięcznie (2,340 rozliczane rocznie)

3. Livestorm

Najlepsze dla analityki

platforma wydarzeń na stronie głównej livewebinar

Livestorm to oprogramowanie do wirtualnych wydarzeń zaprojektowane, aby pomóc Ci zarządzać seminariami internetowymi, spotkaniami i wirtualnymi wydarzeniami. Jest to narzędzie typu „wszystko w jednym”, co oznacza, że ​​znajdziesz wszystkie funkcje potrzebne do skonfigurowania, wprowadzenia na rynek i uruchamiaj swoje webinary i inne wydarzenia na żywo w jednym miejscu. Cechą wyróżniającą to oprogramowanie jest Analytics. Pozwala wyświetlić zestawienie wszystkich kluczowych wskaźników z pulpitu nawigacyjnego oprogramowania. Bardziej szczegółowy podział kluczowych wskaźników wydarzenia można wyświetlić, klikając kartę Analytics i otwierając kartę „Ludzie”.

Livestorm integruje się z wieloma aplikacjami innych firm, aby zwiększyć funkcjonalność Twojego konta. Przykłady aplikacji, z którymi możesz się zintegrować Livestorm obejmują Google Analytics, Zapier, Slack, Help Scout, Public API, Webhooks i Intercom.

Podstawowe dane

  • Pokój wydarzeń: Umożliwia włączanie i wyłączanie niektórych funkcji dostępnych w pokoju webinarowym, takich jak pytania, zintegrowane czaty i zakładki ankiet. Pozwala także ukryć lub pokazać uczestników i ukryć ich nazwiska.
  • Ustawienia poczty: Daje Ci swobodę decydowania, kiedy wysyłać e-maile do uczestników. Na przykład możesz wysłać godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia, kilka minut przed wydarzeniem lub po rejestracji.
  • Analityka: Pozwala zobaczyć zestawienie wyników wydarzenia wirtualnego, takie jak liczba uczestników i liczba osób, które obejrzały powtórkę
  • Możliwości automatyzacji: Pozwala to na przechowywanie wcześniej nagranego wydarzenia. Funkcja automatyzacji pozwala również kierować uczestników na Twoje strony docelowe. Ta funkcja umożliwia również ustawienie reguł zdarzeń, takich jak odtworzenie wideo, rozpoczęcie i zakończenie zdarzenia oraz przekierowanie na stronę.

Livestorm Cennik

wydarzenie z wyceną webinaru na żywo

Jeśli działasz z budżetem na buty, ta platforma jest dla Ciebie odpowiednia. Zawiera bezpłatny plan, który ma pomóc Ci w zrozumieniu platformy. Wszystkie płatne plany obejmują obsługę klienta premium, zgodność z RODO i możliwość dostępu do obszernych zasobów.

Livestorm oferuje 3 plany cenowe:

  • Rozrusznik: Jest to bezpłatny plan, który umożliwia użytkownikom zapoznanie się z oprogramowaniem
  • Premium: 76 USD miesięcznie (912 USD rozliczane rocznie)
  • Przedsiębiorstwo: Rozliczane wgsage

4. BigMarker

Logo BigMarkera
BigMarker
4.7
(417)
BigMarker to platforma oparta na przeglądarce, zaprojektowana z myślą o płynnej nauce i dzieleniu się poprzez seminaria internetowe i ... Dowiedz się więcej o BigMarkerze

Najlepsze dla wydarzeń hybrydowych

strona główna bigmarkera

DużyMarker szczyci się najbardziej konfigurowalną platformą oprogramowania do webinarów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych na świecie. Dzięki szerokiej gamie funkcji marketingowych i monetyzacyjnych oraz możliwości integracji z wieloma aplikacjami i systemami operacyjnymi oprogramowanie to najlepiej nadaje się do wirtualnych wydarzeń hybrydowych.

Może bezproblemowo integrować się z wiodącymi aplikacjami do obsługi poczty e-mail, CRM, marketingu i kursów, w tym aplikacjami wideo, strumieniowymi i społecznościowymi.

Podstawowe dane

  • Funkcje marketingu i monetyzacji: BigMarker jest wyposażony w szereg wbudowanych funkcji marketingowych i monetyzacyjnych do promowania treści i zarabiania pieniędzy na webinarach. Zasadniczo możesz dostosowywać i wysyłać e-maile marketingowe, udostępniać treści w mediach społecznościowych, importować kontakty, sprzedawać bilety i wiele więcej.
  • Szablony stron docelowych: Oprogramowanie zawiera błyskotliwą gamę stron docelowych, które zwiększają konwersje. Dobrą rzeczą jest to, że są one responsywne na urządzenia mobilne i można je wyświetlać na urządzeniach mobilnych i komputerach.
  • Integracja: Możesz go bezproblemowo zintegrować z CRM, narzędzia do automatyzacji marketingu, pliki, zarządzanie treścią wideo i systemy płatności, aby zapewnić bezproblemowy przepływ pracy.
  • Funkcje interaktywne: Pozwól zwiększyć wrażenia z wirtualnego wydarzenia. Przykłady ekscytujących funkcji interaktywnych, które są dostarczane z tym oprogramowaniem, obejmują pytania i odpowiedzi, głosowanie, ankiety i quizy, czat publiczny i prywatny, materiały informacyjne i inne.

BigMarker Cennik

BigMarker Cennik

Opcje cenowe oferowane przez BigMarker sprzyjają zarówno nowicjuszom, jak i doświadczonym planistom wirtualnych wydarzeń. BigMarker zawiera 4 plany cenowe:

  • Rozrusznik: $ 99 za miesiąc
  • Elite: $ 199 za miesiąc
  • Najpierw: $ 499 za miesiąc
  • Biała etykieta: Aby poznać cenę tego planu, musisz skontaktować się z obsługą klienta

Możesz wybrać roczną opcję miliarda, która pozwala zaoszczędzić dużo pieniędzy, lub opcję miesięcznego miliarda.

5. InEvent

Logo wydarzenia
InEvent
4.5
(139)
Od 1200.00 USD / miesiąc
InEvent to niezawodne rozwiązanie do zarządzania wydarzeniami, które ma pomóc firmom z kluczowych branż w usprawnieniu... Dowiedz się więcej o InEvent

Najlepsze do personalizacji

W Zdarzeniu to jedno z najpotężniejszych programów przeznaczonych do organizacji profesjonalnych seminariów internetowych oraz wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Doświadczenia oferowane przez tę platformę wydarzeń wirtualnych mogą bez wysiłku zmienić uczestników w potencjalnych klientów i klientów, zwiększając w ten sposób sprzedaż i zyski organizatora wydarzenia.

Oprogramowanie bezproblemowo integruje się z wieloma aplikacjami, umożliwiając automatyzację zadań i skupienie się na tym, co najważniejsze. Przykłady aplikacji, z którymi się integruje, to m.in HubSpot, Dokumenty Google, Arkusze Google, Pipedrive, E-mail od Zapier, Kalendarz Google, Salesforce i inne.

InEvents pokonuje inne oprogramowanie nawet wirtualne ze względu na wysokie możliwości dostosowywania, które pozwalają mu obsługiwać różne wydarzenia i wydarzenia towarzyszące.

Podstawowe dane

  • Analityka i raporty: Jest wyposażony w doskonałą funkcję analityczną i raportową, która pozwala zobaczyć podróż potencjalnych klientów. Możesz również zobaczyć dokładne kroki, jakie wykonali Twoi uczestnicy, korzystając z formatu widoku tabeli. Zakładka „funkcje” pozwala ci dokładniej przyjrzeć się krokom każdego uczestnika, przeglądając e-maile, informacje zwrotne, wydatki, ankiety, przychody, wydatki i niestandardowe pola.
  • Wbudowany system rejestracji: Ta funkcja umożliwia zbieranie danych, drukowanie odznak i przetwarzanie płatności
  • Wsparcie 24/7: Ten dostawca oferuje całodobowe wsparcie w formie e-maili, zgłoszeń i wsparcia na żywo
  • Łatwy w użyciu interfejs: Ma intuicyjny projekt, który umożliwia szybkie poruszanie się po platformie. Zawiera również wszystkie narzędzia potrzebne do zaangażowania i zarządzania wydarzeniem.

InEvent Cennik

InEvent oferuje bezpłatną wersję próbną przed zakupem pełnego oprogramowania. Ich ceny są dość przejrzyste: brak ukrytych opłat i opłat konfiguracyjnych. Platforma zawiera 2 plany cenowe:

  • Zaawansowane V&H: $ 9990 rocznie
  • V&H Pełny: Musisz także skontaktować się z pomocą techniczną, aby uzyskać więcej informacji na temat jego ceny

Dostępny jest również plan „Webinaria”, który rozpoczyna się o godz $600/miesiąc dla 500 uczestników. Plany webinarów umożliwiają wybór rozliczenia miesięcznego lub rocznego.

6. Wskakuj

Najlepsze do pracy w sieci

Mam nadzieję, że strona główna

Hopin to wirtualna platforma wydarzeń, która łączy osoby lub społeczności na całym świecie poprzez wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste. Dzięki tej platformie ludzie mogą łączyć się, uczyć i wchodzić w interakcje z globalną publicznością. Słynie z potężnych możliwości sieciowych, dlatego organizuje duże wirtualne wydarzenia, takie jak wesela, duże międzynarodowe konferencje i wydarzenia technologiczne na dużą skalę.

Integruje się z dowolnym oprogramowaniem, którego chcesz użyć w wydarzeniu wirtualnym lub hybrydowym, takim jak Hubspot, Zapier, Eventsbrite, Pardot, MailChimp, Adobe Marketo Engage i Slido.

Podstawowe dane

  • Konstruktor wydarzeń: Kreator jest wyposażony w konfigurowalny interfejs, który pozwala utworzyć wydarzenie w ciągu kilku minut i uprościć zarządzanie wydarzeniami.
  • Bezpieczeństwo i prywatność: Platforma ma wewnętrzne i zewnętrzne zespoły ds. bezpieczeństwa, które zapewniają bezpieczeństwo sieci, bezpieczeństwo danych i prywatność danych.
  • Zaawansowane narzędzia: Hopin jest wyposażony w potężne narzędzia, które umożliwiają zorganizowanie niezapomnianego wydarzenia. Na przykład:
  • Narzędzia analityczne, które pozwalają uzyskać wgląd w zachowanie uczestników i śledzić potencjalnych klientów
  • Dedykowane wsparcie produktu, które umożliwia całodobową pomoc przez e-mail i czat
  • Zaawansowane opcje brandingu, które pozwalają dostosować e-maile i tekst wydarzenia

Hopin Cennik

Mam nadzieję, że ceny

Model wyceny Hopin pasuje do wielu typów wydarzeń. Plany cenowe Hopin wyglądają następująco:

  • Darmowy: Ma zastosowanie, jeśli masz do 100 uczestników.
  • Starter: kosztuje 99 USD miesięcznie i masz dostęp do wszystkich podstawowych funkcji platform
  • Wzrost: Kosztuje 99 USD miesięcznie dla 5 administratorów. Zyskujesz dostęp do bardziej zaawansowanych narzędzi do organizacji wirtualnego wydarzenia.
  • Biznes: Zyskujesz dostęp do większej liczby funkcji niż plan rozwoju. Aby uzyskać szczegółowe informacje o cenach, musisz skontaktować się z pomocą techniczną.
  • Przedsiębiorstwo: Zyskujesz dostęp do dzwonków, gwizdków Hopin i innych funkcji. Aby uzyskać szczegółowe informacje o cenach, musisz skontaktować się z pomocą techniczną.

7. Powiększenie

Najlepsze dla małych wirtualnych wydarzeń

powiększ platformę wydarzeń na stronie głównej

Powiększenie to jedna z najpopularniejszych platform wirtualnych wydarzeń. Kiedy spotkania osobiste nie mogą się odbyć, większość ludzi korzysta z tej platformy, aby wirtualnie łączyć się ze współpracownikami. Chociaż jest ulubieńcem osób indywidualnych, najlepiej nadaje się do małych wirtualnych wydarzeń skupionych na wideokonferencjach. Jednak duże organizacje mogą za dodatkową opłatą korzystać z Zoom Room do organizowania wirtualnych spotkań.

Integruje się z ponad 1500 aplikacjami na rynku aplikacji Zoom, aby przyspieszyć przepływ pracy i współpracę. Inne aplikacje, które bezproblemowo integrują się z Zoom, to m.in Google Workspace, Mentimeter, AskAway, DocuSign eSignature i AI Business Cards firmy Warmly.

Podstawowe dane

  • Wirtualne tło: To jedna z wyróżniających się funkcji Zoom. Funkcja Virtual Back Ground pozwala ukryć pokój, zwłaszcza jeśli jest bałagan i nie chcesz, aby inni uczestnicy go widzieli.
  • Transkrypcja audio: Ta funkcja umożliwia rejestrowanie tego, co jest omawiane na spotkaniu. Ta funkcja może transkrybować dźwięk dowolnego spotkania Zoom i przechowywać go w pliku VVT.
  • Wyłącz audio/wideo: Ta funkcja umożliwia wyłączenie dźwięku lub obrazu podczas dołączania do spotkania Zoom, aby uniknąć zakłóceń.

Powiększ Cennika

platforma wydarzeń cenowych Zoom

Zoom ma 4 plany cenowe:

Basic

  • Idealny na osobiste spotkania
  • Jest wolne
  • Mieści do 100 uczestników
  • Prowadzisz nieograniczone spotkania grupowe przez maksymalnie 40 minut
  • Możesz uzyskać dostęp do czatu prywatnego i grupowego

Pro: 149.90 USD rocznie

  • Idealny dla małych zespołów. Obejmuje wszystkie korzyści planu podstawowego oraz:
  • Mieści maksymalnie 100 uczestników
  • Pozwala na organizację dużych spotkań do 1000 osób
  • Pozwala na przeprowadzenie do 30 godzin spotkań grupowych.
  • Nagrywanie w chmurze 1 GB
  • Strumieniowe przesyłanie mediów społecznościowych

Biznes: 199.90 USD rocznie

  • Idealny dla małych firm
  • Obejmuje wszystkie zalety wersji Pro oraz:
  • maksymalnie 300 uczestników
  • Dodatek Large Meeting pozwala gościć do 1000 uczestników
  • Możliwość nagrywania transkrypcji
  • Pojedyncze logowanie
  • Branding firmy
  • Domeny zarządzane

Przedsiębiorstwo: 240 USD rocznie

  • Idealny dla przedsiębiorstw
  • Uwzględnij wszystkie korzyści planu biznesowego oraz:
  • Spotkania do 500 osób
  • Nagrywanie transkrypcji
  • Nieograniczone przechowywanie tłumów

Najlepsze darmowe platformy oprogramowania do wirtualnych wydarzeń

Niektóre z omówionych powyżej platform oprogramowania do obsługi wydarzeń wirtualnych oferują bezpłatne wersje. Ale mają ograniczoną funkcjonalność. Na przykład niektóre bezpłatne plany nie zapewniają obsługi klienta. Jeśli tak, zapewniają tylko wsparcie online. Ponadto darmowe wersje ograniczają liczbę osób, które możesz gościć na swoim wirtualnym wydarzeniu. Na przykład bezpłatna wersja Zoom pozwala na przyjęcie maksymalnie 100 uczestników. Z drugiej strony płatne wersje pozwalają ugościć do 1000 osób.

Darmowe wersje mają również ograniczenia czasowe. Na przykład bezpłatna wersja Zoom pozwala na prowadzenie wirtualnego wydarzenia przez maksymalnie 40 minut. Po 40 minutach wszyscy są odłączani od spotkania.

Ponadto niektóre bezpłatne wersje nie pozwalają na zarabianie na webinarach i wydarzeniach wirtualnych. To dlatego, że nie mają narzędzi promocji i monetyzacji, takich jak strony docelowe, bilety premium i prowizje partnerskie. Istnieje wiele darmowych platform oprogramowania do wirtualnych wydarzeń, takich jak AirMeet, FLOOR i RegFox. Możesz jednak uzyskać bezpłatne wersje z najlepszych platform wirtualnych wydarzeń omówionych powyżej, takich jak Zoom, Livestorm i Hopina.

Przewodnik dla kupujących platformy oprogramowania do wydarzeń wirtualnych

Czym są platformy oprogramowania do obsługi wydarzeń wirtualnych?

Są to narzędzia online, które pomagają osobom indywidualnym i organizacjom organizować i zarządzać wydarzeniami online, takimi jak seminaria internetowe, konferencje, seminaria oraz targi i wystawy. Pomagają również łączyć się, angażować, współpracować i udostępniać informacje uczestnikom.

Jakie są zalety platform oprogramowania do obsługi wydarzeń wirtualnych?

Chociaż korzyści płynące z platform oprogramowania do wydarzeń wirtualnych można zobaczyć na podstawie narzędzi omówionych powyżej, najważniejsze z nich są wyróżnione poniżej:

Dotrzyj do odbiorców na całym świecie

W dzisiejszym cyfrowym świecie firmy pozyskują klientów ponad granicami. Platformy wydarzeń wirtualnych umożliwiają kontakt z klientami z całego świata.

Redukcja kosztów

Imprezy osobiste wiążą się z ogromnymi kosztami. Na przykład sprzęt (mikrofon, ekrany LED i inne), miejsce, podróże, zakwaterowanie oraz jedzenie i napoje. Wirtualne wydarzenia pomagają pozbyć się tych kosztów.

Skaluj szybko

Niektóre platformy wydarzeń wirtualnych, takie jak Hopin, mogą pomieścić ponad 100 000 osób. Rzadko spotyka się spotkania osobiste z taką liczbą. Oznacza to, że możesz szybko skalować swój biznes dzięki platformom wydarzeń wirtualnych.

Czego szukać w najlepszej platformie wydarzeń wirtualnychs?

Rodzaj oprogramowania do obsługi wydarzeń wirtualnych, który wybierzesz, zadecyduje o tym, czy Twoje wydarzenie wirtualne zakończy się sukcesem, czy nie. Dlatego wybierz platformę, która ma wszystkie niezbędne funkcje do zorganizowania udanego wirtualnego wydarzenia. Oto zarys kluczowych funkcji Wadyidera:

Bezpieczeństwo i wsparcie

Aby zorganizować udane wirtualne wydarzenie, potrzebujesz solidnego zespołu wsparcia, który ułatwi pracę Tobie i uczestnikom. Upewnij się więc, że wybrana platforma ma funkcje wsparcia, takie jak obsługa poczty e-mail i czatu, monitorowanie wydarzeń, dedykowany menedżer konta, usługi w dniu wydarzenia i próby prelegentów.

Ważne jest również bezpieczeństwo platformy. Nie chcesz, aby Twoje dane i dane uczestników zostały naruszone. Dlatego upewnij się, że wybrana platforma jest zgodna z CCPA, RODO i PCI. Upewnij się również, że platforma może szyfrować dane, sygnały wizualne i dźwiękowe.

Funkcje zarabiania

Niezależnie od rodzaju wydarzenia, które chcesz zorganizować, będziesz chciał na nim zarabiać. Wybierz więc platformę, która ma wbudowane funkcje monetyzacji, takie jak sprzedaż biletów, przestrzeń reklamowa dla sponsorów, opcje płatności, strony docelowe i inne.

Możliwości automatyzacji

Automatyzacja pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możesz skierować na inne przydatne aspekty swoich wydarzeń. Upewnij się więc, że wybrana platforma ma możliwość automatyzacji zadań, takich jak sprzedaż biletów, rejestracja wydarzeń, przetwarzanie płatności i marketing e-mailowy.

Zaangażowanie uczestników

Celem organizacji wirtualnego wydarzenia jest osiągnięcie wysokiego poziomu zaangażowania uczestników. W przeciwieństwie do wydarzeń osobistych, podczas których ludzie spotykają się twarzą w twarz, osiągnięcie pożądanego poziomu zaangażowania podczas wydarzenia wirtualnego może być wyzwaniem. Dlatego potrzebujesz narzędzi, które zwiększą zaangażowanie w wydarzenia wirtualne. Upewnij się więc, że wybrana platforma jest wyposażona w funkcje angażujące, takie jak grywalizacja, ankiety na żywo i wielopoziomowy czat.

Wybór najlepszej platformy wydarzeń wirtualnych

Według najlepszego przewodnika po oprogramowaniu do wydarzeń wirtualnych, interakcje są kluczowym punktem udanego wydarzenia wirtualnego, niezależnie od tego, czy jest to gospodarz do uczestnika, czy uczestnik do uczestnika. Dlatego twórcy tych platform włączają do oprogramowania angażujące funkcje interakcji, takie jak ankiety, grywalizacja, transmisje na żywo, sesje pytań i odpowiedzi oraz wirtualne kabiny. Integracja jest również kluczowym elementem oprogramowania do wydarzeń wirtualnych. Organizatorzy wydarzeń chcą udostępniać swoje transmisje na żywo na różnych platformach społecznościowych, aby uzyskać ruch, potencjalnych klientów i sprzedaż. Dlatego najlepsze platformy wydarzeń wirtualnych umożliwiają integrację wielu aplikacji, takich jak integracja z mediami społecznościowymi, aby to ułatwić. Raportowanie i analiza to kolejna powszechna funkcja większości omówionych powyżej programów do obsługi wydarzeń wirtualnych. Każdy organizator wirtualnego wydarzenia chciałby uzyskać informacje zwrotne od swojego wirtualnego wydarzenia, aby ulepszyć niektóre aspekty swojego wirtualnego wydarzenia. Najlepsze oprogramowanie do wydarzeń wirtualnych powinno umożliwiać organizatorom wydarzeń dostęp do statystyk zaangażowania, takich jak rejestracja, frekwencja i ankiety. Poniżej znajduje się zarys 5 najlepszych platform oprogramowania do wydarzeń wirtualnych opartych na przypadkach użycia:

  1. Eventzilla: Nadaje się do wszelkiego rodzaju wydarzeń, takich jak zajęcia, konferencje, zbiórki, wydarzenia sportowe, szkolenia, webinary, wydarzenia wirtualne i wydarzenia hybrydowe. Posiada wszystkie funkcje, których potrzebujesz w każdym rodzaju wentylacji online, takie jak integracja aplikacji mobilnych, raportowanie i analizy, pokoje typu breakout, nagrywanie konferencji i sprzedaż biletów, udostępnianie ekranu, ankiety i wiele więcej.
  2. Hej, Summit: HeySummit wyróżnia się łatwością obsługi. Ma przyjazny pulpit użytkownika, po którym może poruszać się nawet początkujący wirtualny planista wydarzeń. Konfiguracja i wydarzenie na platformie jest łatwiejsze, ponieważ zakładka ustawień jest wyświetlana na pulpicie nawigacyjnym. Inne funkcje, takie jak ustawianie banera promocyjnego, zmiana domeny i konfigurowanie niestandardowych wiadomości e-mail, są wyraźnie wyświetlane na pulpicie nawigacyjnym.
  3. Livestorm: Świetnie sprawdza się w analityce. Posiada potężne narzędzie analityczne, które pozwala uzyskać informacje zwrotne na temat rejestracji, frekwencji, odpowiedzi w ankietach i konwersji.

Oto zestawienie naszych najlepszych platform oprogramowania do obsługi wydarzeń wirtualnych. Prawie wszystkie te platformy są wyposażone w kluczowe funkcje, których potrzebujesz w oprogramowaniu do wydarzeń wirtualnych, takie jak dostosowywanie, promocja i monetyzacja, zaangażowanie, nagrywanie wydarzeń, integracja imprez, ankiety, ankiety, udostępnianie ekranu i więcej. Jednak oprogramowanie, które wybierzesz, powinno zależeć od wymagań Twojego wirtualnego wydarzenia. Na przykład, jeśli szukasz oprogramowania do wirtualnych wydarzeń w sieci, Hopin jest najlepszy. Jeśli chcesz organizować duże imprezy hybrydowe, oprogramowanie BigMarker to najlepsze rozwiązanie. Jeśli chcesz zorganizować małe wydarzenie od 3 do 100 osób, dobrym pomysłem jest skorzystanie z Zoom.

Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.
Subskrybuj, otrzymuj oferty oprogramowania bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej.
Dołącz do rejestru Ponad 5,300 innych przedsiębiorców bądź na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi ofertami.
Zero spamu. Zrezygnuj z subskrypcji w dowolnym momencie.

Podobne produkty

Logo BigMarkera
4.7
(417)
BigMarker to platforma oparta na przeglądarce, zaprojektowana z myślą o płynnej nauce i dzieleniu się poprzez seminaria internetowe... Zobacz więcej
Logo wydarzenia
4.5
(139)
Od 1200.00 USD / miesiąc
InEvent to niezawodne rozwiązanie do zarządzania wydarzeniami, które ma pomóc firmom z kluczowych branż... Zobacz więcej
Logo wydarzeń i seminariów internetowych Zoom
4.4
(276)
Od 79.00 USD / miesiąc
Zoom może być oprogramowaniem, które już znasz, ale ich seminarium wideo jest z pewnością bardziej... Zobacz więcej