WebinarJam vs Zoom: co jest dla Ciebie odpowiednie? (2025)

Axel Grubba, 01 marca 2024 r
WebinarJam vs Zoom: co jest dla Ciebie odpowiednie? (2025)
Udziały
Zacznij sprzedawać produkty cyfrowe z Crevio
Crevio logo
Crevio
Sponsorowane
5.0
(1)
$ 29.00 / miesiąc
Crevio jest platformą umożliwiającą twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o: Crevio

WebinarJam vs Zoom: Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Lepszą platformą do webinarów dla osób poważnie myślących o organizowaniu webinarów jest WebinarJam.

Od czasu wybuchu epidemii COVID-19 coraz więcej z nas polega na oprogramowanie do webinarów jako narzędzie komunikacji, sprzedaży i marketingu.

Potwierdzają to statystyki. WebinarJam ma więcej niż klienci 50,000, a Zoom zgłosił Ponad 300 mln uczestników codziennych spotkań, tylko w kwietniu.

Niezależnie od tego, czy używasz seminariów internetowych do celów szkoleniowych, spotkań z klientami, komunikacji z pracownikami i współpracownikami, czy też do generowania potencjalnych klientów, odpowiednia platforma gwarantuje sukces.

W rzeczywistości niedawne Ankieta ON24 znalazłem to:

  • 95% respondentów twierdzi, że seminaria internetowe mają kluczowe znaczenie dla ich strategii sprzedaży, marketingu i generowania leadów
  • 89% zgadza się, że seminaria internetowe są najlepszą platformą do rozwoju biznesu i prezentacji
  • 76% generuje więcej leadów za pomocą webinarów niż jakakolwiek inna metoda marketingowa
  • 69% udało się zwiększyć swój udział w rynku dzięki webinariom

Mając więc na uwadze te statystyki, przejdźmy do konkretów WebinarJam Recenzja vs Zoom!

Szybki przegląd:

WebinarJam Powiększenie
Review ★ ★ ★ ★ ★ ★★★★ ☆
Cena wywoławcza $ 499.00 / rok $4000/miesiąc/użytkownik
Najlepszy dla Od solopreneur do zastosowań korporacyjnych, WebinarJam ma moc w najniższej cenie. Zoom Video Webinars umożliwiają MŚP i dużym przedsiębiorstwom łatwe prowadzenie dużych wydarzeń online.
Idealna liczba użytkowników 1 - 1000+ 1 - 1000+
Kluczowe funkcje ✔ Alerty / Powiadomienia
✖ Konfigurowalny branding
✔ Zarządzanie wydarzeniami
✔ Czat na żywo
✔ Wiele hostów
✔ Webinary na żądanie
✔ Ankiety / Głosowanie
✔ pytania i odpowiedzi
✔ Raportowanie/Analiza
✔ Udostępnianie ekranu
✔ Promocja w mediach społecznościowych
✖ Alerty/powiadomienia
✔ Konfigurowalny branding
✖ Zarządzanie wydarzeniami
✔ Czat na żywo
✔ Wiele hostów
✖ Webinaria na żądanie
✔ Ankiety / Głosowanie
✔ pytania i odpowiedzi
✖ Raportowanie/Analiza
✔ Udostępnianie ekranu
✖ Promocja w mediach społecznościowych

Czym jest WebinarJam?

WebinarJam to technologia oparta na chmurze obsługiwana przez firmę o nazwie Genesis Digital, która działa na rynku od ponad 4 lat. WebinarJam pozwala gościć do 5,000 uczestników z maksymalnie sześcioma prezenterami na seminarium internetowe.

Twoi odbiorcy będą cieszyć się obrazami w wysokiej rozdzielczości (HD), 30 FPS (klatek na sekundę) oraz wysokiej jakości transmisją wideo i audio.

Wraz z WebinarJam, uczestnicy mogą uzyskiwać dostęp do Twoich webinarów na urządzeniach mobilnych, tabletach, laptopach i komputerach stacjonarnych. Jako gospodarz możesz komunikować się z widzami za pomocą prywatnego lub otwartego czatu na żywo. Możesz nawet nagrać swoją transmisję, aby powtórzyć ją w późniejszym terminie. Ponadto dostępne są narzędzia do planowania, które pomogą Ci zorganizować przebieg webinarów.

W skrócie, WebinarJam ma wiele do zaoferowania.

WebinarJam Landing Page
Źródło: WebinarJam

Co to jest Zoom?

Założona w 2011 roku firma Zoom określa się jako „innowacyjna platforma ujednoliconej komunikacji wideo”.

Użytkownicy mogą organizować spotkania wideo, seminaria internetowe i połączenia głosowe za pośrednictwem urządzeń mobilnych, komputerów stacjonarnych i systemów sal konferencyjnych. Zoom jest przede wszystkim platformą do wideokonferencji ogólnego przeznaczenia skierowaną do firm – ale oferuje również funkcję transmisji webinarów na żywo. Ponadto Zoom integruje się z Facebook Live i YouTube, dzięki czemu dystrybucja webinarów na te platformy jest dziecinnie prosta.

Jak WebinarJam, Zoom umożliwia także prywatne i grupowe przesyłanie wiadomości w czasie rzeczywistym. W podobny sposób możesz nagrywać i transkrypować seminaria internetowe oraz integrować je z narzędziami do planowania kalendarza, takimi jak iCal, Gmail i Outlook.

Więc teraz wiesz, kto Zoom i WebinarJam są, zobaczmy, jak się porównują…

Strona docelowa webinaru Zoom
Źródło: Powiększenie

1. WebinarJam vs Zoom: łatwość konfiguracji

WebinarJam

Kiedy idziesz skonfigurować nowe seminarium internetowe w WebinarJamistnieją dwie opcje:

  1. „Ekspresowa konfiguracja”
  2. „Pełna konfiguracja”

Jak sama nazwa wskazuje, opcja Express jest idealna do zorganizowania czegoś szybkiego – możesz mieć gotowe seminarium internetowe w ciągu kilku minut.

Podczas gdy wybór pełnej konfiguracji zajmuje do 10 minut i jest bardziej konfigurowalny, oferując użytkownikom pełen zakres opcji. Do przejścia jest dziewięć kroków, z których każdy zawiera wiele paneli, a każdy panel rozwija się, aby zapewnić jeszcze większy wybór.

Może to wydawać się mylące i przytłaczające dla początkujących użytkowników.

Powiększenie

Konfiguracja webinaru przez Zoom jest nieco inna. Masz do czynienia z jedną stroną, na której wprowadzasz wszystkie swoje dane, w tym temat i cel webinaru, godzinę rozpoczęcia, czas trwania i strefę czasową.

Ty wybierasz, czy chcesz użyć wideo i/lub audio, zaznaczasz, czy chcesz mieć pytania i odpowiedzi, najpierw przeprowadzasz sesję ćwiczeniową i/lub nagrywasz webinar.

Ogólnie rzecz biorąc, Zoom oferuje łatwą do naśladowania konfigurację webinaru.

Łatwość konfiguracji: werdykt

Powiększenie

Równie łatwo jest utworzyć seminarium internetowe na Zoomie WebinarJamEkspresowa konfiguracja. W tym sensie nie ma tam ogólnego zwycięzcy.

Ale gdybyśmy porównali Zoom do WebinarJamOpcja pełnej konfiguracji, musielibyśmy powiedzieć, że Zoom wygrywa, jeśli chodzi o łatwość.

Chociaż WebinarJamPełna konfiguracja może oferować więcej funkcji, trudniej jest się z nimi uporać.

2. WebinarJam vs Zoom: Rejestracja na seminarium internetowe

WebinarJam

Masz kilka opcji, jeśli chodzi o konfigurację rejestracji. Jeśli chcesz przechwytywać dane odbiorców, zachęcając ich do zarejestrowania się, WebinarJam oferuje rejestrację jednym kliknięciem. Dzięki temu możesz wysłać np „kliknij, aby się zarejestrować” wyślij wiadomość e-mail na swoją listę mailingową – to robi to, co jest napisane na puszce, każdy, kto kliknie ten link, zostanie automatycznie zarejestrowany na webinar. 

WebinarJam zapewnia również użytkownikom kilka szablonów, które pozwalają zaprojektować strony rejestracyjne i strony z podziękowaniami. 

Powiększenie

Rejestracja w celu wzięcia udziału w seminarium internetowym na platformie Zoom jest dość prosta. Uczestnicy muszą tylko podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i udowodnić, że nie są robotami – co doskonale nadaje się do budowania listy e-mailowej. Jako gospodarz webinaru możesz automatycznie lub ręcznie zatwierdzać udział uczestników.

Rejestracja na seminarium internetowe: Werdykt

Rysować

Ogólnie rzecz biorąc, czuliśmy się oboje WebinarJam i Zoom ułatwiają rejestrację uczestnikom webinaru. Jednakże, WebinarJam ma niewielką przewagę – ponieważ Zaletypects może zarejestrować się jednym kliknięciem, nie ma konieczności wypełniania formularza. 

3. WebinarJam vs Zoom: udział w seminarium internetowym

WebinarJam

Uczestnictwo w WebinarJam-utworzone zdarzenie odbywa się w przeglądarce internetowej. Wystarczy kliknąć adres URL spotkania, aby uzyskać dostęp do webinaru.

Jako gospodarz webinaru masz pulpit nawigacyjny, na którym możesz zobaczyć, co oglądają Twoi odbiorcy. Po prawej stronie znajduje się główny panel kontrolny, w którym możesz przeglądać swój kanał czatu na żywo. Tutaj możesz także zarządzać slajdami i materiałami informacyjnymi, których będziesz używać podczas webinaru.

Powiększenie

Przed wzięciem udziału w webinarze Zoom musisz pobrać oprogramowanie Zoom na swoje urządzenie. Daj więc dodatkowy czas na pobranie oprogramowania przed webinarem, na wypadek jakichkolwiek usterek. Może się to wydawać uciążliwe, jeśli chcesz tylko wziąć udział w jednym lub dwóch seminariach internetowych i/lub nie chcesz marnować cennego miejsca na swoim urządzeniu.

Po pobraniu Zooma załóż konto, podając swój adres e-mail i hasło. Możesz uzyskać dostęp do wszystkich zaplanowanych seminariów internetowych, na które zostałeś zaproszony, za pośrednictwem przesłanego linku.

Jako gospodarz webinaru określasz, czy uczestnicy mogą dołączyć do webinaru, zanim się zalogujesz.

Udział w seminarium internetowym: Werdykt

WebinarJam

Ogólnie rzecz biorąc, WebinarJam wygrywa tę rundę, ponieważ po prostu łatwiej jest uzyskać dostęp do webinarów. Nie musisz pobierać żadnego oprogramowania!

4. WebinarJam vs Zoom: jakość audio/wideo seminarium internetowego

Jakość Twojego audio i wideo jest nie do przecenienia. Nie będziesz generować leadów ani sprzedaży, jeśli uczestnicy nie będą Cię dobrze słyszeć lub widzieć!

WebinarJam

WebinarJamTransmisja strumieniowa wideo użytkownika jest oparta na platformie YouTube na żywo. Tak więc niekoniecznie uzyskasz najwyższą szybkość sygnału AV, ponieważ strumień jest kompresowany podczas nagrywania webinaru.

Powiększenie

Pod warunkiem, że masz dobre połączenie internetowe, jakość obrazu i dźwięku w Zoom jest idealna do webinariów na żywo i połączeń konferencyjnych. Nie ma kompresji dźwięku, ponieważ nie przesyłasz sesji podczas nagrywania.

Webinar Jakość audio/wideo: werdykt

Powiększenie

Zwycięzcą jest Zoom tylko dlatego, że jego jakość audio i wideo jest lepsza.

5. WebinarJam vs Zoom: Analityka

WebinarJam

WebinarJamAnalityka s jest dość wyrafinowana i generuje raporty z danymi w pięciu kategoriach:

  1. Ruch
  2. Wewnątrz Twojego webinaru
  3. Monetyzacja
  4. Powiadomienia
  5. rejestrujący
  6. Uczestnicy

Wszystkie analizy są wygodnie dostępne za pośrednictwem jednego pulpitu nawigacyjnego.

Powiększenie

Jeśli chodzi o raportowanie Zoom, ponownie masz do czynienia z łatwą w użyciu, jednostronicową opcją. Po prostu wybierasz rodzaj raportu, który chcesz: rejestracja, uczestnik, wyniki, pytania i odpowiedzi i/lub raport z ankiety. Wybierz seminaria internetowe w okresie, który chcesz przeanalizować, a następnie kliknij „Generuj raport CSV”.

Analityka: ostateczny werdykt

WebinarJam

Ogólnie rzecz biorąc, WebinarJamjest tutaj zwycięzcą. Oferuje więcej funkcji analitycznych i możesz uzyskać dostęp do wszystkiego z jednego pulpitu nawigacyjnego. Podczas gdy w przypadku Zoom musisz pobrać osobny arkusz kalkulacyjny dla każdego raportu, a Zoom nie oferuje raportów analitycznych do monetyzacji.

6. WebinarJam vs Zoom: cechy i funkcjonalność

Obie WebinarJam i Zoom oferują sporo funkcji, więc przygotowaliśmy tę tabelę, aby zobaczyć, jak się one porównują.

WebinarJam vs Zoom: funkcje

WebinarJam Powiększenie
Personalizowany branding
Czat na żywo
Wiele hostów
Alerty/powiadomienia X
Zarządzanie zdarzeniami X
Q & A
Ankiety/Głosowanie
Webinaria na żądanie X
Udostępnianie ekranu
Raportowanie / analityka ✓ (ograniczona)
Promocja mediów społecznościowych X

Funkcje i funkcjonalność: werdykt

WebinarJam

Zwycięzca? dajemy WebinarJam wyższe noty za funkcje – częściowo dlatego, że analityka jest lepsza, a ponadto oferuje nieocenione funkcje, takie jak zarządzanie wydarzeniami i Media społecznościowe narzędzia.

Zoom koncentruje się bardziej na spotkaniach/wydarzeniach cyfrowych, więc jeśli chodzi o marketing, nie są one tak przygotowane WebinarJam.

7. WebinarJam vs Zoom: integracje

WebinarJam

WebinarJam integruje się z obszerną listą narzędzi innych firm – w tym rozwiązaniami marketingowymi, koszykami zakupowymi, CRM i wieloma innymi. Popularne integracje obejmują MailChimp, ConvertKit, iContact, ActiveCampaign, Zapier, Twilio i oczywiście YouTube na żywo.

WebinarJam Integracje
Źródło: WebinarJam

Powiększenie

Zoom integruje się również z innymi platformami za pośrednictwem Zapier, w tym z Outlookiem, Kalendarzem Google, Dyskiem Google, Skype i Microsoft (One Drive).

Zoom App Marketplace i integracje
Źródło: Powiększenie

Integracje: werdykt

WebinarJam

Ogólnie rzecz biorąc, WebinarJam wygrywa tutaj z kilku powodów. Po pierwsze, oferuje szerszy wybór integracji – zwłaszcza jeśli chodzi o marketing. Plus, WebinarJam oferuje wiele wtyczek, które oceniają, jak uczestnicy reagują na Twoją prezentację. Oglądali cię na żywo czy na powtórce? Czy byli na czas? Czy oglądali przez cały czas itp.? Dzięki tym informacjom lepiej zrozumiesz, kim są Twoi odbiorcy, dzięki czemu możesz odpowiednio kierować do nich działania marketingowe.

8. WebinarJam kontra Zoom: Cennik

WebinarJam Cennik

Ile WebinarJam koszt?

WebinarJam ma trzy płatne plany, z których każdy ma 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy:

  1. Basic: $ 499 / rok
  2. Profesjonalne: $ 699 / rok
  3. Przedsiębiorstwo: $ 999 / rok

Plan podstawowy zapewnia:

  • Nieograniczone webinaria
  • Limit prezenterów: 2
  • Maksymalnie 500 uczestników
  • Czas trwania webinaru ograniczony do 2 godzin

Z planem Professional otrzymujesz wszystko zawarte w pakiecie podstawowym, a ponadto:

  • Maksymalnie czterech prezenterów
  • Maksymalnie 2,000 uczestników
  • Wydłużony czas trwania webinaru do 4 godzin na webinar
  • „Zawsze włączony” pokój na żywo przypisany do Twojej firmy z adresem URL Twojej własnej marki, który jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Przycisk paniki: Możesz więc zrestartować komputer w ciągu 10-15 sekund, jeśli wystąpi problem techniczny na żywo

Plan Enterprise zapewnia wszystko, co zawiera plan Professional, a ponadto:

  • Maksymalnie 6 prezenterów
  • Maksymalnie 5,000 uczestników
  • Centrum sterowania: Personel może zarządzać wydarzeniem i moderować je podczas prezentacji.

W momencie pisania, WebinarJam oferował 14-dniowy okres próbny za jedyne 1 USD.

WebinarJam Cennik
Źródło: WebinarJam

Zoom Webinarium Cennik

Zoom ma cztery plany cenowe:

  1. Podstawowy: To jest bezpłatne
  2. Pro: 14.99 USD/mies. na hosta (do 9 licencji)
  3. Biznes: 19.99 USD/miesiąc na hosta (od 10 licencji za 199.90 USD/miesiąc)
  4. Przedsiębiorstwo: 19.99 USD/miesiąc na hosta (od 50 licencji za 999.50 USD/miesiąc)

Podstawowy daje:

  • Nieograniczone spotkania 1 na 1
  • Nieograniczone spotkania
  • Możesz gościć 100 uczestników
  • Maksymalnie 40 minut na spotkanie
  • Konferencje wideo
  • Konferencje internetowe

Pro obejmuje wszystko w planie podstawowym, a ponadto:

  • Brak ograniczeń czasowych dotyczących czasu trwania spotkań
  • Wiadomości grupowe
  • Udostępnianie pulpitu i aplikacji
  • Możliwość nagrywania lokalnego i w chmurze
  • Niestandardowy osobisty identyfikator spotkania
  • Kontrola administracyjna

Plan biznesowy zawiera wszystko, co w poprzednich dwóch pakietach, 10 lub więcej kont hosta oraz:

  • Możesz gościć 300 uczestników
  • Opcje na miejscu
  • Branding
  • Pojedyncze logowanie
  • Pulpit nawigacyjny i zarządzanie użytkownikami
Powiększ Cennika
Źródło: Powiększenie

Enterprise oferuje wszystkie powyższe funkcje, ponad 100 hostów oraz:

  • Możesz gościć od 500 do 1,000 uczestników
  • Ulepszone funkcje administratora
  • Rozszerzone wsparcie i opcje dostosowywania
  • Dodatkowe opcje integracji
  • Opcjonalne usługi profesjonalne

Cennik: Werdykt

WebinarJam

Tak, Zoom oferuje dobrze zorganizowane pakiety cenowe, hojną bezpłatną opcję, obsługuje wielu hostów w swoich płatnych planach i masz możliwość płacenia co miesiąc (niestety, WebinarJam tego nie oferuje – trzeba płacić co roku).

To powiedziawszy, możesz gościć większą liczbę uczestników WebinarJam co możesz zrobić z Zoomem.

W końcu potrzebujesz planu z funkcjami potrzebnymi do skalowania swojej firmy i warto przeznaczyć budżet na tę Wadyideration. Jako takie czujemy WebinarJamceny wygrywają.

9. Kto powinien korzystać z tych platform?

WebinarJam

WebinarJam nie ukrywa faktu, że jest czymś więcej niż tylko narzędziem komunikacji. Jego własna strona główna mówi, „Zwiększ swoją sprzedaż i zaangażuj więcej klientów”. Na swojej stronie internetowej mówi, że będziesz „zwiększ liczbę klientów” rozmawiając z tysiącami ludzi za pomocą WebinarJam.

Pomijając ich roszczenia, to jasne WebinarJamjest lepiej przygotowany niż Zoom nie tylko do webinarów, ale także ogólnie do marketingu. Same jego integracje i możliwości analityczne wyróżniają go jako doskonałe narzędzie marketingowe.

Powiększenie

Zasadniczo Zoom świetnie nadaje się do organizowania spotkań online, ale nie jest dostosowany do szerszych celów. Jego strona główna podkreśla połączenie, a nie sprzedaż, mówiąc: „W tym razem. Bezpieczne połączenie, gdziekolwiek jesteś” i to jest „zaangażowany w bezpieczeństwo, ochronę i prywatność wszystkich klientów Zoom”.

Co powinieneś wybrać Wadyider przy wyborze oprogramowania do webinaru

Każda osoba i każda firma ma nieco inne potrzeby i wymagania w tym zakresie oprogramowanie do webinarów. Tutaj przedstawiliśmy 9, naszym zdaniem, najważniejszych czynników, którymi powinieneś się kierować przy wyborze platformy do webinarów.

1. Cennik

Dla większości ludzi cena jest jednym z najważniejszych czynników przy wyborze oprogramowania, a platformy do webinarów nie różnią się od nich. Istnieje delikatna równowaga między oszczędzaniem pieniędzy dla Twojej firmy a poświęcaniem jakości — na szczęście istnieje wiele niedrogich narzędzi do webinarów z szeroką gamą funkcji.

Podczas gdy małe firmy mają mnóstwo opcji, jeśli chodzi o wybór najlepiej dopasowanej platformy do webinarów, większe firmy mogą być skłonne wydać nieco więcej, jeśli chcą zaprosić więcej osób na swoje seminaria internetowe.

2. Przewidywana liczba uczestników

W miarę zwiększania skali działalności prawdopodobnie więcej osób dołączy do Twoich webinarów. Twoje narzędzie do webinarów powinno być w stanie skalować się wraz z Tobą. Wybierając odpowiednią platformę, upewnij się, że pojemność nie będzie Cię w najbliższym czasie ograniczać. To powiedziawszy, nie przepłacaj od samego początku na najbardziej premium planie, gdy potrzeby Twojej firmy tego nie uzasadniają. Większość platform do webinarów oferuje poziomy, więc zawsze można zacząć od najbardziej opłacalnej opcji i aktualizować ją w miarę rozwoju.

3. Liczba panelistów/prezenterów

Ilu prelegentów przewidujesz? Wiele narzędzi do webinarów ogranicza liczbę prowadzących do nie więcej niż 1-2 w danym momencie. Chociaż nie chcesz przepełniać swojego webinaru zbyt dużą liczbą panelistów, dobrze jest mieć możliwość dodawania zaproszonych prezenterów, kiedy tylko chcesz. Upewnij się, że Wadyider jest twoim typowym usage i wybierz narzędzie do webinarów, które najlepiej odpowiada potrzebom Twojej firmy.

4. Jakość wideo/audio

Jeśli chodzi o jakość obrazu i dźwięku, webinary są bardzo podobne do komunikatorów wideo lub audio. Jakość audiowizualna określa wrażenia, jakie będą mieli Twoi uczestnicy podczas webinaru i pozostawi trwałe wrażenie na Twojej marce. Wybierz narzędzie do webinarów, które zapewnia utrzymanie wysokiej jakości dźwięku i obrazu. Kiedy testujesz jakość, upewnij się, że korzystasz z szybkiego łącza internetowego. W przeciwnym razie prędkość Internetu może stać się wąskim gardłem.

5. Nagrywanie i przechowywanie wideo

Nagrywanie webinarów jest przydatne, jeśli chcesz wykorzystać swoje poprzednie seminaria internetowe, edytując je i sprzedając jako kurs lub wykorzystując je jako ulepszenie treści. Podczas procesu selekcji upewnij się, że Twoje narzędzie do webinarów umożliwia nagrywanie i zapisywanie sesji lokalnie lub w chmurze. Ta funkcja pozwoli Ci zmniejszyć liczbę webinarów na żywo, które musisz zorganizować

6. Obsługa klienta

Jeśli chodzi o webinary, kluczowa jest obsługa klienta na najwyższym poziomie. Bez względu na dostawcę, w pewnym momencie znajdziesz się w trudnej sytuacji technicznej, w której doskonała obsługa klienta uratuje Twój dzień. Zawsze powinieneś starać się wybrać oprogramowanie do webinarów, które ma pomoc przy wdrażaniu lub nawet dedykowanych menedżerów konta, którzy pomogą ci tak długo, jak pozostaniesz z nimi jako klient.

7. Udział Uczestnika

Czy zapoznałeś się z funkcjami uczestnictwa uczestników? Dobra platforma webinarowa powinna oferować co najmniej kilka sposobów interakcji uczestników z organizatorami. Do najpopularniejszych funkcji należą czaty z publicznością, ankiety i promowanie członka publiczności, aby zadawał pytania za pośrednictwem wideo jako prezenter. Nie lekceważ tych funkcji, ponieważ wysoce zaangażowani odbiorcy mają większe szanse na konwersję jako przyszły klient.

8. Raportowanie

Coraz więcej firm dostrzega możliwość wykorzystania webinarów jako możliwości generowania leadów. Webinaria stały się czymś więcej niż tylko prezentacją; są szansą biznesową. Tu właśnie pojawia się raportowanie. Upewnij się, że Twoje narzędzie do webinaru jest wyposażone w solidną sekcję raportowania, w której analizujesz zachowanie uczestników i nie tylko.

9. Bezpieczeństwo

Na koniec należy upewnić się, że narzędzie do webinarów zapewnia określony poziom bezpieczeństwa danych. Ponieważ webinaria stają się coraz bardziej popularne, naruszenia bezpieczeństwa danych stają się nową normą. Często będziesz zbierać poufne dane od swoich uczestników, którzy zaufają Ci w przetwarzaniu ich danych. Nie pozwól na to zaufanie odchodzi, ponieważ Twoja firma prowadząca webinary nie wprowadziła pewnych zabezpieczeń.

WebinarJam / Zoom Alternatywy

Jak można się spodziewać, jest o wiele więcej dostawców webinarów niż Zoom i WebinarJam na których skupiliśmy się w tym artykule. Jeśli chcesz Wadyider dodatkowe opcje, sprawdź:

WebinarJam vs Zoom: często zadawane pytania (najczęściej zadawane pytania)

P: Jak korzystać z webinaru Zoom?

1. Kup plan webinaru – Aby zorganizować webinarium, musisz wykupić plan webinaru na 100, 500, 1000, 3000, 5000 lub 10000 uczestników.
2. Zaplanuj webinar i utwórz stronę rejestracyjną – Webinaria mogą wymagać wcześniejszej rejestracji przed wydarzeniem. W takim przypadku powinieneś utworzyć stronę rejestracyjną z opisem webinaru, agendą i terminem. Alternatywnie prowadzący może wyłączyć rejestrację na webinar. Uczestnicy nadal będą musieli podać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail po dołączeniu do sesji webinaru.
3. Zaproś uczestników i panelistów – Gdy webinar jest wydarzeniem zamkniętym, pamiętaj o wysłaniu zaproszeń do uczestników. W przypadku zorganizowania publicznie dostępnego webinaru, pamiętaj o wypromowaniu swojego webinaru, aby uzyskać pożądaną liczbę zapisów.
4. Zatwierdź uczestników – Nie zapomnij zatwierdzić uczestników, jeśli automatyczna rejestracja została wyłączona.
5. Rozpocznij webinarium – Przejdź do portalu internetowego Zoom i kliknij „Webinaria”, przejdź do zakładki „Spotkania” i kliknij „Start”. Alternatywnie, jeśli dodałeś webinar do swojego kalendarza, kliknij link do swojego identyfikatora webinaru wyświetlany na wydarzeniu.

P: Czy WebinarJam zaoferować okres próbny?

Tak, WebinarJam oferuje 14-dniowy okres próbny za 1 USD i 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy bez ryzyka, co oznacza, że ​​otrzymujesz łącznie 44-dniowy okres próbny.

WebinarJam vs Zoom: w skrócie

Więc masz to, nasze podejście WebinarJam kontra Zoom. Uważamy, że Zoom to solidna platforma do spotkań online WebinarJam jest potężnym narzędziem marketingowym.

Zarówno dla przedsiębiorstw, jak i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, WebinarJamma moc organizowania wydarzeń na dużą skalę i oferuje lepsze możliwości marketingowe. Na przykład, jego wstępnie skonfigurowane zastrzyki wideo pozwalają uwzględnić referencje klientów, analiza danych umożliwia śledzenie zaangażowania uczestników, a narzędzia do śledzenia ułatwiają sprzedaż po zakończeniu webinaru.

Czemu nie dawać WebinarJam próba i daj nam znać, jak skalujesz swój biznes? Powodzenia!

Nadal nie jestem pewien, czy WebinarJam jest dla Ciebie właściwym wyborem? Przeczytaj nasze informacje WebinarJam uczyć się więcej.

Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.
Subskrybuj, otrzymuj oferty oprogramowania bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej.
Dołącz do rejestru Ponad 5,400 innych przedsiębiorców bądź na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi ofertami.
Zero spamu. Zrezygnuj z subskrypcji w dowolnym momencie.

Podobne produkty

WebinarJam logo
3.7
(55)
Od 39.00 USD / miesiąc
WebinarJam pomaga firmom tworzyć i prowadzić sesje webinarowe, mające na celu poszerzenie możliwości biznesowych... Zobacz więcej