Najlepsze oprogramowanie do centrum kontaktowego

Co to jest oprogramowanie Contact Center?

Oprogramowanie contact center to narzędzie technologiczne, które umożliwia firmom zarządzanie dużą ilością komunikacji przychodzącej i wychodzącej z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, w tym telefonu, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych. Integruje funkcje interakcji z klientami z funkcjami takimi jak automatyczna dystrybucja połączeń, interaktywna odpowiedź głosowa (IVR), nagrywanie rozmów i analizy w celu zwiększenia wydajności przedstawicieli obsługi klienta i poprawy zadowolenia klientów. Oprogramowanie zapewnia agentom ujednoliconą platformę dostępu do informacji i historii klientów, umożliwiając spersonalizowaną i efektywną obsługę klienta.
Findstack oferuje obiektywne i kompleksowe porównania, które pomogą Ci znaleźć najlepsze oprogramowanie. Możemy otrzymać opłatę za polecenie, gdy odwiedzisz dostawcę za pośrednictwem naszych linków. Zobacz więcej

Ocena

Cennik

Szczegóły Produktu

Rozlokowanie

Zakładka Charakterystyka

Logotyp Crevio
Crevio
Sponsorowane
5.0
(1)
$ 29.00 / miesiąc
Crevio to platforma umożliwiająca twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o Crevio
Logo CloudTalk
CloudTalk
4.3
(863)
Od 25.00 USD / miesiąc
CloudTalk to oparte na chmurze rozwiązanie contact center, które zapewnia firmom przejście na bardziej elastyczn... Dowiedz się więcej o CloudTalk
Logo połączenia lotniczego
Aircall
4.4
(948)
Począwszy od $3000/miesiąc
Aircall to oparte na chmurze call center i system telefoniczny wybierany przez nowoczesne firmy. Platforma głosowa... Dowiedz się więcej o Aircall
Logo centrum kontaktowego Freshdesk
Freshdesk Contact Center
4.1
(133)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk Contact Center (wcześniej Freshcaller) to rozwiązanie oparte na chmurze, które poprawia... Dowiedz się więcej o Freshdesk Contact...
Logo stworzenia
Creatio
4.7
(258)
Dostępny bezpłatny plan
Creatio to scentralizowana platforma niewymagająca kodu, która może pomóc zautomatyzować przepływy pracy w branży i CRM. Stworzenie... Dowiedz się więcej o Creatio
Najwyżej oceniane oprogramowanie roku 2025
Wypełnij formularz, a my wyślemy listę najwyżej ocenianych programów na podstawie prawdziwych opinii użytkowników bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Kontynuując, zgadzasz się z naszymi Regulamin i Polityce prywatności