Najlepsze oprogramowanie do samoobsługi klienta

Co to jest oprogramowanie do samoobsługi klienta?

Oprogramowanie do samoobsługi klienta to rozwiązanie techniczne, które umożliwia klientom rozwiązywanie własnych zapytań i problemów bez polegania na przedstawicielu obsługi klienta. Oprogramowanie oferuje portal samoobsługowy z szeroką gamą narzędzi i funkcji, które umożliwiają klientom dostęp do potrzebnych informacji, rozwiązywanie potencjalnych problemów i łatwe dokonywanie transakcji. Daje klientom swobodę przejmowania odpowiedzialności za własne potrzeby w zakresie usług, umożliwiając firmom obniżenie kosztów wsparcia, zwiększenie zadowolenia klientów i zwiększenie lojalności.
Findstack oferuje obiektywne, niezależne badania i zweryfikowane opinie użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie, gdy odwiedzisz dostawcę za pośrednictwem naszych linków. ZOBACZ WIĘCEJ

Ocena

Cennik

Szczegóły Produktu

Rozlokowanie

Korzyści

Logo Freshchata
Freshchat
4.5
(306)
Dostępny bezpłatny plan
Freshchat to nowoczesne rozwiązanie do przesyłania wiadomości umożliwiające łatwą obsługę klienta dla klientów stawiających przede wszystkim na cyfrowość... Dowiedz się więcej o Freshchacie
Logo Freshdesk
Freshdesk
4.4
(3,051)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk (dawniej Freshcaller) to oparte na chmurze rozwiązanie poprawiające obsługę klienta biznesowego m.in. Dowiedz się więcej o Freshdesku
Istota logo
Gist
4.6
(215)
Od 29.00 USD / miesiąc
Gist to wszechstronna, bogata w funkcje platforma do marketingu e-mailowego, która umożliwia właścicielom witryn łączenie... Dowiedz się więcej o Gist
Logo pomocy skauta
Help Scout
4.4
(401)
Od 25.00 USD / miesiąc
Help Scout zapewnia rozwijającym się firmom wszystko, czego potrzebują, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta w... Dowiedz się więcej o Help Scoucie
HubSpot Logo centrum usług
HubSpot Service Hub
4.4
(2,172)
Począwszy od $5000/miesiąc
Hubspot, gigant w kategorii marketingu cyfrowego, oferuje szeroką gamę rozwiązań programowych z kom... Dowiedz się więcej o: HubSpot Centrum serwisowe
Logo Tidio
Tidio
4.7
(1,413)
Dostępny bezpłatny plan
Tidio Chat to oparta na chmurze platforma czatu na żywo, którą można szybko zintegrować z Twoją witryną internetową. P... Dowiedz się więcej o Tidio
Logo Zendesk Support Suite
Zendesk Support Suite
4.3
(5,770)
Od 49.00 USD / miesiąc
Zendesk oferuje kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, któremu zaufały setki tysięcy klientów... Dowiedz się więcej o Zendesk Support S...
Zoho Logo biurka
Zoho Desk
4.4
(5,205)
Począwszy od $2000/miesiąc
Zoho Desk to długoletnia marka w swojej kategorii, która oferuje bogate w funkcje narzędzia do automatyzacji, które pomagają m... Dowiedz się więcej o: Zoho Biurko
Zoho SalesLogo IQ
Zoho SalesIQ
4.4
(250)
Dostępny bezpłatny plan
Zoho SalesIQ to potężne, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do angażowania klientów, które pomaga firmom śledzić i... Dowiedz się więcej o: Zoho SalesIQ
Acquire.io logo
Acquire.io
4.2
(43)
Począwszy od $500.00 / miesiąc
Acquire.io to ujednolicona platforma obsługi klienta, która udostępnia wszystkie Twoje kanały cyfrowe — w tym vi... Dowiedz się więcej o: Acquire.io
Logo Appy Pie
Appy Pie
4.7
(1,326)
Od 16.00 USD / miesiąc
Appy Pie to narzędzie do tworzenia metodą „przeciągnij i upuść”, które umożliwia użytkownikom bez umiejętności programowania lub kodowania... Dowiedz się więcej o Appy Pie
Dryf logo
Drift
4.4
(1,081)
Od 2500.00 USD / miesiąc
Drift to oparta na chmurze platforma do czatowania na żywo, przesyłania wiadomości w aplikacji i zarządzania pocztą e-mail, która Wadyolidates... Dowiedz się więcej o Drifcie
Logo Gorgiasza
Gorgias
4.6
(504)
Począwszy od $1000/miesiąc
Gorgias to oprogramowanie do obsługi klienta i centrum pomocy zaprojektowane w celu usprawnienia komunikacji między firmami... Dowiedz się więcej o Gorgiaszu
Logo Helpshiftu
Helpshift
4.3
(379)
Dostępny bezpłatny plan
Helpshift to internetowa platforma obsługi klienta w aplikacji, która pomaga ulepszyć... Dowiedz się więcej o Helpshift
Logo Ingeniusa
Ingeniux
4.1
(87)
Aby zapewnić sprawne korzystanie z Internetu, Ingenius CMS jest świetną opcją dla stron internetowych, portali, społeczności i... Dowiedz się więcej o Ingeniusie
Logo domofonu
Intercom
4.5
(2,927)
Od 74.00 USD / miesiąc
Intercom to platforma obsługi klienta, która na nowo definiuje obsługę klienta poprzez uproszczenie procesów i e... Dowiedz się więcej o Interkomie
Logo LiveHelpNow
LiveHelpNow
4.3
(150)
Od 9.00 USD / miesiąc
LiveHelpNow to kompleksowa platforma oprogramowania wielokanałowego, która może skutecznie obsługiwać obsługę klienta, ... Dowiedz się więcej o LiveHelpNow
Logo czatu Zendesk
Zendesk Chat
Od 49.00 USD / miesiąc
Zendesk to platforma czatu, która umożliwia zespołom zapewnianie płynnej konwersacji we wszystkich... Dowiedz się więcej o czacie Zendesk
Logo Zowiego
Zowie
4.7
(62)
Zowie to platforma automatyzacji obsługi klienta oparta na sztucznej inteligencji. Został zaprojektowany tak, aby integrować się z różnymi... Dowiedz się więcej o Zowie
Najwyżej oceniane oprogramowanie roku 2024
Wypełnij formularz, a my wyślemy listę najwyżej ocenianych programów na podstawie prawdziwych opinii użytkowników bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Kontynuując, zgadzasz się z naszymi Regulamin i Polityka prywatności