Najlepsze cyfrowe platformy obsługi klienta

Czym są cyfrowe platformy obsługi klienta?

Cyfrowe platformy obsługi klienta umożliwiają firmom kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów cyfrowych, w tym poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, chatbotów i nie tylko. Zostały zaprojektowane tak, aby oferować agentom obsługi klienta scentralizowane centrum do zarządzania interakcjami z klientami i zapewniania dedykowanego, spersonalizowanego wsparcia za pośrednictwem obsługi wielokanałowej, która zwiększa zadowolenie i lojalność klientów.
Findstack oferuje obiektywne i kompleksowe porównania, które pomogą Ci znaleźć najlepsze oprogramowanie. Możemy otrzymać prowizję, gdy odwiedzisz dostawcę za pośrednictwem naszych linków. Zobacz więcej

Ocena

Cennik

Szczegóły Produktu

Rozlokowanie

Funkcje

Crevio logo
Crevio
Sponsorowane
5.0

( 1 )

Dostępny bezpłatny plan
Crevio jest platformą umożliwiającą twórcom sprzedaż produktów cyfrowych, usług, kursów i dostęp do innych treści trzeciej strony. Dowiedz się więcej o: Crevio
Logo pakietu wsparcia Zendesk
Zendesk Support Suite
4.3

( 5,770 )

Od 49.00 USD / miesiąc
Zendesk oferuje kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, któremu zaufały setki tysięcy klientów... Dowiedz się więcej o Zendesk Support S...
AWeber logo
AWeber
4.2

( 629 )

Dostępny bezpłatny plan
AWeber jest jedną z bardziej znanych platform e-mail marketingu, ponieważ marka istnieje od... Dowiedz się więcej o: AWeber
HubSpot Logo centrum usług
HubSpot Service Hub
4.4

( 2,172 )

Począwszy od $5000/miesiąc
Hubspot, gigant w kategorii marketingu cyfrowego, oferuje szeroką gamę rozwiązań programowych z kom... Dowiedz się więcej o: HubSpot Service Hub
Logo Tidio
Tidio
4.7

( 1,413 )

Dostępny bezpłatny plan
Tidio to platforma komunikacji z klientami łącząca w sobie funkcje helpdesku, czatu na żywo, chatbotów, agentów AI... Dowiedz się więcej o Tidio
Zoho Logo na biurko
Zoho Desk
4.4

( 5,205 )

Począwszy od $2000/miesiąc
Zoho Desk to długoletnia marka w swojej kategorii, która oferuje bogate w funkcje narzędzia do automatyzacji, które pomagają m... Dowiedz się więcej o: Zoho Biurko
Logo Appy Pie
Appy Pie
4.7

( 1,326 )

Od 16.00 USD / miesiąc
Appy Pie to narzędzie do tworzenia metodą „przeciągnij i upuść”, które umożliwia użytkownikom bez umiejętności programowania lub kodowania... Dowiedz się więcej o Appy Pie
Logo Gorgiasza
Gorgias
4.6

( 504 )

Począwszy od $1000/miesiąc
Gorgias to oprogramowanie do obsługi klienta i centrum pomocy zaprojektowane w celu usprawnienia komunikacji między firmami... Dowiedz się więcej o Gorgiaszu
Logo Freshdeska
Freshdesk
4.4

( 3,051 )

Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk (dawniej Freshcaller) to oparte na chmurze rozwiązanie poprawiające obsługę klienta biznesowego m.in. Dowiedz się więcej o Freshdesku
Logo domofonu
Intercom
4.5

( 2,927 )

Od 74.00 USD / miesiąc
Intercom to platforma obsługi klienta, która na nowo definiuje obsługę klienta poprzez uproszczenie procesów i e... Dowiedz się więcej o Interkomie
Pomóż skautowi logo
Help Scout
4.4

( 401 )

Od 25.00 USD / miesiąc
Help Scout zapewnia rozwijającym się firmom wszystko, czego potrzebują, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta w... Dowiedz się więcej o Help Scoucie
Logo Helpshiftu
Helpshift
4.3

( 379 )

Dostępny bezpłatny plan
Helpshift to internetowa platforma obsługi klienta w aplikacji, która pomaga ulepszyć... Dowiedz się więcej o Helpshift
Logo czatu Zendesk
Zendesk Chat
Od 49.00 USD / miesiąc
Zendesk to platforma czatu, która umożliwia zespołom zapewnianie płynnej konwersacji we wszystkich... Dowiedz się więcej o czacie Zendesk
Logo LiveHelpNow
LiveHelpNow
4.3

( 150 )

Od 9.00 USD / miesiąc
LiveHelpNow to kompleksowa platforma oprogramowania wielokanałowego, która może skutecznie obsługiwać obsługę klienta, ... Dowiedz się więcej o LiveHelpNow
Logo Zowiego
Zowie
4.7

( 62 )

Zowie to platforma automatyzacji obsługi klienta oparta na sztucznej inteligencji. Został zaprojektowany tak, aby integrować się z różnymi... Dowiedz się więcej o Zowie
Logo Acquire.io
Acquire.io
4.3

( 43 )

Począwszy od $500.00 / miesiąc
Acquire.io to ujednolicona platforma obsługi klienta, która udostępnia wszystkie Twoje kanały cyfrowe, w tym... Dowiedz się więcej o Acquire.io
Logo Salesforce Service Cloud
Salesforce Service Cloud
4.3

( 3,641 )

25.00 USD/miesiąc
Salesforce Service Cloud to kompleksowa platforma obsługi klienta zaprojektowana, aby pomóc firmom zarządzać... Dowiedz się więcej o usłudze Salesforce...
Złóż wniosek o kredyty Salesforce Service Cloud
Odpowiemy Ci e-mailem w ciągu 1 dnia roboczego.
Porównaj
Najwyżej oceniane oprogramowanie roku 2025
Wypełnij formularz, a my wyślemy listę najlepiej ocenianego oprogramowania, sporządzoną w oparciu o prawdziwe opinie użytkowników, bezpośrednio na Twoją skrzynkę pocztową.
Kontynuując, zgadzasz się z naszymi Regulamin oraz Polityka Prywatności