Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej

Co to jest oprogramowanie pomocy technicznej?

Oprogramowanie Help Desk pomaga usprawnić proces obsługi klienta dla wielu firm różnej wielkości. Oferuje scentralizowaną platformę, która pozwala użytkownikom zarządzać zapytaniami klientów i rozwiązywać problemy z najwyższą łatwością. Pomaga również uprościć komunikację, jednocześnie umożliwiając firmom świadczenie wyjątkowej obsługi klienta. Kluczowe funkcje obejmują śledzenie zgłoszeń, automatyczne odpowiedzi i konfigurowalne raporty, które mają na celu umożliwienie zespołom wydajniejszej pracy i poprawę zadowolenia klientów.
Findstack oferuje obiektywne, niezależne badania i zweryfikowane opinie użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie, gdy odwiedzisz dostawcę za pośrednictwem naszych linków. ZOBACZ WIĘCEJ

Ocena

Cennik

Szczegóły Produktu

Rozlokowanie

Korzyści

Logo Freshdesk
Freshdesk
4.4
(3,051)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk (dawniej Freshcaller) to oparte na chmurze rozwiązanie poprawiające obsługę klienta biznesowego m.in. Dowiedz się więcej o Freshdesku
Logo Freshdesk Contact Center
Freshdesk Contact Center
4.1
(133)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk Contact Center (wcześniej Freshcaller) to rozwiązanie oparte na chmurze, które poprawia... Dowiedz się więcej o Freshdesk Contact...
Logo pomocy skauta
Help Scout
4.4
(401)
Od 25.00 USD / miesiąc
Help Scout zapewnia rozwijającym się firmom wszystko, czego potrzebują, aby zapewnić światowej klasy obsługę klienta w... Dowiedz się więcej o Help Scoucie
HubSpot Logo centrum usług
HubSpot Service Hub
4.4
(2,172)
Począwszy od $5000/miesiąc
Hubspot, gigant w kategorii marketingu cyfrowego, oferuje szeroką gamę rozwiązań programowych z kom... Dowiedz się więcej o: HubSpot Centrum serwisowe
Logo Zendesk Support Suite
Zendesk Support Suite
4.3
(5,770)
Od 49.00 USD / miesiąc
Zendesk oferuje kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, któremu zaufały setki tysięcy klientów... Dowiedz się więcej o Zendesk Support S...
Odkryj niesamowite oferty na Findstack
Uzyskaj najlepsze ceny na najczęściej wybierane oprogramowanie.
Zoho Logo biurka
Zoho Desk
4.4
(5,205)
Począwszy od $2000/miesiąc
Zoho Desk to długoletnia marka w swojej kategorii, która oferuje bogate w funkcje narzędzia do automatyzacji, które pomagają m... Dowiedz się więcej o: Zoho Biurko
Logo centrum pomocy
4.6
(30)
HelpDesk to oprogramowanie pomocy technicznej, które umożliwia firmom zarządzanie zgłoszeniami do obsługi klientów i komunikacją... Dowiedz się więcej o Helpdesku
Logo stołu wsparcia
Supportbench
4.9
(80)
SupportBench to platforma obsługi klienta i zarządzania usługami, która zapewnia firmom narzędzia... Dowiedz się więcej o Supportbenchu
Logo Gorgiasza
Gorgias
4.6
(504)
Począwszy od $1000/miesiąc
Gorgias to oprogramowanie do obsługi klienta i centrum pomocy zaprojektowane w celu usprawnienia komunikacji między firmami... Dowiedz się więcej o Gorgiaszu
Logo wsparcia dla pszczół
SupportBee
4.2
(5)
SupportBee to oprogramowanie pomocy technicznej zaprojektowane w celu usprawnienia operacji obsługi klienta dla firm. ... Dowiedz się więcej o SupportBee
Logo Freshchata
Freshchat
4.5
(306)
Dostępny bezpłatny plan
Freshchat to nowoczesne rozwiązanie do przesyłania wiadomości umożliwiające łatwą obsługę klienta dla klientów stawiających przede wszystkim na cyfrowość... Dowiedz się więcej o Freshchacie
Logo czatu na żywo
LiveChat
4.5
(747)
Od 24.00 USD / miesiąc
LiveChat to wysokiej klasy oprogramowanie do czatowania na żywo i pomocy technicznej dla firm. Platforma została zaprojektowana i zbudowana... Dowiedz się więcej o LiveChat
Logo EngageBay
EngageBay
4.6
(216)
Dostępny bezpłatny plan
EngageBay to platforma CRM, która pomaga firmom usprawnić zarządzanie relacjami z klientami za pomocą... Dowiedz się więcej o EngageBay
Front logo
Front
4.7
(2,019)
Od 19.00 USD / miesiąc
Front to centrum komunikacji z klientami, które charakteryzuje się bardzo chwalonym nowoczesnym interfejsem inspirowanym pocztą elektroniczną... Dowiedz się więcej o: Front
Logo Tidio
Tidio
4.7
(1,413)
Dostępny bezpłatny plan
Tidio Chat to oparta na chmurze platforma czatu na żywo, którą można szybko zintegrować z Twoją witryną internetową. P... Dowiedz się więcej o Tidio
Acquire.io logo
Acquire.io
4.2
(43)
Począwszy od $500.00 / miesiąc
Acquire.io to ujednolicona platforma obsługi klienta, która udostępnia wszystkie Twoje kanały cyfrowe — w tym vi... Dowiedz się więcej o: Acquire.io
Zwinne logo CRM
Agile CRM
4.0
(344)
Dostępny bezpłatny plan
Agile CRM to popularna platforma relacji z klientami, stworzona dla małych i średnich organizacji... Dowiedz się więcej o Agile CRM
Logo Appy Pie
Appy Pie
4.7
(1,326)
Od 16.00 USD / miesiąc
Appy Pie to narzędzie do tworzenia metodą „przeciągnij i upuść”, które umożliwia użytkownikom bez umiejętności programowania lub kodowania... Dowiedz się więcej o Appy Pie
Logo Chat2Desk
Chat2Desk
Dostępny bezpłatny plan
Chat2Desk to platforma do przesyłania wiadomości służąca obsłudze klienta i sprzedaży. Jest idealny do wsparcia, marketingu, ... Dowiedz się więcej o Chat2Desk
Logo ClickDesk
ClickDesk
3.8
(47)
Dostępny bezpłatny plan
ClickDesk to oparte na chmurze rozwiązanie wsparcia na żywo przeznaczone dla zespołów obsługi klienta. Pozwala użytkownikowi... Dowiedz się więcej o ClickDesku
Najwyżej oceniane oprogramowanie roku 2024
Wypełnij formularz, a my wyślemy listę najwyżej ocenianych programów na podstawie prawdziwych opinii użytkowników bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Kontynuując, zgadzasz się z naszymi Regulamin i Polityka prywatności
Posty powiązane z oprogramowaniem Help Desk