Najlepsze oprogramowanie do zarządzania projektami w 2024 roku

Przetestowaliśmy i oceniliśmy najlepsze Programy do zarządzania projektami. Sprawdź nasze najlepsze typy i wybrane szczegółowe recenzje, aby znaleźć odpowiednie narzędzie do swoich potrzeb.

Zaktualizowano 1 marca 2024 r.

Nasz wybór nr 1
Monday.com

Monday.com upraszcza zarządzanie projektami dzięki wykorzystaniu łatwych w użyciu pulpitów nawigacyjnych typu „przeciągnij i upuść” oraz automatyzacji.

Sprawdź ofertę ZOBACZ WIĘCEJ
Najlepsze dla PMO
Teamwork

Praca zespołowa jest szczególnie odpowiednia dla zespołów zajmujących się pracą z klientami dzięki zestawowi funkcji rozliczeń i fakturowania.

Sprawdź ofertę ZOBACZ WIĘCEJ
Najlepsze dla małych zespołów
Zoho Projects

Zoho Projects to bogate w funkcje, ale stosunkowo niedrogie rozwiązanie, co czyni go atrakcyjną opcją dla mniejszych firm.

Sprawdź ofertę ZOBACZ WIĘCEJ
Najlepsza wieloplatformowość
Trello

Trello pozwala organizować wszystkie projekty służbowe i osobiste za pomocą komputera, tabletu lub smartfona.

Sprawdź ofertę ZOBACZ WIĘCEJ
Najlepszy ze względu na łatwość użytkowania
Asana

Asana umożliwia śledzenie wszystkiego, nad czym Ty i Twoi współpracownicy pracujecie, aby mieć pewność, że projekt działa płynnie.

Sprawdź ofertę ZOBACZ WIĘCEJ

Jesteśmy obsługiwani przez czytelników. Kupując za pośrednictwem linków na naszej stronie, możemy otrzymać prowizję.

Ujawnienie reklamodawcy 

Ranga Oprogramowanie Najlepsze dla
1 Monday.com Nasz wybór nr 1
2 Praca zespołowa Najlepsze dla PMO
3 Zoho Projekty Najlepsze dla małych zespołów
4 Trello Najlepsza wieloplatformowość
5 Asana Najlepszy ze względu na łatwość użytkowania

Najlepsze oprogramowanie do zarządzania projektami przyspiesza wydajność pracowników, poprawia produktywność, a nawet ułatwia organizowanie zadań i projektów w celu dotrzymania kluczowych terminów. Niektóre rozwiązania do zarządzania projektami obejmują takie rzeczy, jak śledzenie czasu i kalendarze zespołu, podczas gdy inne obejmują tablice typu „przeciągnij i upuść”, na których można zarządzać personelem.

Wyobraź sobie, że możesz dokładnie zobaczyć, co Twój zespół musi zrobić w każdym tygodniu, doskonale ułożone na wygodnej platformie cyfrowej (zamiast złożonego arkusza kalkulacyjnego). O to właśnie chodzi w oprogramowaniu do zarządzania projektami.

Dzisiaj przedstawimy jedne z najlepszych narzędzi do zarządzania projektami, które pomogą usprawnić działanie całej firmy.

Jak wybrać oprogramowanie do zarządzania projektami

Jak wspomniano powyżej, oprogramowanie do zarządzania projektami to dość szerokie pojęcie, używane w odniesieniu do wszelkiego rodzaju narzędzi odpowiednich dla firm, które potrzebują pomocy w jak najlepszym wykorzystaniu swojego zespołu. Najlepsze oprogramowanie do zarządzania projektami dla Twojej firmy będzie zależeć od tego, co chcesz osiągnąć.

Wybierając rozwiązanie do zarządzania projektami, zadaj sobie pytanie, jakie funkcje są najważniejsze w Twojej firmie. Jeśli potrzebujesz wyłącznie czegoś, co pomoże Ci śledzić projekty pracowników, nie będziesz potrzebować funkcji fakturowania i budżetowania. Jeśli szukasz kompleksowego narzędzia do zarządzania projektami produkcyjnymi, możesz potrzebować dodatkowych komponentów, takich jak śledzenie zapasów.

Niektóre z najczęstszych funkcji, których należy szukać w oprogramowaniu do zarządzania projektami, obejmują:

  • Priorytetyzacja zadań: Pokazuje dokładnie, kiedy określone zadania muszą zostać wykonane na Twojej liście rzeczy do zrobienia, a także kto musi je wykonać.
  • Harmonogram zadań: Za pomocą harmonogramu zadań możesz przypisywać określone projekty do określonych członków zespołu, zmniejszając nakładanie się zadań, a także ustalać terminy.
  • Kalendarz udostępniony: kalendarz ułatwia sprawdzenie, kiedy zbliżają się terminy realizacji projektów, a także kiedy zaplanowane są spotkania.
  • Zarządzanie zasobami: Ta funkcja zapewnia, że ​​nigdy nie stracisz kontroli nad kluczowymi materiałami.
  • Śledzenie czasu: Dzięki temu wiesz, którzy członkowie zespołu naliczają opłaty za rozliczane godziny.
  • Funkcje komunikacji i współpracy: Często obejmują one funkcje czatu, wideokonferencje i audiokonferencje, udostępnianie plików i pulpity nawigacyjne zespołu.
  • Funkcje budżetowania: Dostęp do informacji finansowych, pulpitów budżetowych, a nawet profesjonalnych narzędzi do fakturowania

Ustalenie z wyprzedzeniem dokładnie, jakich funkcji potrzebujesz z narzędzia do zarządzania projektami, zapewni, że nie przepłacisz za usługi, które nie będą miały pozytywnego wpływu na Twoją firmę. Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się niektórym z najlepszych narzędzi do zarządzania projektami.

1. Monday.com

Nasz 'Nasz wybór nr.1' pick

obraz słowny 12

Monday.com to doskonałe narzędzie do zarządzania projektami, jeśli chcesz zrównoważyć pracę całego zespołu w jednym wygodnym środowisku. Istnieje ogromna lista funkcji do zbadania, w tym narzędzia do śledzenia kampanii projektowych, marketingu, IT, sprzedaży i CRM. Możesz zintegrować inne narzędzia, z których korzystasz na co dzień i uzyskać dostęp do wygodnego środowiska zaplecza.

Nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z zarządzaniem projektami, zastrzeżony system zarządzania zadaniami i pulpitu nawigacyjnego Monday jest niezwykle łatwy w obsłudze, z dostępem do wszystkiego, od zarządzania zasobami, śledzenia czasu i budżetowania w tym samym miejscu.

Jest to oszałamiająca prezentacja środowiska zarządzania zadaniami Monday.com ekstra specjalne. Dostępna jest nawet przydatna darmowa wersja dla początkujących, ale jest odpowiednia tylko dla dwóch osób w danym momencie, co sprawia, że ​​jest nieco ograniczona dla zespołów.

Cennik

Twoja cena początkowa jest bezpośrednio skorelowana z liczbą licencji, których potrzebujesz dla swojego zespołu. Cennik może zacząć się od około 8 USD miesięcznie, w zależności od tego, ile osób chcesz dodać do swojego zespołu.

lub sprawdź nasze ClickUp vs. Monday.com porównanie.

Zalety

  • Doskonałe środowisko deski rozdzielczej
  • Fantastyczny dla początkujących
  • Szereg funkcji, takich jak śledzenie czasu i budżetowanie
  • Odpowiedni dla większych zespołów
  • Stworzony dla wielu. użytkownicy
  • Obsługuje rozbudowane integracje CRM i marketingu
  • Tablice wizualne pozwalają na dokładne śledzenie
  • Oferuje alternatywne widoki
  • Wysoce konfigurowalna platforma do śledzenia postępu zadań
  • Oferuje rozbudowane funkcje współpracy w czasie rzeczywistym
  • Prosty i intuicyjny pulpit nawigacyjny

wady

  • Brak darmowej wersji
  • Plan podstawowy oferuje bardzo ograniczone funkcjonalności
  • Nie oferuje opcji widoku wykresu Gantta
  • Wymaga trochę krzywej uczenia się — będziesz musiał poświęcić czas na naukę platformy

N65K1CZWNGB7 180x180 1
monday.com
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.7

Począwszy od

$0

miesięcznie

2. Praca zespołowa

Najlepiej na czacie

oprogramowanie do zarządzania projektami pracy zespołowej

Praca zespołowa to wysoko oceniane narzędzie do zarządzania projektami z ponad 20,000 XNUMX klientów na całym świecie. Oprogramowanie do zarządzania projektami pomaga firmom z łatwością zarządzać skomplikowanymi projektami w różnych środowiskach za pomocą w pełni skalowalnej platformy.

Środowisko pracy zespołowej jest wystarczająco łatwe w użyciu, z przejrzystym i prostym interfejsem, w którym użytkownicy mogą tworzyć projekty i zadania, przesyłać pliki, dodawać komentarze i nie tylko. Dostępny jest nawet zestaw zaawansowanych funkcji raportowania i pulpitów nawigacyjnych, dzięki którym możesz zobaczyć, którzy z Twoich pracowników działają zgodnie z oczekiwaniami, a których musisz pociągnąć do odpowiedzialności.

Dzięki bezpłatnemu planowi na zawsze na początek możesz łatwo rzucić się w wir pracy dzięki Teamwork. Otrzymasz nawet zarządzanie projektami i narzędzia do zarządzania zadaniami z kamieniami milowymi i messages za darmo. Praca zespołowa ma również fantastyczną aplikację do czatu błyskawicznego do współpracy.

Cennik

Dostępny jest bezpłatny plan dla użytkowników Teamwork, z którego można skorzystać, aby zapoznać się z niektórymi funkcjami. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do szablonów, śledzenia czasu, fakturowania i czatu, musisz zapłacić co najmniej 10 USD miesięcznie za plan. Istnieje również szereg planów premium dla tych, którzy chcą dodatkowo zapłacić za dodatkowe funkcje. Plany Enterprise są dostępne na żądanie.

Zalety

  • Świetne do śledzenia kamieni milowych i celów
  • Szablony projektów na początek
  • Śledzenie czasu i fakturowanie w cenie
  • Zwinne, niestandardowe przepływy pracy
  • Świetna aplikacja do czatu
  • Bardzo łatwe dodawanie i usuwanie członków zespołu
  • Przydzielanie zadań jest szybkie i proste
  • Oferuje wbudowany moduł śledzenia czasu
  • Rozbudowane opcje dostosowywania
  • Wbudowane możliwości fakturowania
  • Darmowe konto jest dostępne
  • Oferuje funkcję przeglądu dużego obrazu do szybkiego śledzenia zadań

wady

  • Miejscami może być trochę toporny
  • Nie najlepsza obsługa klienta
  • Funkcja raportowania nie jest zbyt wszechstronna
  • Ogólny projekt platformy nie jest świetny
  • Brakuje znaczników obrazu lub opcji PDF
  • Aplikacja mobilna może być nieporęczna

TU5KTERSIK41 180x180 1
Teamwork
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.4

Począwszy od

$0

miesięcznie

3. Zoho Projekty

Najlepsze narzędzie do zarządzania projektami dla zespołów sprzedażowych

obraz słowny 15

Zoho to jedno z bardziej znanych narzędzi w środowisku sprzedażowym, które można zintegrować z szeregiem narzędzi do konwersji, zarządzania relacjami z klientami i nie tylko. Więcej niż pojedyncza aplikacja, Zoho ma wszystko, czego potrzebujesz, aby Twój zespół działał płynnie, od zarządzania pocztą e-mail po oprogramowanie pomocy technicznej i wsparcie CRM.

Zoho Projects to system do zarządzania projektami, w którym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby wspierać zwinne zespoły w przystępnej cenie. Możesz przeglądać zadania w stylu tradycyjnym lub Kanban i ustalać specyficzne wymagania dla każdego projektu. Będziesz także mógł śledzić czas aktywności użytkowników na tablicy – ​​ale nie jest to rozbudowana funkcja.

Cennik

Chociaż dostępna jest bezpłatna warstwa dla Zoho Projects, możesz tutaj zarządzać maksymalnie trzema pracownikami. Jeśli chcesz korzystać z bogatszych funkcji, musisz przejść na jeden z planów premium, które zaczynają się od 3 USD miesięcznie na użytkownika. Przy zakupach rocznych dostępne są rabaty.

Zalety

  • Ogólnie łatwa konfiguracja i nawigacja
  • Wiele sposobów komunikacji w aplikacji
  • Głębokie opcje konfiguracji
  • Silne narzędzia do śledzenia czasu
  • Świetne poziomy cenowe, biorąc pod uwagę dostępne funkcje na plan
  • Wbudowane funkcje śledzenia czasu i rozliczeń
  • Obsługa klienta jest niezawodna i wydajna
  • Zapewnia wbudowane raporty wykresów Gantta, tablice Kanban, fora, szablony, liczniki czasu i inne ważne funkcje bez dodatkowych kosztów.
  • Oferty pełne Zoho Bezpłatny dostęp do pakietu Office

wady

  • Nie obejmuje gotowych szablonów
  • Nieco nietypowy widok zarządzania zasobami
  • UI do wyszukiwania zadań wymaga poprawy
  • Częste raporty o błędach na desce rozdzielczej
  • Zarządzanie ryzykiem jest niedostępne

V4NJ9AFHRD1A 180x180 1
Zoho Projects
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.3

Począwszy od

$0

Na użytkownika, na miesiąc

4. Trello

Najlepsze do wygodnych tablic Kanban

obraz słowny 13

Trello to najlepszy system do zarządzania projektami dla nowoczesnych marek, które lubią pracować z prostymi, wygodnymi tablicami Kanban. Wiele narzędzi do zarządzania projektami może mieć trochę krzywej uczenia się, gdy zaczynasz z nich korzystać, ale tak nie jest w przypadku Trello. Tutaj otrzymujesz wygodny krajobraz, w którym możesz zarządzać projektami, przeciągając je i upuszczając do różnych segmentów.

Platforma jest niezwykle elastyczna, odpowiednia dla wszelkiego rodzaju zespołów i projektów, w tym projektów marketingowych, tworzenia oprogramowania, śledzenia HR, rurociągów sprzedaży i innych. Trello to jeden z najpopularniejszych obecnie produktów na rynku, z tablicami, listami i kartami, które możesz dowolnie dostosowywać i rozszerzać.

Klienci mogą wybrać widok, który jest dla nich najbardziej sensowny podczas budowania swoich tablic. Istnieje również zestaw intuicyjnych integracji z takimi rzeczami jak kalendarze i Narzędzia współpracy (Microsoft Teams i Slack), które pomogą Ci pozostać w kontakcie.

Cennik

Cennik dla Trello zaczyna się od 0 USD miesięcznie dla całego Twojego zespołu, co zapewni Ci dostęp do podstawowych funkcji i zarządzania tablicą. Jeśli chcesz zarządzać większą ilością pracy na dużą skalę, możesz przejść na najtańszy pakiet za 5 USD miesięcznie za użytkownika. Pakiety Enterprise są dostępne na żądanie.

Zalety

  • Osie czasu i wskaźniki produktywności w jednym miejscu
  • Wygodne tablice oparte na Kanban dla łatwości użytkowania
  • Funkcje automatyzacji bez kodu
  • Wiele integracji z wiodącymi narzędziami
  • Wygodne pakiety cenowe dla wszystkich firm
  • Konfigurowalny pulpit nawigacyjny
  • Proste, proste i bardzo łatwe do zrozumienia
  • Wizualna platforma do zarządzania zadaniami z tablicami w stylu kanban ułatwiającymi przydzielanie zadań.
  • Prosta tablica Kanban jest łatwa w użyciu i zrozumiała
  • Konfigurowalny pulpit nawigacyjny z intuicyjnym interfejsem
  • Świetna aplikacja mobilna

wady

  • Brak śledzenia zapasów i budżetu
  • Brak funkcji fakturowania
  • Nie nadaje się do bardziej złożonego planowania zadań, które obejmuje wiele segmentów i ruchomych części
  • Brak funkcji wykresu Gantta
  • Może być zbyt prosty do śledzenia złożonych zadań dla zespołów korporacyjnych

3U4TA8KT099D 180x180 1
Trello
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.4

Począwszy od

$0

miesięcznie

5. Asana

Najlepsze dla małych firm

zarządzanie projektami asan

Jedno z bardziej znanych narzędzi do zarządzania projektami dostępnych obecnie, Asana jest fantastyczny do śledzenia celów, list rzeczy do zrobienia i nie tylko. Ten produkt charakteryzuje się prostotą, zaprojektowanym tak, aby łączyć zespoły w dowolnym miejscu, aby pracować nad wspólnymi celami i pomysłami. Ekosystem Asany jest łatwy w użyciu, z dostępem do kompleksowego systemu osi czasu, tablic do śledzenia kluczowych zadań i nie tylko.

Dostępne są nawet opcje automatyzacji rutynowej pracy. Na przykład możesz skonfigurować reguły, które zapewnią, że kluczowa treść stworzona przez copywritera zostanie przesłana bezpośrednio do redaktora po przesłaniu. Twórcy platformy chcieli, aby doświadczenie użytkownika było jak najbardziej wygodne, nawet dla pracownicy zdalni i hybrydowi.

Podobnie jak wiele wiodących narzędzi do zarządzania projektami, Asana zapewnia również dostęp do integracji z szeregiem potężnych narzędzi, takich jak Slack, Outlook, Office 365 i Dysk Google.

Cennik

Cennik dla Asany zaczyna się od darmowego planu, w którym masz dostęp do nieograniczonej liczby zadań, projektów, messages, przechowywanie plików i dzienniki aktywności dla maksymalnie 15 osób. Istnieje plan premium za 10.99 USD, a firmy mogą również uzyskać dostęp do planu korporacyjnego, kontaktując się z zespołem sprzedaży Asana.

Zalety

  • Mnóstwo świetnych integracji
  • Łatwe w użyciu i czyste środowisko
  • Wiele narzędzi do śledzenia osi czasu
  • Wbudowane funkcje automatyzacji
  • Różne opcje dostosowywania
  • Obsługuje automatyzację opartą na regułach w celu uproszczenia przepływów pracy
  • Obsługuje ponad 100 integracji
  • Oferuje bezpłatny abonament dla maksymalnie 15 członków
  • Rozbudowane integracje z popularnymi narzędziami i aplikacjami innych firm, takimi jak Zapier i Hubstaff
  • Doskonałe narzędzie do zarządzania zadaniami dla zespołów prowadzących wiele projektów i zespołów

wady

  • Brak funkcji budżetowania i fakturowania
  • Ilość funkcji może być przytłaczająca
  • Brak funkcji śledzenia czasu
  • Ilość funkcji może być przytłaczająca
  • Brak funkcji śledzenia czasu
  • Funkcjonalność często zależy od integracji innych firm
  • Może być dość skomplikowany i złożony dla narzędzia do zarządzania projektami
  • Śledzenie czasu nie jest uwzględnione jako kluczowa funkcja

205567409 10158401672040669 5831379538749257164 n
Asana
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.3

Począwszy od

$0

miesięcznie

6. Basecamp

Najlepiej do pracy zdalnej

obraz słowny 13 Jedno z najprostszych, ale najbardziej bogatych w funkcje narzędzi do zarządzania projektami, Basecamp pomaga robić wszystko, od śledzenia list rzeczy do zrobienia, po dostęp do czatu grupowego w czasie rzeczywistym. Dla firm pracujących z wieloma zdalnymi pracownikami Basecamp może być bardzo atrakcyjny dzięki funkcjom „automatycznego zameldowania” dla pracowników i message board.

Użytkownicy mogą organizować swoje środowisko Basecamp zgodnie ze swoimi potrzebami, uzyskiwać dostęp do pulpitów nawigacyjnych z dokumentami i plikami, informacjami o harmonogramie i alertami na tej samej stronie. Możesz śledzić projekty z wielu różnych środowisk w tym samym miejscu, a dostępnych jest też kilka świetnych aplikacji mobilnych.

Basecamp obiecuje firmom lepszy sposób pracy, umożliwiając dostęp do wszystkich narzędzi komunikacyjnych, powiadomień o harmonogramie i innych funkcji w tym samym miejscu. Możesz nawet zintegrować narzędzia do śledzenia czasu i budżetowania innych firm.

Cennik

W przeciwieństwie do innych rozwiązań do zarządzania projektami, Basecamp upraszcza sprawę dzięki płaskiemu miesięcznemu zakresowi wszystkiego, czego potrzebujesz. Cena 99 USD miesięcznie zaczyna obowiązywać po 30-dniowym bezpłatnym okresie próbnym i obejmuje nieograniczone wsparcie dla projektów i użytkowników.

Zalety

  • Doskonałe do zarządzania harmonogramem i listą rzeczy do zrobienia
  • Automatyczne zameldowania i czat grupowy do pracy zdalnej
  • Pomocna jasage deska
  • Przydatne do wyszukiwania kluczowych dokumentów
  • Łatwe i konfigurowalne środowisko
  • Prosty pulpit nawigacyjny z łatwą nawigacją, co czyni go jedną z najbardziej przyjaznych dla użytkownika platform do planowania zadań.
  • Utrzymuje wszystko na jednej platformie — od zarządzania zadaniami po przesyłanie wiadomości, przechowywanie plików i współpracę zespołową

wady

  • Wymaga integracji innej firmy do śledzenia czasu
  • Funkcje muszą być nieco bardziej elastyczne, aby osiągnąć lepszą funkcjonalność

483W6BA0XHUU 180x180 1
Basecamp
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.1

Począwszy od

$11

miesięcznie

7. Wrike

Najlepiej do obsługi klienta

obraz słowny 14

Wrike to atrakcyjny system zarządzania projektami podobny pod wieloma względami do Trello. Podobnie jak Trello, możesz organizować zadania w siatki i tablice. Jednak Wrike ma być nieco prostszy, z dostępem do wykresów Gantta, przydatnych pulpitów nawigacyjnych i kompleksowego zestawu narzędzi do raportowania.

Aby usprawnić wyniki pracy, firmy mogą tworzyć niestandardowe przepływy pracy, aby ich pracownicy byli na bieżąco, z automatycznymi wyzwalaczami. Możesz przesyłać pliki dla swoich pracowników, wyznaczać terminy i śledzić postępy na w pełni dopasowanej osi czasu. Jest nawet dostęp do narzędzia do śledzenia czasu, więc nie musisz się martwić szukaniem integracji innych firm.

Wrike to wygodne narzędzie, które cały czas dodaje nowe funkcje, takie jak system weryfikacji i zatwierdzania współpracy. Będziesz także mógł zintegrować swoje środowisko Wrike z innymi rozwiązaniami chmurowymi, takimi jak Dysk Google. Obsługa klienta jest fantastyczna, z dużą ilością wsparcia dla osób, które potrzebują dodatkowych wskazówek dotyczących konfiguracji.

Cennik

Nie ma darmowej wersji Wrike. Najtańszy pakiet zaczyna się od 9.80 USD miesięcznie dla maksymalnie 5 użytkowników, a także możesz uzyskać dostęp do pakietu biznesowego dla od 5 do 200 użytkowników za 24.80 USD miesięcznie. Jeśli potrzebujesz określonych funkcji lub narzędzi, możesz skontaktować się z Wrike w celu uzyskania niestandardowego planu.

Zalety

  • Łatwe w użyciu wykresy Gantta
  • Konfigurowalny pulpit nawigacyjny i harmonogram
  • Kompleksowe raporty i spostrzeżenia
  • Dołączone narzędzia do śledzenia czasu
  • Doskonała obsługa klienta
  • Rozbudowane szablony zarządzania projektami do wyboru
  • Konfigurowalne pulpity nawigacyjne dla lepszego śledzenia postępów
  • Możliwość udostępniania kalendarzy wszystkim członkom zespołu w czasie rzeczywistym

wady

  • Trochę drogo
  • Na początku może być trudno się do tego przyzwyczaić
  • Częste raporty o nieodpowiadającym wsparciu
  • Zarejestrowane przypadki niewiarygodnej funkcjonalności oprogramowania

D5TT08AF0NRG 180x180 1
Wrike
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda
4.2

Począwszy od

$0

miesięcznie

8. Projekt Microsoft

Najlepsze dla użytkowników ekosystemu MS Office

obraz słowny 16

Idealny, jeśli już znasz ekosystem Microsoft Office, Microsoft Project jest jednym z najdłużej działających produktów w obecnym krajobrazie. Wprowadzony w 1984 roku, choć tylko w bardzo prostym formacie, Microsoft Project ewoluował, aby stać się niezbędnym narzędziem dla wielu kierowników projektów. Jednak ma nieco wyższą krzywą uczenia się niż wiele narzędzi, które omówiliśmy do tej pory.

Dzięki takiemu samemu wyglądowi i działaniu, jak większość innych aplikacji Microsoft Office, Project będzie wydawał się znajomy, jeśli jesteś przyzwyczajony do takich rzeczy jak Excel i Word. Nie ma wielu samouczków ani wskazówek, które mogłyby ci pomóc w inny sposób, co może sprawić, że to narzędzie będzie trochę skomplikowane. Plusem jest to, że otrzymujesz wyjątkowe narzędzia do raportowania, konfigurowalne przepływy zarządzania projektami i integracje z wiodącymi narzędziami.

Dostęp do funkcji takich jak Microsoft Teams oznacza, że ​​możesz również łączyć rozwiązania do zarządzania projektami ze współpracą oraz konferencjami wideo i audio. Jest nawet wsparcie dla takich rzeczy jak plik i udostępnianie ekranu aby pomóc zespołom współpracować bardziej efektywnie.

Cennik

Cennik zaczyna się od około 10 USD za użytkownika miesięcznie. Możesz także dodać obsługę programu Microsoft Project do ekosystemu pakietu Office, jeśli masz już subskrypcję usługi Office 365.

Jakie są różne typy oprogramowania do zarządzania projektami?

Jednym z największych wyzwań związanych ze znalezieniem odpowiedniego oprogramowania do zarządzania projektami jest ustalenie, jakiego rodzaju rozwiązania potrzebujesz. Istnieje więcej niż jeden typ rozwiązań do zarządzania projektami, opartych zarówno na wdrożeniu, jak i przypadku użycia. Na przykład opcje wdrożenia obejmują:

  • Internetowe narzędzia SaaS: Oprogramowanie jako narzędzia usługowe lub internetowe oferty zarządzania projektami ułatwiają ludziom ze wszystkich środowisk współdzielenie tej samej usługi zarządzania projektami. Nie ma potrzeby instalowania żadnych programów na maszynie. Zamiast tego każdy może uzyskać dostęp do usługi, gdziekolwiek się znajduje, o ile istnieje połączenie internetowe.
  • Mobilne zarządzanie projektami: Przeznaczone specjalnie dla osób, które spędzają dużo czasu w ruchu, mobilne zarządzanie projektami jest dostępne za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Wiele internetowych narzędzi do zarządzania projektami jest obecnie dostępnych zarówno w przeglądarkach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
  • Zarządzanie projektami komputerów stacjonarnych: Mniej powszechne w erze cyfrowej narzędzia do zarządzania komputerami stacjonarnymi są instalowane na określonym komputerze lub laptopie, z którego mogą korzystać poszczególni użytkownicy. Ten typ wdrożenia może być dziś nieco restrykcyjny.

Rodzaje zastosowań będą miały również wpływ na rodzaj wybranego narzędzia do zarządzania projektami. Na przykład istnieją narzędzia „jednorazowego użytku” lub „osobiste” do zarządzania projektami, które mają na celu utrzymanie organizacji poszczególnych osób. Możesz śledzić własne listy rzeczy do zrobienia, ale nie przydzielaj zadań innym członkom personelu. Ten system zarządzania projektami jest często bardzo prosty i prosty, dlatego można znaleźć wielu dostawców oferujących osobiste funkcje za darmo.

Narzędzia do zarządzania projektami oparte na współpracy są obecnie znacznie bardziej powszechne. Są to rozwiązania, które pozwalają ludziom z różnych środowisk łączyć się w tej samej przestrzeni nad wspólnym celem lub projektem. Większość narzędzi do współpracy ma szereg funkcji, które pomagają dzisiejszym zespołom zachować produktywność. Możesz na przykład otrzymać tablice z kartami zadań typu „przeciągnij i upuść” oraz funkcje czatu, dzięki którym pracownicy mogą komunikować się w czasie rzeczywistym.

Większość narzędzi do zarządzania projektami będzie również na tyle elastyczna, aby można je było zintegrować z innymi usługami. Dzięki temu możesz zbudować dokładnie taki typ systemu, jakiego potrzebujesz, w zależności od branży i celów. Na przykład możesz chcieć zaimplementować funkcje zarządzania budżetem i fakturowaniem lub zarządzania zapasami

Często zadawane pytania dotyczące oprogramowania do zarządzania projektami

P: Co to jest oprogramowanie do zarządzania projektami?

Oprogramowanie do zarządzania projektami to technologia zaprojektowana, aby pomóc zespołom i małym firmom śledzić projekty i dotrzymywać kluczowych terminów. Narzędzia te mogą pomóc zespołom zdalnym i hybrydowym w wydajniejszej współpracy lub po prostu wspierać poszczególne osoby w wykonywaniu większej ilości pracy zgodnie z ich określonymi harmonogramami lub potrzebami. Obecnie dostępnych jest wiele narzędzi do zarządzania projektami, a niektóre z nich zapewniają dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak śledzenie czasu i fakturowanie.

P: Kto potrzebuje narzędzia do zarządzania projektami?

Istnieje wiele firm, które mogą odnieść korzyści z dostępu do oprogramowania do zarządzania projektami. Jeśli Twój zespół ma pracowników pracujących zdalnie lub poza biurem, rozwiązanie do zarządzania projektami powinno znacznie ułatwić im współpracę w czasie rzeczywistym. Możesz skorzystać z tych usług, aby zwiększyć produktywność i zapewnić wykonanie ważnych zadań na czas.

P: Czy narzędzia do zarządzania projektami są łatwe w użyciu?

Prostota narzędzia do zarządzania projektami będzie zależeć od wielu różnych czynników. Nauka prostszych narzędzi z mniejszą liczbą funkcji zajmie mniej czasu. Jednak większość usług zarządzania projektami jest tworzona z myślą o łatwości użytkowania. Oznacza to, że powinieneś być w stanie znaleźć rozwiązanie z przejrzystym i prostym interfejsem, wygodnymi funkcjami, a nawet pomocnymi przewodnikami na początek.

P: Czy narzędzia oprogramowania do zarządzania projektami są drogie?

Cena Twojego narzędzia do zarządzania projektami może wahać się od prostego, darmowego oprogramowania po kosztowną i skomplikowaną usługę. Rozwiązania korporacyjne dostosowane do potrzeb firm o określonych wymaganiach i potrzebach w zakresie zgodności będą często droższe niż oferty dla małych firm. Pomimo początkowego wydatku rozwiązanie do zarządzania projektami może z czasem pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze, jeśli zwiększy Twoje szanse na szybkie wykonanie pracy.

Oprogramowanie do zarządzania projektami: myśli wykończeniowe

Wybór odpowiedniego oprogramowania do zarządzania projektami zależy od wielu różnych czynników, w tym od tego, jak duża jest Twoja firma, jakie cele chcesz osiągnąć i ile usług potrzebujesz. Jeśli potrzebujesz oprogramowania do zarządzania projektami, które ułatwia współpracę ze zdalnymi członkami zespołu, narzędzia takie jak Monday.com są niezwykle pomocne dzięki funkcjom meldowania się, a nawet narzędziom do przesyłania wiadomości, które zapewniają łączność między ludźmi.

Jeśli szukasz niezawodnego narzędzia do zarządzania projektami w stylu Kanban, Trello może być idealną opcją, z łatwą funkcją przeciągania i upuszczania. Aby uzyskać prostą funkcjonalność z dodatkową obsługą klienta, Wrike to fantastyczny wybór z łatwymi do śledzenia wykresami komarów.

Które rozwiązanie wybierzesz? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

Nasze typy: Najlepsze oprogramowanie do zarządzania projektami w 2024 roku

Nasz wybór nr 1

Monday.com

Monday.com upraszcza zarządzanie projektami dzięki wykorzystaniu łatwych w użyciu pulpitów nawigacyjnych typu „przeciągnij i upuść” oraz automatyzacji.

Najlepsze dla PMO

Teamwork

Praca zespołowa jest szczególnie odpowiednia dla zespołów zajmujących się pracą z klientami dzięki zestawowi funkcji rozliczeń i fakturowania.

Najlepsze dla małych zespołów

Zoho Projects

Zoho Projects to bogate w funkcje, ale stosunkowo niedrogie rozwiązanie, co czyni go atrakcyjną opcją dla mniejszych firm.

Najlepsza wieloplatformowość

Trello

Trello pozwala organizować wszystkie projekty służbowe i osobiste za pomocą komputera, tabletu lub smartfona.

Najlepszy ze względu na łatwość użytkowania

Asana

Asana umożliwia śledzenie wszystkiego, nad czym Ty i Twoi współpracownicy pracujecie, aby mieć pewność, że projekt działa płynnie.

Rebekah Carter jest doświadczoną twórczynią treści, reporterką wiadomości i blogerką specjalizującą się w marketingu, rozwoju biznesu i technologii. Jej wiedza obejmuje wszystko, od sztucznej inteligencji po oprogramowanie do e-mail marketingu i urządzenia rozszerzonej rzeczywistości. Kiedy nie pisze, Rebekah spędza większość czasu na czytaniu, poznawaniu przyrody i graniu.

Odpowiedzialność

Na łamach Findstack.com, nasze badanie ma na celu przedstawienie ogólnych zaleceń dotyczących oprogramowania. Nie gwarantujemy, że nasze sugestie sprawdzą się najlepiej dla każdej osoby lub firmy, więc Wadyider Twoje unikalne potrzeby przy wyborze produktów i usług.

Jak oceniamy oprogramowanie

Wszystkie nasze najlepsze podsumowania dotyczące oprogramowania są pisane przez członków zespołu, którzy używają, testują i piszą o oprogramowaniu do życia. Spędzamy godziny na badaniu i ocenie każdego narzędzia pod kątem kryteriów, które ustalamy dla danej kategorii. Czytaj jak dobieramy oprogramowanie do podsumowań kategorii aby dowiedzieć się więcej o naszym procesie.

Nagrody

Pozwól nam poprowadzić Cię, abyś mógł dokonać właściwego wyboru

Uprość wyszukiwanie oprogramowania i zacznij od przeglądania naszych kategorii.

Przeglądaj nasze kategorie
Wspominali o nas

© 2023 Findstack.com, spółka należąca do SoHo Media Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AdvertisPolityka  |  Polityka plików cookie  |  Polityka prywatności  |  Warunki korzystania