czytaj min

Ostateczna lista statystyk e-mail marketingu na rok 2024

Krzysztof Benitez

Zaktualizowano 18 kwietnia 2023 r.

Uruchomienie e-mailowa kampania marketingowa nigdy nie jest złym posunięciem, zwłaszcza jeśli masz ograniczone zasoby. Jeśli jesteś sprytny, jesteś w stanie dostarczyć message właściwym ludziom — upewniając się, że liczy się każdy dolar.

Chociaż istnieje już od dłuższego czasu, statystyki e-mail marketingu sugerują, że ta strategia nadal działa i pozostanie popularna w 2024 roku.

Statystyki e-mail marketingu — wybór redaktora

  • E-maile są skuteczniejsze niż media społecznościowe w pozyskiwaniu nowych klientów.
  • Wysłanie 3 e-maili o porzuconym koszyku spowoduje 69% więcej zamówień.
  • Otrzymujesz średni zwrot w wysokości 38 USD za każdego dolara wydanego na e-mail marketing.
  • Użytkownicy mobilni odpowiadają za 50% wszystkich e-maili otwartych w 2018 roku.

Jeśli chcesz zobaczyć więcej statystyk, zebraliśmy kilka z nich, które powinny Ci powiedzieć, w jaki sposób może to pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Ogólne statystyki dotyczące e-mail marketingu

Aby rozpocząć listę, przyjrzyjmy się ogólnym statystykom e-mail marketingu. Powinny one dać ci lepsze wyobrażenie o tym, jak popularny jest dziś e-mail marketing i jak może pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Mamy również informacje o niektórych wyzwaniach, z którymi możesz się zmierzyć podczas prowadzenia kampanii.

1. W 3.9 roku było 2019 miliarda użytkowników poczty e-mail.

(Statystyka)

To zaskakujące, że pomimo popularności aplikacji do przesyłania wiadomości i SMS-ów, wielu nadal używa e-maili do komunikacji. W 3.9 roku było 2019 miliarda użytkowników poczty e-mail. W 4.48 roku liczba ta ma wzrosnąć do 2024 miliarda użytkowników.

W 2018 roku ludzie na całym świecie wysyłali i otrzymywali codziennie około 281 miliardów e-maili. Statista mówi, że do 2023 roku liczba ta może wzrosnąć do 347 miliardów w 2024 roku. W nadchodzących latach będziemy nadal komunikować się za pomocą poczty elektronicznej.

2. Maile są skuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów niż media społecznościowe.

(McKinsey’a)

Chcesz używać e-maili, ponieważ są one bardziej skuteczne w pozyskiwaniu nowych klientów niż media społecznościowe. Prawie 40 razy skuteczniejsze niż Facebook i Twitter razem wzięte.

91% amerykańskich Wadyumerów nadal codziennie korzysta z e-maili. A e-maile częściej proszą odbiorców o dokonanie zakupu — co najmniej 3 razy częściej niż posty/wiadomości w mediach społecznościowychsages.

3. W 2019 roku było więcej wiadomości e-mail.

(HubSpot)

78% marketerów zauważyło wzrost zaangażowania w e-maile w 2019 roku. Dzieje się tak pomimo trwającej od dziesięcioleci debaty na temat tego, czy e-mail marketing jest martwy, czy nie.

Ze wszystkich branż podróże wydają się zapewniać najwyższy zwrot z inwestycji (ROI). Branże takie jak media, handel elektroniczny, agencje reklamowe i oprogramowanie nie pozostają daleko w tyle.

4. 14.8% e-maili nie trafia do folderu skrzynki odbiorczej.

(Tester narzędzia poczty e-mail)

Średnia dostarczalność wiadomości e-mail wskaźnik wynosi 85.2% według Email Tool Tester. Oznacza to, że 14.8% e-maili znika lub trafia do folderu ze spamem.

Różne czynniki wpływają na dostarczalność wiadomości e-mail. Obejmują one treść wiadomości e-mail, częstotliwość wysyłania wiadomości e-mail oraz brak aktywności odbiorcy.

Jeśli chodzi o ostatni punkt, powinieneś regularnie sprawdzać swoją listę dystrybucyjną e-mail i usuwać nieaktywnych użytkowników lub dać im szansę na zrezygnowanie.

5. W 2020 roku nastąpił wzrost współczynnika otwarć dla branży edukacyjnej.

(Platforma e-marketingowa)

W 2020 roku nastąpił gwałtowny wzrost współczynnika otwarć wiadomości e-mail w sektorze edukacyjnym. Jest najwyższy we wszystkich branżach i wynosi 37%.

Branże, które zbliżają się do tego poziomu, to bankowość (37%), hotelarstwo (32%), rolnictwo (29%) i handel detaliczny (29%).

Przyczyną wzrostu w edukacji jest prawdopodobnie globalna pandemia i niepewność, którą przyniosła wszystkim.

6. Marketerzy używają e-maili głównie do generowania leadów.

(Krawiec rynkowy)

Według 89% marketerów e-mail jest ich głównym kanałem generowania leadów. 54% z nich uważa również, że e-maile są najskuteczniejszym rodzajem marketingu cyfrowego, a jednocześnie najmniej trudnym.

Statystyki e-mail marketingu dla firm

Są to statystyki e-mail marketingu, które są specyficzne dla firm. Zobacz, czego możesz się spodziewać, uruchamiając kampanię e-mail marketingową w 2024 roku.

Ta sekcja zawiera informacje o średnim zwrocie z inwestycji w marketing e-mailowy, do czego są wykorzystywane, jak zbierać leady e-mailowe i nie tylko.

7. Zwrot z inwestycji w e-mail marketing wynosi 57 USD.

(DMA)

W 2019 roku DMA opublikowało badanie, w którym stwierdzono, jak zwrot z inwestycji w marketing e-mailowy wzrósł do 57 USD. To o 10 USD więcej niż poprzedni zwrot z inwestycji z ich ostatniego badania.

W raporcie z 2019 r. wspomniano również, że marketerzy nadal uważają, że e-mail pozostaje kluczowym kanałem strategicznym (91%). Tuż za nimi plasują się media społecznościowe (83%).

8. 87% marketerów używa e-maili do udostępniania treści.

(Instytut Marketingu Treści)

Marketerzy B2B oceniają e-maile w swoich 3 najlepszych kanałach dystrybucji pod względem promowania treści na poziomie 87%. Na szczycie listy znajdują się media społecznościowe (91%), a następnie strona internetowa/blog (89%).

Jednak Content Marketing Institute zwraca uwagę, że media społecznościowe i blogi mają dodatkowe korzyści, takie jak publikowanie treści na stronach osób trzecich i nawiązywanie relacji z influencerami. To są powody, dla których zajmują wyższą pozycję niż e-maile.

9. Strony docelowe nadal najlepiej sprawdzają się przy budowaniu listy e-mailowej.

(Omnisend)

Przy 23%, strony docelowe nadal są preferowanym sposobem zapisywania użytkowników na listę e-mailową. Ale to nie znaczy, że marketerzy nie próbowali innych środków.

Inne popularne formy rejestracji to Koło fortuny (10%), pola rejestracji (1.3%) i wyskakujące okienka (3%). Ten sam raport pokazuje, że możesz poprosić użytkowników o wypełnienie maksymalnie 3 pól (z wyłączeniem ich adresu e-mail), a mimo to uzyskasz 10% wskaźnik rejestracji.

Jeśli użyjesz kombinacji rejestracji e-mail + numer telefonu, uzyskasz najwyższy wskaźnik rejestracji na poziomie 10.15%. To nawet więcej niż kombinacja e-mail + imię i nazwisko (7.41%).

10. Nie zapomnij o wysyłaniu e-maili o porzuconych koszykach.

(Oberło)

Możesz wysłać 3 e-maile o porzuconym koszyku, a spowoduje to 69% więcej zamówień niż pojedynczy e-mail. To dlatego, że ci użytkownicy wykazali już zamiar zakupu. Trzeba im tylko przypomnieć o oczekującym zakupie.

11. E-maile mają wysoki zwrot z inwestycji.

(E-mail w poniedziałek)

Czy wiesz, że z każdego dolara wydanego na e-mail marketing możesz otrzymać średnio 1 dolarów zwrotu? 38 na 1 firm zgłasza zwrot z inwestycji na poziomie 5:70.

Biuletyny to najskuteczniejszy sposób dostarczania treści e-mailowych w celu osiągnięcia celów kampanii marketingowych. Możesz wykorzystać nawyki zakupowe do segmentacji grupy docelowej.

12. Wielu marketerów korzysta z narzędzi do automatyzacji poczty e-mail.

(wykresy marketingowe)

64% marketerów B2B korzysta obecnie z poczty elektronicznej narzędzia do automatyzacji marketingu do wysyłania treści do klientów i leadów.

Wykorzystują automatyzację na dwa sposoby. 47% używa ich do wieloetapowych wiadomości powitalnych dla nowych kontaktów. 46% używa ich do e-maili z kampaniami promocyjnymi ukierunkowanymi na sprzedaż. Tylko 28% z nich dotyczy e-maili transakcyjnych. 9% to programy wspierające leady.

Statystyki marketingu e-mailowego dla Wadyumerów

Jakiego rodzaju e-maile lubią Wadyumerowie? Kiedy są najbardziej aktywni? Czy w ogóle chcą otrzymywać e-maile promocyjne?

Ta sekcja zawiera odpowiedzi na wszystkie te pytania i nie tylko. Dzięki tym statystykom poznaj osoby, do których zamierzasz dotrzeć.

13. Ludzie otwierają więcej e-maili od organizacji non-profit.

(Otrzymać odpowiedź)

E-maile non-profit uzyskują współczynnik otwarć na poziomie 36.15%, który jest najwyższy spośród wszystkich branż, które przeanalizowano w ramach Get Response. Agencje uzyskały najniższy współczynnik otwarć na poziomie 16.10%. To dobra wiadomość, zwłaszcza jeśli prowadzisz organizację non-profit.

Agencje uzyskały również najniższy współczynnik klikalności na poziomie 1.87%. Publikowanie osiąga najlepsze wyniki w tej kategorii z wynikiem 6.46%.

Uwaga: Współczynnik otwarć to odsetek użytkowników, którzy otwierają wiadomość e-mail. Współczynnik klikalności odnosi się do procentu osób, które klikają linki w wiadomości e-mail.

14. Ludzie chętniej otwierają spersonalizowane wiadomości e-mail.

(oś danych)

E-maile ze spersonalizowanymi tematami zwiększają współczynnik otwarć o 50%. Jednak raporty wykazały, że tylko 2% e-maili wykorzystuje personalizację. W II kwartale 2 roku 2017% wysłanych e-maili nie miało spersonalizowanych nagłówków tematycznych, co świadczy o tym, że marketerzy nie zdawali sobie sprawy z ich znaczenia.

W tym samym okresie 1.1% e-maili zawierało imię i nazwisko odbiorcy. 1.2% zostało spersonalizowanych na podstawie takich czynników, jak zachowanie przeglądarki i historia zakupów.

15. Ludzie lubią interaktywne treści w swoich e-mailach.

(MTA)

Dodanie filmów do wiadomości e-mail zwiększy współczynnik klikalności o 300%. To tylko pokazuje, że ludzie lubią mieć interaktywne treści w swoich e-mailach. Ale to nie muszą być tylko filmy.

Możesz dodać animacje, które podkreślają niektóre punkty, które próbujesz przekazać w wiadomości e-mail. Pliki GIF również działają. Posiadanie suwaków, animacji akordeonu lub składanych menu również dodaje poczucia interakcji.

16. Ludzie lubią czytać e-maile w środku tygodnia.

(Wspólny harmonogram)

Jeśli zamierzasz wysyłać e-maile marketingowe, powinieneś to robić w połowie tygodnia. W te dni ludzie są bardziej otwarci na otrzymywanie e-maili. Najlepszym dniem na wysłanie wiadomości e-mail jest wtorek, a następnie czwartek i środa.

Jeśli chodzi o czas, CoSchedule zaleca, aby zrobić to o godzinie 10:8. Inne opcje to 2:6, XNUMX:XNUMX i XNUMX:XNUMX.

17. Ludzie chcą otrzymywać e-maile marketingowe.

(Marketingowy Szerp)

Spośród 2,057 dorosłych ponad 80% z nich stwierdziło, że chciałoby otrzymywać e-maile promocyjne przynajmniej raz w miesiącu. Około 60% stwierdziło, że woli otrzymywać e-maile co najmniej raz w tygodniu.

96% osób, które zarabiają od 75,000 99,900 do 92 100,000 USD, chciałoby otrzymywać e-maile promocyjne od firm, z którymi prowadzi interesy. XNUMX% osób zarabiających XNUMX XNUMX USD i więcej nie ma problemu z otrzymywaniem promocyjnych wiadomości e-mail.

18. 34% użytkowników Wadyumer nie lubi otrzymywać rekomendacji, które nie odpowiadają ich zainteresowaniom.

(Blog Adobe)

Adobe wspomina w swoim raporcie, że 34% użytkowników Wadyumer nie lubi, gdy polecane są im produkty, które nie odpowiadają ich zainteresowaniom.

Ten sam raport dodaje również, że 21% użytkowników Wadyumer, którzy używają swoich urządzeń mobilnych do sprawdzania wiadomości e-mail, nie lubi otrzymywać wiadomości e-mail, które nie są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych.

40% użytkowników chce, aby ich e-maile zawierały więcej treści informacyjnych, a nie tylko promocji produktów.

Statystyki mobilnego marketingu e-mailowego

Obecnie coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych do czytania wiadomości e-mail i odpowiadania na nie. W tej sekcji omówimy niektóre rzeczy, które musisz wiedzieć o e-mailusage na telefonach i tabletach.

Ile e-maili ludzie otwierają na swoich telefonach? Jaki system operacyjny jest powszechnie używany do czytania e-maili? Czy ludzie wolą czytać e-maile na telefonach czy tabletach? Mamy odpowiedzi.

19. Użytkownicy mobilni odpowiadają za 50% wszystkich e-maili otwartych w 2018 roku.

(Monitor kampanii)

Ponad 50% e-maili otwieranych w 2018 roku było na urządzeniach mobilnych. Niektóre czynniki prowadzą do takiego zachowania. Obejmują one wiek, geolokalizację, branżę i typ e-maila.

Zdarzają się również sytuacje, w których użytkownicy początkowo otwierają wiadomości e-mail na swoich telefonach, zanim przestawią się na komputer stacjonarny później w ciągu dnia. 40% osób w wieku 18 lat i młodszych zawsze otwiera swoje e-maile za pomocą telefonu.

20. Większość mobilnych e-maili jest czytana za pomocą iPhone'a.

(Lakmus)

W 2018 roku dostęp do większości e-maili uzyskuje się za pomocą iPhone'ów (29%). To następuje gmail Telefon komórkowy na poziomie 27%.

Marketingowcy e-mailowi ​​mają trudności z pracą z Androidem, ponieważ tempo adopcji jest powolne, w przeciwieństwie do Apple. Starszych urządzeń z systemem Android nie można zaktualizować do nowszych wersji systemu operacyjnego. Prowadzi to do fragmentacji Androida, która wpływa na udział w rynku klienta poczty e-mail.

21. Więcej osób otwiera e-maile na smartfonach niż na tabletach.

(optyczny potwór)

Ci, którzy otwierają e-maile na urządzeniach mobilnych, częściej używają smartfona niż tabletu. 81% użytkowników otwiera swoje e-maile na smartfonach. Tylko 21% korzysta z tabletu.

Jeśli odbiorca przeczyta wiadomość e-mail na urządzeniu mobilnym, a następnie przeczyta ją ponownie na komputerze stacjonarnym, istnieje 65% szans, że kliknie.

Statystyki e-mail marketingu — wnioski

Dostępnych jest wystarczająco dużo informacji, aby stwierdzić, że poczta e-mail pozostanie duża w 2024 r. Ale czego nauczyliśmy się z tych liczb?

Rozpoczynając kampanię marketingu e-mailowego, pamiętaj, że prawie połowa odbiorców będzie używać urządzeń mobilnych do ich czytania. Chcesz, aby Twoje e-maile były interaktywne i personalizowały tematy.

Dobrym pomysłem jest wysyłanie e-maili przypominających użytkownikom o produktach w porzuconych koszykach. A najlepszy czas na wysłanie e-maila to wtorek rano około 10:XNUMX.

Chcesz dowiedzieć się więcej?


Źródła

← Powrót do bloga

Christopher Benitez jest niezależnym pisarzem specjalizującym się w dziedzinie marketingu cyfrowego. Jego prace zostały opublikowane na temat nisz związanych z SEO i marketingiem afiliacyjnym, takich jak Monitorowanie linków zwrotnych, Niche Pursuits, Hosting Stron WWW Secret Revealed i inne.

Pozwól nam poprowadzić Cię, abyś mógł dokonać właściwego wyboru

Uprość wyszukiwanie oprogramowania i zacznij od przeglądania naszych kategorii.

Przeglądaj nasze kategorie
Wspominali o nas

© 2023 Findstack.com, spółka należąca do SoHo Media Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AdvertisPolityka  |  Polityka plików cookie  |  Polityka prywatności  |  Warunki korzystania