Regulamin

Wszystkie warunki, na które wyrażasz zgodę podczas rejestracji w programie Findstack Produkt.

Od wszystkich w Findstack, dziękujemy za korzystanie z naszej platformy! Stworzyliśmy go, aby pomóc Ci zabłysnąć w świecie randek internetowych. Istnieją tysiące ludzi takich jak Ty Findstack codziennie. Ponieważ nie znamy osobiście każdego z naszych klientów, musimy wprowadzić pewne Warunki świadczenia usług, które pomogą utrzymać statek na powierzchni.

Kiedy w tym dokumencie mówimy „Firma”, „my”, „nasz” lub „nas”, mamy na myśli Scripted Ventures Ltd.

Kiedy mówimy „Usługi”, mamy na myśli nasze strony internetowe, w tym Findstack.com oraz wszelkie powiązane produkty utworzone i utrzymywane przez Scripted Ventures Ltd, niezależnie od tego, czy są dostarczane w przeglądarce internetowej, aplikacji komputerowej, aplikacji mobilnej lub w innym formacie.

Kiedy mówimy „Ty” lub „Twój”, mamy na myśli osoby lub organizacje posiadające konto w naszej Usłudze.

Możemy w przyszłości aktualizować niniejsze Warunki świadczenia usług („Warunki”). Zazwyczaj zmiany te miały na celu wyjaśnienie niektórych z tych terminów poprzez połączenie z rozszerzonymi powiązanymi zasadami. Za każdym razem, gdy wprowadzimy znaczącą zmianę w naszych zasadach, odświeżymy datę na górze tej strony i podejmiemy inne odpowiednie kroki, aby powiadomić posiadaczy kont.

Korzystając z naszych Usług teraz lub w przyszłości, wyrażasz zgodę na najnowsze Warunki. Może się zdarzyć, że nie skorzystamy lub nie będziemy egzekwować prawa lub postanowienia Warunków; nie oznacza to jednak, że zrzekamy się tego prawa lub postanowienia. Niniejsze Warunki zawierają ograniczenie naszej odpowiedzialności.

Jeśli naruszysz którykolwiek z Warunków, możemy zamknąć Twoje konto. To szerokie stwierdzenie i oznacza, że ​​trzeba nam zaufać. Staramy się zasłużyć na to zaufanie, będąc otwarci kim jesteśmy, jak my pracujemyi utrzymywanie otwartych drzwi do Twoja opinia.

Warunki konta

  1. Jesteś odpowiedzialny za utrzymanie bezpieczeństwa swojego konta i hasła oraz za zapewnienie, że każdy z Twoich użytkowników zrobi to samo. Firma nie może i nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z niezastosowania się do tego obowiązku bezpieczeństwa.
  2. Ponosisz odpowiedzialność za całą treść publikowaną na Twoim koncie i aktywność mającą miejsce na Twoim koncie, w tym za treści publikowane przez i aktywność jakichkolwiek użytkowników na Twoim koncie.
  3. Musisz być człowiekiem. Konta zarejestrowane przez „boty” lub inne zautomatyzowane metody nie są dozwolone.

Płatności, zwroty kosztów i zmiany planu

  1. Jeśli korzystasz z darmowej wersji jednej z naszych Usług, jest ona naprawdę bezpłatna: nie prosimy Cię o podanie karty kredytowej i – podobnie jak w przypadku klientów płacących za nasze Usługi – nie sprzedajemy Twoich danych.
  2. W przypadku płatnych Usług oferujących bezpłatny okres próbny, długość okresu próbnego wyjaśniamy podczas rejestracji. Po upływie okresu próbnego, aby móc dalej korzystać z Usługi, należy dokonać płatności z góry. Jeśli nie zapłacisz, zamrozimy Twoje konto i będzie ono niedostępne do czasu dokonania płatności. Jeśli Twoje konto zostało zamrożone na jakiś czas, umieścimy je w kolejce do automatycznego anulowania.
  3. Jeśli uaktualnisz plan bezpłatny do płatnego, natychmiast obciążymy Twoją kartę, a Twój cykl rozliczeniowy rozpocznie się w dniu uaktualnienia. W przypadku innych podwyższeń lub obniżek na poziomie planu nowa stawka zaczyna obowiązywać od następnego cyklu rozliczeniowego.
  4. Wszystkie opłaty nie obejmują podatków, opłat ani ceł nałożonych przez organy podatkowe. W razie potrzeby pobierzemy te podatki w imieniu organu podatkowego i przekażemy je organom podatkowym.

Anulowanie i wypowiedzenie

  1. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za prawidłowe zamknięcie konta. W ramach każdej z naszych Usług zapewniamy prosty link umożliwiający anulowanie bez zadawania pytań. Instrukcje dotyczące anulowania konta znajdziesz w naszym serwisie Zasady anulowania. E-mail lub telefon z prośbą o anulowanie konta nie jest automatycznie anulowaniem Wadyidered. Jeśli potrzebujesz pomocy w anulowaniu konta, zawsze możesz skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.
  2. Wszystkie Twoje treści staną się niedostępne w Usługach natychmiast po zamknięciu konta. W ciągu 30 dni cała zawartość zostanie trwale usunięta z aktywnych systemów i dzienników. W ciągu 60 dni cała zawartość zostanie trwale usunięta z naszych kopii zapasowych. Nie możemy odzyskać tych informacji, jeśli zostały one trwale usunięte.
  3. Jeśli anulujesz Usługę przed końcem bieżącego opłaconego miesiąca, rezygnacja zacznie obowiązywać natychmiast i nie zostaniesz ponownie obciążony żadną opłatą. Nie naliczamy automatycznie niewykorzystanego czasu w ostatnim cyklu rozliczeniowym. Zobacz nasze Uczciwa polityka zwrotów by uzyskać więcej szczegółów.
  4. Mamy prawo zawiesić lub zamknąć Twoje konto i odmówić jakiegokolwiek obecnego lub przyszłego korzystania z naszych Usług z dowolnego powodu w dowolnym momencie. Zawieszenie oznacza, że ​​Ty i inni użytkownicy Twojego konta nie będziecie mogli uzyskać dostępu do konta ani żadnych treści na nim zawartych. Rozwiązanie umowy będzie ponadto skutkować usunięciem Twojego konta lub dostępu do Twojego konta, a także utratą i zrzeczeniem się całej zawartości Twojego konta. Zastrzegamy sobie również prawo do odmowy korzystania z Usług komukolwiek z dowolnego powodu i w dowolnym momencie. Zawarliśmy tę klauzulę, ponieważ statystycznie rzecz biorąc, spośród setek tysięcy kont w naszych Usługach co najmniej jedno robi coś niegodziwego. Są rzeczy, którym stanowczo się sprzeciwiamy i ta klauzula pokazuje, w jaki sposób prezentujemy to stanowisko. Więcej szczegółów znajdziesz w naszym Skorzystaj z polityki ograniczeń.
  5. Znęcanie się werbalne, fizyczne, pisemne lub inne (w tym groźby znęcania się lub zemsty) wobec pracownika lub członka kadry kierowniczej Spółki spowoduje natychmiastowe zamknięcie konta.

Modyfikacje Usługi i Cen

  1. Obiecujemy naszym klientom, że będziemy wspierać nasze Usługi aż do końca Internetu. Oznacza to, że jeśli chodzi o bezpieczeństwo, prywatność i obsługę klienta, będziemy nadal obsługiwać wszelkie dotychczasowe Usługi. Czasami kontynuacja danej funkcji staje się technicznie niemożliwa lub przeprojektowujemy część naszych Usług, ponieważ uważamy, że mogłaby być lepsza, lub decydujemy się na zamknięcie nowych rejestracji produktu. Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania lub zaprzestania, tymczasowo lub na stałe, dowolnej części naszych Usług w dowolnym momencie, za powiadomieniem lub bez.
  2. Czasami zmieniamy strukturę cenową naszych produktów. Kiedy to robimy, zwykle zwalniamy istniejących klientów z tych zmian. Możemy jednak zdecydować się na zmianę cen dla obecnych klientów. Jeżeli to zrobimy, powiadomimy Cię z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem i powiadomimy Cię o tym za pośrednictwem zarejestrowanego adresu e-mail. Możemy również zamieścić powiadomienie o zmianach na naszych stronach internetowych lub w samych Usługach, których to dotyczy.

Bezpieczeństwo i prywatność

  1. Zastrzegamy sobie prawo do tymczasowego wyłączenia Twojego konta, jeśli Twoje konto użytkownikasage znacznie przekracza średnią usage innych klientów Usług. Oczywiście skontaktujemy się z właścicielem konta przed podjęciem jakichkolwiek działań, z wyjątkiem rzadkich przypadków, gdy poziom wykorzystania może negatywnie wpłynąć na działanie Usługi dla innych klientów.
  2. Podejmujemy wiele środków, aby chronić i zabezpieczać Twoje dane poprzez kopie zapasowe, redundancję i szyfrowanie. Egzekwujemy szyfrowanie transmisji danych z publicznego Internetu. W niektórych przypadkach brzegowych możemy przesyłać Twoje dane przez naszą sieć w formie niezaszyfrowanej. Proszę zapoznać się z naszymi Przegląd zabezpieczeń aby uzyskać szczegółowe informacje i nasze Strona odpowiedzi bezpieczeństwa aby dowiedzieć się, jak zgłosić incydent lub zagrożenie bezpieczeństwa.
  3. Korzystając z naszych Usług powierzasz nam swoje dane. Bierzemy sobie to zaufanie do serca. Zgadzasz się na to Findstack może przetwarzać Twoje dane w sposób opisany w naszym Polityka prywatności i w żadnym innym celu. My, ludzie, możemy uzyskać dostęp do Twoich danych z następujących powodów:

    • Aby pomóc Ci w zakresie składanych przez Ciebie próśb o wsparcie. Przed uzyskaniem dostępu do Twojego konta poprosimy Cię o ekspresowy Wadyent.
    • W rzadkich przypadkach, gdy wystąpi błąd, który zatrzymuje w połowie zautomatyzowany proces. Otrzymujemy automatyczne powiadomienia w przypadku wystąpienia takich błędów. Kiedy możemy rozwiązać problem i ponownie uruchomić automatyczne przetwarzanie bez sprawdzania jakichkolwiek danych osobowych, tak właśnie robimy. W rzadkich przypadkach musimy sprawdzić minimalną ilość danych osobowych, aby rozwiązać problem. W tych rzadkich przypadkach staramy się naprawić pierwotną przyczynę, aby zapobiec ponownemu wystąpieniu błędów.
    • Aby chronić Findstack. W ramach naszej pracy nad zapewnieniem bezpieczeństwa Twoich danych i Usług jako całości przyjrzymy się dziennikom i metadanym. Jeśli to konieczne, możemy również uzyskać dostęp do kont w ramach dochodzenie w sprawie zgłoszenia nadużycia.
    • W zakresie wymaganym przez obowiązujące prawo. Jako firma brytyjska posiadająca całą infrastrukturę danych zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii, przechowujemy lub udostępniamy dane klientów tylko wtedy, gdy wymaga tego organ rządowy Wielkiej Brytanii na podstawie prawnie wiążącego nakazu lub odpowiedniego wniosku zgodnie z ustawą o przechowywanych komunikatach lub w ograniczonych okolicznościach w przypadku żądanie awaryjne. Jeśli zwróci się do nas organ spoza Wielkiej Brytanii Findstack w przypadku pomocy naszym domyślnym stanowiskiem jest odmowa, chyba że zamówienie zostało zatwierdzone przez rząd Wielkiej Brytanii, co zmusza nas do przestrzegania procedur określonych w ustalonym traktacie lub mechanizmie umów o wzajemnej pomocy prawnej. Jeśli Findstack jest kontrolowany przez organ podatkowy, udostępniamy jedynie minimalne informacje rozliczeniowe potrzebne do zakończenia audytu.
  4. Korzystamy z usług dostawców zewnętrznych i partnerów hostingowych w celu zapewnienia niezbędnego sprzętu, oprogramowania, sieci, pamięci masowej i powiązanych technologii wymaganych do świadczenia Usług.

  5. Zgodnie z kalifornijską ustawą o ochronie prywatności Wadyumer („CCPA”), Findstack jest „dostawcą usług”, a nie „firmą” lub „stroną trzecią” w odniesieniu do korzystania przez Ciebie z Usług. Oznacza to, że przetwarzamy wszelkie dane, które nam udostępniasz, wyłącznie w celu, w jakim się zarejestrowałeś i zgodnie z niniejszymi Warunkami, tj Polityka prywatności, inne zasady. Nie przechowujemy, nie wykorzystujemy, nie ujawniamy ani nie sprzedajemy żadnych z tych informacji do jakichkolwiek innych celów komercyjnych, chyba że mamy Twoją wyraźną zgodę. Z drugiej strony zgadzasz się przestrzegać wymagań wynikających z ustawy CCPA i nie używać FindstackUsług w sposób naruszający regulamin.
  6. Niniejsze Warunki obejmują Findstack Dodatek dotyczący przetwarzania danych („DPA”) gdy ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych („RODO”) lub ogólne rozporządzenie o ochronie danych Wielkiej Brytanii („RODO Wielkiej Brytanii”) ma zastosowanie do korzystania przez Ciebie z Findstack Usługi przetwarzania Danych Klienta zgodnie z definicją zawartą w DPA. Umowa DPA, o której mowa powyżej, zastępuje wszelkie wcześniej uzgodnione aneksy dotyczące przetwarzania danych pomiędzy Tobą a Scripted Ventures Ltd, dotyczące korzystania przez Ciebie z Findstack Usług.

Prawa autorskie i własność treści

  1. Cała treść publikowana w Usługach musi być zgodna z brytyjskim prawem autorskim. Podajemy szczegóły dot jak zgłosić roszczenie o naruszenie praw autorskich.
  2. Udzielasz nam ograniczonej licencji na korzystanie z treści opublikowanych przez Ciebie i Twoich użytkowników w celu świadczenia Ci Usług, ale my nie rościmy sobie żadnych praw własności do tych materiałów. Wszystkie materiały przesyłane do Usług pozostają Twoją własnością.
  3. Nie sprawdzamy treści wstępnie, ale zastrzegamy sobie prawo (ale nie obowiązek) według własnego uznania do odmowy lub usunięcia wszelkich treści dostępnych za pośrednictwem Usługi.
  4. Firma lub jej licencjodawcy posiadają wszelkie prawa, tytuły i udziały w Usługach, w tym wszelkie prawa własności intelektualnej do nich, a użytkownik nie uzyskuje żadnych praw własności do Usług w wyniku korzystania z nich. Nie wolno powielać, kopiować ani ponownie wykorzystywać żadnej części elementów HTML, CSS, JavaScript ani elementów projektu wizualnego bez wyraźnej pisemnej zgody Spółki. Należy poprosić o pozwolenie na używanie logo Firmy lub logo Usług w celach promocyjnych. Proszę Wyślij do nas e-mail prośby o użycie logo. Zastrzegamy sobie prawo do cofnięcia wszelkich zezwoleń w przypadku naruszenia niniejszych Warunków.
  5. Zgadzasz się nie reprodukować, powielać, kopiować, sprzedawać, odsprzedawać ani wykorzystywać jakiejkolwiek części Usług, korzystania z Usług lub dostępu do Usług bez wyraźnej pisemnej zgody Spółki.

Funkcje i błędy

Projektujemy nasze Usługi starannie, w oparciu o własne doświadczenia oraz doświadczenia klientów, którzy dzielą się swoim czasem i opiniami. Jednak nie ma czegoś takiego jak usługa, która zadowoli wszystkich. Nie gwarantujemy, że nasze Usługi spełnią Twoje konkretne wymagania lub oczekiwania.

Przed wysyłką dokładnie testujemy wszystkie nasze funkcje. Jak w przypadku każdego oprogramowania, nasze Usługi nieuchronnie zawierają pewne błędy. Śledzimy zgłoszone nam błędy i pracujemy nad tymi priorytetowymi, zwłaszcza związanymi z bezpieczeństwem lub prywatnością. Nie wszystkie zgłoszone błędy zostaną naprawione i nie gwarantujemy Usług całkowicie wolnych od błędów.

Odpowiedzialność

W niniejszych Warunkach wspominamy o odpowiedzialności, ale ujęliśmy to wszystko w jednej sekcji:

Wyraźnie rozumiesz i zgadzasz się, że Spółka nie będzie ponosić odpowiedzialności prawnej ani kapitałowej wobec Ciebie ani jakiejkolwiek osoby trzeciej za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe, utracone zyski, szkody szczególne, następcze, karne lub przykładowe, w tym, ale nie ograniczone do szkód z tytułu utraty zysków, wartości firmy, użytkowania, danych lub innych strat niematerialnych (nawet jeśli Firma została poinformowana o możliwości wystąpienia takich szkód), wynikających z: (i) używania lub niemożności korzystania z Usług; (ii) koszt nabycia towarów i usług zastępczych wynikający z zakupu lub uzyskania towarów, danych, informacji lub usług lubsageotrzymane lub transakcje zawarte za pośrednictwem Usług lub z nich; (iii) nieautoryzowany dostęp lub modyfikacja Twoich transmisji lub danych; (iv) oświadczenia lub zachowanie jakiejkolwiek strony trzeciej w serwisie; (v) lub jakąkolwiek inną kwestię związaną z niniejszymi Warunkami lub Usługami, czy to jako naruszenie umowy, delikt (w tym zaniedbanie, czy to czynne, czy bierne), lub jakąkolwiek inną teorię odpowiedzialności.

Jeśli masz pytania dotyczące któregokolwiek z niniejszych Warunków, prosimy o kontakt skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia.