Wezwanie do działania (CTA)

TL; DR: Wezwanie do działania (CTA) to zachęta lub dyrektywa mająca na celu zachęcenie użytkownika do określonego działania, zazwyczaj w kontekście marketingowym, takim jak dokonanie zakupu lub zapisanie się do biuletynu. Jest to element strategiczny używany do prowadzenia i motywowania użytkowników w kierunku pożądanego rezultatu na stronie internetowej lub w reklamie.
Share

Wezwanie do działania to komunikat o charakterze rozkazującym, mający na celu nakłonienie odwiedzających do podjęcia określonego działania. Może to być klikalny przycisk, link lub tekst, który przeniesie odwiedzających na stronę docelową lub sprzedażową. Dobre wezwanie do działania jest jasne i bezpośrednie i nie myli potencjalnych klientów ani zalet. Niektóre popularne wezwania do działania to „Prześlij”, „Kup teraz” i „Zarejestruj się”. 

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.