Marketing treści

TL; DR: Marketing treści to strategiczne podejście marketingowe skupiające się na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i zróżnicowanych treści w celu przyciągnięcia i utrzymania określonej publiczności oraz stymulowania zyskownych działań klientów.
Share

Jest to cyfrowa strategia marketingowa, w której firma dostarcza i rozpowszechnia istotne i wartościowe informacje za pośrednictwem różnych mediów. Dobrze przeprowadzony marketing treści może przyciągnąć odpowiednich ludzi, poprawić wizerunek marki firmy oraz wygenerować nowych potencjalnych klientów i sprzedaż. Niektóre przykłady marketingu treści to blogi, seminaria internetowe i oficjalne dokumenty. 

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.