Współczynnik konwersji

TL; DR: Współczynnik konwersji to wskaźnik mierzący odsetek użytkowników, którzy podejmują pożądane działania w witrynie, takie jak dokonanie zakupu lub zapisanie się do biuletynu, w stosunku do całkowitej liczby odwiedzających. Jest to kluczowy wskaźnik skuteczności strony internetowej lub kampanii marketingowej w osiąganiu jej celów.
Share

Współczynnik konwersji odnosi się do całkowitego odsetka odwiedzających, którzy wykonali pożądaną akcję w wyznaczonym czasie. Obejmuje to zapisanie się do newslettera, zakup produktu firmy lub wypełnienie formularza. Współczynnik konwersji oblicza się, dzieląc liczbę konwersji przez całkowitą liczbę odwiedzających i mnożąc wynik przez 100. 

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.