Nofollow

TL; DR: Nofollow to atrybut HTML używany w linkach, który instruuje wyszukiwarki, aby nie podążały za linkiem do celów indeksowania, co zasadniczo oznacza, że ​​mają ignorować link w swoich algorytmach rankingu. Pomaga webmasterom zapobiegać przenoszeniu praw do linków do innych witryn.
Share

Linki nofollow to rodzaje linków do witryn internetowych, które są ignorowane przez wyszukiwarki, ponieważ nie przeszły kwalifikacji Google PageRank. Posiadają atrybut tagu rel=”nofollow”. W oczach człowieka wyglądają jak zwykłe linki, jednak w przypadku botów wyszukiwarek są one inne. Większość linków nofollow pochodzi zwykle z komentarzy na blogach, forów i postów w mediach społecznościowych.

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.