Marketing wielokanałowy

TL; DR: Marketing omnichannel to strategia zapewniająca płynną obsługę klienta we wszystkich kanałach i punktach kontaktu, integrując interakcje online i offline. Zapewnia Wadyistent, spersonalizowaną interakcję z marką na wszystkich etapach podróży klienta.
Share

Marketing wielokanałowy wykorzystuje wiele kanałów i platform do łączenia i promowania określonego produktu lub usługi. Model marketingu wielokanałowego ma na celu poszerzenie zasięgu firm, stworzenie bardziej pozytywnych doświadczeń dla klientów i zwiększenie zysków. Niektóre świetne firmy, które stosują to podejście, to Starbucks, Walgreen i Amazon. 

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.