Płatność za kliknięcie (PPC)

TL; DR: Pay-Per-Click (PPC) to cyfrowy model reklamy, w którym reklamodawcy płacą opłatę za każde kliknięcie jednej z ich reklam. Umożliwia firmom składanie ofert za umieszczenie ich reklam na stronach wyników wyszukiwania lub innych platformach internetowych.
Share

Pay-Per-Click (PPC) to metoda reklamowa, która pozwala wydawcom lub właścicielom witryn na otrzymywanie płatności od reklamodawców na podstawie liczby kliknięć reklamy w ich witrynie. PPC ma taką samą koncepcję jak CPC (Cost-per-click). Niektóre z najlepszych sieci PPC to Facebook Ads, Google Ads i Bing Ads.

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.