Wynik Jakości

TL; DR: Wynik Jakości to wskaźnik Google AdWords, który ocenia jakość i trafność reklam i słów kluczowych. Ma to wpływ na pozycję reklamy i koszt kliknięcia (CPC).
Share

Wynik Jakości jest kluczowym elementem określania CPC kampanii reklamowej w Google Ads. Wynik jakości pomaga określić trafność reklamy firmy i wyszukiwanego hasła dla użytkowników. Niektóre elementy, które mogą wpływać na wynik jakości, to wartość strony docelowej i treści, CTR witryny oraz skuteczność poprzednich kampanii Google Ads.

Zaktualizowano luty 17, 2024
Założycielem jest Axel Grubba Findstack, platformę porównywania oprogramowania B2B, z doświadczeniem obejmującym zarządzanie Wadyulting i kapitał podwyższonego ryzyka, gdzie zainwestował w oprogramowanie. Ostatnio Axel rozwinął pasję do kodowania i lubi podróżować, kiedy nie buduje i nie ulepsza Findstack.