Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta społecznościowego

Co to jest oprogramowanie do obsługi klienta społecznościowego?

Oprogramowanie do obsługi klienta społecznościowego umożliwia firmom zarządzanie interakcjami z klientami na różnych platformach mediów społecznościowych. Dzięki funkcjom, takim jak słuchanie w mediach społecznościowych, analiza nastrojów i automatyczne odpowiedzi, platforma daje użytkownikom możliwość skrócenia czasu reakcji i poprawy zadowolenia klientów, umożliwiając w ten sposób wydajną obsługę klienta w razie potrzeby na preferowanych platformach mediów społecznościowych.
Findstack oferuje obiektywne, niezależne badania i zweryfikowane opinie użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie, gdy odwiedzisz dostawcę za pośrednictwem naszych linków. ZOBACZ WIĘCEJ

Ocena

Cennik

Szczegóły Produktu

Rozlokowanie

Korzyści

Logo Freshchata
Freshchat
4.5
(306)
Dostępny bezpłatny plan
Freshchat to nowoczesne rozwiązanie do przesyłania wiadomości umożliwiające łatwą obsługę klienta dla klientów stawiających przede wszystkim na cyfrowość... Dowiedz się więcej o Freshchacie
Logo Freshdesk
Freshdesk
4.4
(3,051)
Dostępny bezpłatny plan
Freshdesk (dawniej Freshcaller) to oparte na chmurze rozwiązanie poprawiające obsługę klienta biznesowego m.in. Dowiedz się więcej o Freshdesku
Front logo
Front
4.7
(2,019)
Od 19.00 USD / miesiąc
Front to centrum komunikacji z klientami, które charakteryzuje się bardzo chwalonym nowoczesnym interfejsem inspirowanym pocztą elektroniczną... Dowiedz się więcej o: Front
Logo Tidio
Tidio
4.7
(1,413)
Dostępny bezpłatny plan
Tidio Chat to oparta na chmurze platforma czatu na żywo, którą można szybko zintegrować z Twoją witryną internetową. P... Dowiedz się więcej o Tidio
Zoho Logo biurka
Zoho Desk
4.4
(5,205)
Począwszy od $2000/miesiąc
Zoho Desk to długoletnia marka w swojej kategorii, która oferuje bogate w funkcje narzędzia do automatyzacji, które pomagają m... Dowiedz się więcej o: Zoho Biurko
Logo Gorgiasza
Gorgias
4.6
(504)
Począwszy od $1000/miesiąc
Gorgias to oprogramowanie do obsługi klienta i centrum pomocy zaprojektowane w celu usprawnienia komunikacji między firmami... Dowiedz się więcej o Gorgiaszu
Logo LivePersona
LivePerson
4.2
(158)
Od 599.00 USD / miesiąc
LIvePerson to oprogramowanie do czatu na żywo wspierane przez zaawansowane rozwiązania AI do angażowania klientów, które pozwalają... Dowiedz się więcej o LivePerson
Logo Respond.io
Respond.io
4.8
(152)
Dostępny bezpłatny plan
Respond.io to oprogramowanie do zarządzania konwersacjami oparte na sztucznej inteligencji. Funkcje obejmują wspólną skrzynkę odbiorczą (WhatsApp... Dowiedz się więcej o Respond.io
Logo użytkownika
Userlike
4.4
(453)
Dostępny bezpłatny plan
Userlike to oprogramowanie do czatowania na żywo, które w dużej mierze jest jedną z wiodących opcji oprogramowania w swojej... Dowiedz się więcej o Userlike
Logo czatu Zendesk
Zendesk Chat
Od 49.00 USD / miesiąc
Zendesk to platforma czatu, która umożliwia zespołom zapewnianie płynnej konwersacji we wszystkich... Dowiedz się więcej o czacie Zendesk
Logo Zowiego
Zowie
4.7
(62)
Zowie to platforma automatyzacji obsługi klienta oparta na sztucznej inteligencji. Został zaprojektowany tak, aby integrować się z różnymi... Dowiedz się więcej o Zowie
Najwyżej oceniane oprogramowanie roku 2024
Wypełnij formularz, a my wyślemy listę najwyżej ocenianych programów na podstawie prawdziwych opinii użytkowników bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą.
Kontynuując, zgadzasz się z naszymi Regulamin i Polityka prywatności